Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΣΤΑ Π@ΠΑΡΙΑ ΜΑΣ Η ΟΥΕΦΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ

Ξεκολλατε Εχουμε αγώνα το Σαββατο. ;)
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

ετσι...ετσι...η παλιοσειρες ξερουν πια ειναι η ουσια του θεματος..

ολος ο καλος ο κοσμος :mrgreen: ξανα μαζι στα τσιμεντα ;)


αιωνια καψουρα ....αυτος ο ΠΑΟΚ :pano: :opaokara:

Υ.Γ. Κατ5 ασε τα χαζα,και παρε και τον μικρο μαζι σου...αντε πια...το σκασες το Παοκτσακι ..
..ΦΕΡΤΟ ΣΤΟΝ ΝΑΟ..να γουσταρει το αλανι :mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol:Οντως . Γυρισα απ το φιλικό προχτές κι η γυναίκα μου ηταν μεσ τα νεύρα.Σκοτωθήκανε λεει γιατι δε τον πήρα στο γήπεδο κι ελεγε στη μάνα του να τον φέρει αυτή.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

Για να πω την αλήθεια, περιμένω να δικαιωθούμε για να πέσει το κλάμα της αρκούδας από κάθε αλλόθρησκο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας. Βασικά μόνο γι' αυτό θέλω να δικαιωθούμε.

Ούτως ή άλλως η φετινή μας πορεία θα είναι στο Γιουρόπα, είτε δικαιωθούμε είτε όχι. Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.

Ούτε πιστεύω ότι σε περίπτωση που δικαιωθούμε περιμένει με τις αποσκευές ανά χείρας ο υπέρλαμπρος αστέρας, ο οποίος τώρα δε θέλει και κάνει το δύσκολο, αλλά αν μάθει ότι θα παίξει ΔΥΟ ματς με τη Σάλκε θα ξετρελαθεί και θα γουστάρει σαν τρελός.

Εύχομαι να δικαιωθούμε για να πέσει πόνος αβάσταχτος σε κάθε αντίπαλο και κάθε παράρτημα.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από niks »

kataramenos5 έγραψε::lol: :lol:Οντως . Γυρισα απ το φιλικό προχτές κι η γυναίκα μου ηταν μεσ τα νεύρα.Σκοτωθήκανε λεει γιατι δε τον πήρα στο γήπεδο κι ελεγε στη μάνα του να τον φέρει αυτή.
:lol: :lol: ωραίος!!
hitman έγραψε: Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
/quote]

νομιζω οχι ακριβώς
κοντά στα +2εκ είναι η διαφορά αν παιξουμε με Σαλκε
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

@hitman Πολυ υποτιμας τις δυνατοτητες της ομαδας ενα αυτο και δευτερο κανενας αστερας δεν περιμενει την αποφαση εμεις περιμενουμε για να φερουμε τον αστερα.


Υ.Γ Αυριο το πρωι ο ΠΑΟΚ λογικα θα μαθει οτι η επομενη αντιπαλος του θα ειναι η σαλκε και οχι η εβραια.
Πεμπτη παρασκευη το αργοτερο σκαει το μπαμ.
Μηπως θα ειναι καλυτερα με τρεις τσεχοσλοβακους?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane την Τρί 13 Αύγ 2013, 23:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

niks έγραψε:
kataramenos5 έγραψε::lol: :lol:Οντως . Γυρισα απ το φιλικό προχτές κι η γυναίκα μου ηταν μεσ τα νεύρα.Σκοτωθήκανε λεει γιατι δε τον πήρα στο γήπεδο κι ελεγε στη μάνα του να τον φέρει αυτή.
:lol: :lol: ωραίος!!
hitman έγραψε: Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
/quote]

νομιζω οχι ακριβώς
κοντά στα +2εκ είναι η διαφορά αν παιξουμε με Σαλκε
Ξεχασες την απευθειας προκριση στους ομιλους του γιουροπα που δεν εχουμε ακομα εξασφαλισει οποτε στα 2 προσθεσε αλλα 4.5 και εισαι μεσα.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

Δηλαδή παίρνουμε 2 εκ. για 2 ματς;;; Χώρια τα χρήματα των ομίλων;; Δεν το ήξερα. Αν είναι έτσι πάσο.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

2.1 παιρνουμε αυτοματα παιζοντας στα play-offs του C.L και 4.5 αν αποκλειστουμε απο τους γερμανους και οδηγηθουμε στο γιουροπα.
Αν τωρα περασουμε στους ομιλους του C.L κοψε τα 21 του γαυρου στη μεση ισως λιγα λιγοτερα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

Ch.L δεν παίρνουμε κατιτίς παραπάνω λόγω 1ης συμμετοχής;;;; :? :? :?
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από farmak76 »

Πόνεσε το κεφάλι μου να ψάχνω όλη μέρα...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι:
1. Η μεταλιστ δε γλιτώνει με την καμία (ολόκληρα κατεβατά έχει για το στήσιμο το σάιτ της ουεφα... έλεος)
2. Θα φάει μόνο ένα χρόνο αποκλεισμό, λόγω της ιδιαιτερότητας της υπόθεσης (παλιά ιστορία - 2008, φράγκα ουκρανών κ.λπ.)
3. το αν θα αντικατασταθει από εμάς ή από επιλαχούσα ουκρανική (έχουν προκριθεί όλες νομίζω στα πλευ οφ του ευρώπα) είναι το θέμα... πάντως η σάλκε θα παίξει αγώνες...
4. η εκτίμηση μου είναι ότι τελικά θα πάμε εμείς στο γκεζελκίρχεν...
5. δεν θα το πάει παραπέρα η μέταλιστ...
6. Αυτό που αναφέρεται για πρόστιμο είναι γελοίο... στηνω τα ματς και απ τα κέρδη πληρώνω το πρόστιμο... δεν υπάρχει καμία περίπτωση...

ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ... ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πολυ αισιοδοξια....μακαρι....φυσει δυσπιστος δεν περιμενω κτ... :D μακαρι να αποφυγουμε εβραιους(πλην ενος :mrgreen: ) και να παιξουμε με σαλκε ..
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι

Δημοσίευση από karlat85 »

Βγήκε , λέει,η απόφαση σήμερα, αλλά θα ανακοινωθεί αύριο.Καλά εκεί στην ΟΥΕΦΑ τα κινητά τους δεν έχουν sms;
Θα μας σκάσουν πια
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από obanebane »

Η αποφαση εχει βγει πριν ακομα συνεδριασουν,το θεμα ειναι να ανακοινωθει επιτελους.
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1554
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από freemind »

στείλτε μας με Σάλκε να τους πετάξουμε έξω και να δούμε επιτέλους τον ΠΑΟΚ στους ομίλους του Τσ. Λ. :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”