Ξεκολλατε Εχουμε αγώνα το Σαββατο.
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ΣΤΑ Π@ΠΑΡΙΑ ΜΑΣ Η ΟΥΕΦΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ
Ξεκολλατε Εχουμε αγώνα το Σαββατο.
Ξεκολλατε Εχουμε αγώνα το Σαββατο.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ετσι...ετσι...η παλιοσειρες ξερουν πια ειναι η ουσια του θεματος..
ολος ο καλος ο κοσμος
ξανα μαζι στα τσιμεντα
αιωνια καψουρα ....αυτος ο ΠΑΟΚ
Υ.Γ. Κατ5 ασε τα χαζα,και παρε και τον μικρο μαζι σου...αντε πια...το σκασες το Παοκτσακι ..
..ΦΕΡΤΟ ΣΤΟΝ ΝΑΟ..να γουσταρει το αλανι

ολος ο καλος ο κοσμος
αιωνια καψουρα ....αυτος ο ΠΑΟΚ
Υ.Γ. Κατ5 ασε τα χαζα,και παρε και τον μικρο μαζι σου...αντε πια...το σκασες το Παοκτσακι ..
..ΦΕΡΤΟ ΣΤΟΝ ΝΑΟ..να γουσταρει το αλανι
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Για να πω την αλήθεια, περιμένω να δικαιωθούμε για να πέσει το κλάμα της αρκούδας από κάθε αλλόθρησκο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας. Βασικά μόνο γι' αυτό θέλω να δικαιωθούμε.
Ούτως ή άλλως η φετινή μας πορεία θα είναι στο Γιουρόπα, είτε δικαιωθούμε είτε όχι. Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
Ούτε πιστεύω ότι σε περίπτωση που δικαιωθούμε περιμένει με τις αποσκευές ανά χείρας ο υπέρλαμπρος αστέρας, ο οποίος τώρα δε θέλει και κάνει το δύσκολο, αλλά αν μάθει ότι θα παίξει ΔΥΟ ματς με τη Σάλκε θα ξετρελαθεί και θα γουστάρει σαν τρελός.
Εύχομαι να δικαιωθούμε για να πέσει πόνος αβάσταχτος σε κάθε αντίπαλο και κάθε παράρτημα.
Ούτως ή άλλως η φετινή μας πορεία θα είναι στο Γιουρόπα, είτε δικαιωθούμε είτε όχι. Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
Ούτε πιστεύω ότι σε περίπτωση που δικαιωθούμε περιμένει με τις αποσκευές ανά χείρας ο υπέρλαμπρος αστέρας, ο οποίος τώρα δε θέλει και κάνει το δύσκολο, αλλά αν μάθει ότι θα παίξει ΔΥΟ ματς με τη Σάλκε θα ξετρελαθεί και θα γουστάρει σαν τρελός.
Εύχομαι να δικαιωθούμε για να πέσει πόνος αβάσταχτος σε κάθε αντίπαλο και κάθε παράρτημα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
kataramenos5 έγραψε:![]()
Οντως . Γυρισα απ το φιλικό προχτές κι η γυναίκα μου ηταν μεσ τα νεύρα.Σκοτωθήκανε λεει γιατι δε τον πήρα στο γήπεδο κι ελεγε στη μάνα του να τον φέρει αυτή.
hitman έγραψε: Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
/quote]
νομιζω οχι ακριβώς
κοντά στα +2εκ είναι η διαφορά αν παιξουμε με Σαλκε
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
@hitman Πολυ υποτιμας τις δυνατοτητες της ομαδας ενα αυτο και δευτερο κανενας αστερας δεν περιμενει την αποφαση εμεις περιμενουμε για να φερουμε τον αστερα.
Υ.Γ Αυριο το πρωι ο ΠΑΟΚ λογικα θα μαθει οτι η επομενη αντιπαλος του θα ειναι η σαλκε και οχι η εβραια.
