Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Thanix καλή θητεία αδερφέ. Εύχομαι να απολαύσεις την τελευταία μακρά περίοδο αναμελιάς στη ζωής σου.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
RoMaN έγραψε:hitman έγραψε:Si vis pacem para bellum.Καλά, πλάκα με κάνετε;dimitrissss έγραψε:Et preterea censes Carthago delenda est?
Εκεί που γράφαμε ποιήματα, τώρα θα μιλάμε ΚΑΙ Λατινικά;;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Παρουσιάστηκα το 1987 στο Ναύπλιο (ΜΧ) και χρεωθήκαμε G3. Στην εκπαίδευσή μου ως δόκιμος (ΔΕΑ) στο Λουτράκι ρίξαμε και με FN που μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το δικό μας!.Dinos_Liverpool έγραψε:Καλή θητεία σε Ale4 και Thanix... σα νεράκι να περάσει! Που σίγουρα θα περάσει, δηλαδή... που είναι οι 9 μήνες και που οι 23 (ΔΕΑ ΔΒ)!
198 σειρά (με πέντε χρόνια αναβολή... Ιιιιιιιιιιι !!!!!), 475 ΤΔΒΕΘ.
Το FN, Αποστόλη, το ξέρεις ή απλώς το έχεις ακουστά; Γιατί απ' ότι ξέρω, εσύ και ένας άλλος, εκπαιδευτικός, M1 είχατε! Ακούς εκεί FN! ...Παππούδες, που μου ξέρετε και το FN!
Αργότερα, στον 25ΛΜΧ, με την 25η ΤΘΤ κάναμε βολές κει με περίστροφο και με πολυβόλο 50άρι (εκπληκτικό) και 30άρι.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Αφού θυμάστε και τις ΕΣΣΟ και τα ΑΣΜ σας κάποιοι, τι να πω. Απλά respect. Ο υποφαινόμενος έχει 6ψήφιο ΑΣΜ by the way.
Παίδες καλή (και ήσυχη) θητεία. Εννιά μήνες δεν τους καταλαβαίνεις καν. Απλά stay out of trouble. Τίποτα παραπάνω.
Παίδες καλή (και ήσυχη) θητεία. Εννιά μήνες δεν τους καταλαβαίνεις καν. Απλά stay out of trouble. Τίποτα παραπάνω.
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 155
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Το FN στο επωμου σου μαμουσε τον ωμο το κλειστρο
247 σειρα Μαυροδεντρι, Χαιδαρι,Σαντα,Καβυλη
247 σειρα Μαυροδεντρι, Χαιδαρι,Σαντα,Καβυλη
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Όλες μου οι βολές ήταν με G3A3 γερμανικής προέλευσης, ελληνικής κατασκευής
. Μια φορά όμως είχαμε ρίξει με ένα όπλο το οποίο το κρατούσες με το αριστερό σου χέρι από την πάνω του μεριά και κοντά προς το κεφάλι κι οχι προς την κάνη. Μήπως ήταν ΗΚ11;
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
για στρατιώτης υγειονομικού έκανα ..καλές βολές πιστεύω! Μ1 στο κέντρο. Στη μονάδα FN , μετά G3. επίσης σε κάτι βολές που πηγαίναμε για υγειονομική κάλυψη, μέχρι με τετράδυμο αντιαεροπορικό μπράουνινγκ!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Προσεξτε τον...ARMY έγραψε:Προσέξτε τι γράφετε γιατί σας παρακολουθώ όλους.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Αφου εχω παρουσιαστει κορινθο, κυριακη εχουμε ματς με το γαυρο..Κλασικα εκει κατω σχεδον ολοι σκατογαυροι μου γ@μησανε την ψυχολογια.
Ητανε τοτε που ειχαμε χασει με 3-0, που μας ειχε σφαξει στο πρωτο ημιχρονο και δεν ειχε δωσει και πεναλντυ.
Τεσπα,εγω δεν μπορουσα να μιλησω εκει μεσα.Παιρνω τηλ τον army την αλλη μερα.
"Ασε ρε με τους μ@λ@κες,σκατογαυροι,μας σφαξανε"
Μου εφτιαξε τη μερα.
Επισης "σε πειραξε κανεις ρε???"μου λειι.
"Λεγε ρε..."
Τα θυμαμαι και γελαω...Θυμασαι army???
Ητανε τοτε που ειχαμε χασει με 3-0, που μας ειχε σφαξει στο πρωτο ημιχρονο και δεν ειχε δωσει και πεναλντυ.
Τεσπα,εγω δεν μπορουσα να μιλησω εκει μεσα.Παιρνω τηλ τον army την αλλη μερα.
"Ασε ρε με τους μ@λ@κες,σκατογαυροι,μας σφαξανε"
Μου εφτιαξε τη μερα.
Επισης "σε πειραξε κανεις ρε???"μου λειι.
"Λεγε ρε..."
Τα θυμαμαι και γελαω...Θυμασαι army???
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
324 λελε απολυομαι ρε καστορια στρατιωτικο πρατηριο
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Το θυμάμαι Sourm,sourmenetes έγραψε:Αφου εχω παρουσιαστει κορινθο, κυριακη εχουμε ματς με το γαυρο..Κλασικα εκει κατω σχεδον ολοι σκατογαυροι μου γ@μησανε την ψυχολογια.
Ητανε τοτε που ειχαμε χασει με 3-0, που μας ειχε σφαξει στο πρωτο ημιχρονο και δεν ειχε δωσει και πεναλντυ.
Τεσπα,εγω δεν μπορουσα να μιλησω εκει μεσα.Παιρνω τηλ τον army την αλλη μερα.
"Ασε ρε με τους μ@λ@κες,σκατογαυροι,μας σφαξανε"
Μου εφτιαξε τη μερα.
Επισης "σε πειραξε κανεις ρε???"μου λεει.
"Λεγε ρε..."
Τα θυμαμαι και γελαω...Θυμασαι army???
Επίσης ισχύει για όλους εδώ μέσα. Αν σας πειράξει κάποιος, ο army είναι εδώ.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Αν το πάρεις με την έννοια, αυτού που ξεκίνησε από αρβυλοφύλακας, στρατιώτης και παρέμεινε στο στρατό, τότε όχι δεν είμαι. Αν το πάρεις με την έννοια ότι υπηρετώ στο στρατό τότε ΝΑΙ. Εδώ και πολλά χρόνια.