Πεμπτη παρασκευη το αργοτερο σκαει το μπαμ.
Μηπως θα ειναι καλυτερα με τρεις τσεχοσλοβακους?
Υ.Γ Αυριο το πρωι ο ΠΑΟΚ λογικα θα μαθει οτι η επομενη αντιπαλος του θα ειναι η σαλκε και οχι η εβραια.
Πεμπτη παρασκευη το αργοτερο σκαει το μπαμ.
Μηπως θα ειναι καλυτερα με τρεις τσεχοσλοβακους?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane την Τρί 13 Αύγ 2013, 23:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ξεχασες την απευθειας προκριση στους ομιλους του γιουροπα που δεν εχουμε ακομα εξασφαλισει οποτε στα 2 προσθεσε αλλα 4.5 και εισαι μεσα.niks έγραψε:kataramenos5 έγραψε:![]()
Οντως . Γυρισα απ το φιλικό προχτές κι η γυναίκα μου ηταν μεσ τα νεύρα.Σκοτωθήκανε λεει γιατι δε τον πήρα στο γήπεδο κι ελεγε στη μάνα του να τον φέρει αυτή.
![]()
ωραίος!!
hitman έγραψε: Και από οικονομικής άποψης είτε παίξουμε τα 2 παιχνίδια με τη Σάλκε είτε όχι, η διαφορά είναι αμελητέα.
/quote]
νομιζω οχι ακριβώς
κοντά στα +2εκ είναι η διαφορά αν παιξουμε με Σαλκε
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δηλαδή παίρνουμε 2 εκ. για 2 ματς;;; Χώρια τα χρήματα των ομίλων;; Δεν το ήξερα. Αν είναι έτσι πάσο.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
2.1 παιρνουμε αυτοματα παιζοντας στα play-offs του C.L και 4.5 αν αποκλειστουμε απο τους γερμανους και οδηγηθουμε στο γιουροπα.
Αν τωρα περασουμε στους ομιλους του C.L κοψε τα 21 του γαυρου στη μεση ισως λιγα λιγοτερα.
Αν τωρα περασουμε στους ομιλους του C.L κοψε τα 21 του γαυρου στη μεση ισως λιγα λιγοτερα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ch.L δεν παίρνουμε κατιτίς παραπάνω λόγω 1ης συμμετοχής;;;;

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πόνεσε το κεφάλι μου να ψάχνω όλη μέρα...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι:
1. Η μεταλιστ δε γλιτώνει με την καμία (ολόκληρα κατεβατά έχει για το στήσιμο το σάιτ της ουεφα... έλεος)
2. Θα φάει μόνο ένα χρόνο αποκλεισμό, λόγω της ιδιαιτερότητας της υπόθεσης (παλιά ιστορία - 2008, φράγκα ουκρανών κ.λπ.)
3. το αν θα αντικατασταθει από εμάς ή από επιλαχούσα ουκρανική (έχουν προκριθεί όλες νομίζω στα πλευ οφ του ευρώπα) είναι το θέμα... πάντως η σάλκε θα παίξει αγώνες...
4. η εκτίμηση μου είναι ότι τελικά θα πάμε εμείς στο γκεζελκίρχεν...
5. δεν θα το πάει παραπέρα η μέταλιστ...
6. Αυτό που αναφέρεται για πρόστιμο είναι γελοίο... στηνω τα ματς και απ τα κέρδη πληρώνω το πρόστιμο... δεν υπάρχει καμία περίπτωση...
ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ... ΠΑΟΚΑΡΑ!
Το δικό μου συμπέρασμα είναι:
1. Η μεταλιστ δε γλιτώνει με την καμία (ολόκληρα κατεβατά έχει για το στήσιμο το σάιτ της ουεφα... έλεος)
2. Θα φάει μόνο ένα χρόνο αποκλεισμό, λόγω της ιδιαιτερότητας της υπόθεσης (παλιά ιστορία - 2008, φράγκα ουκρανών κ.λπ.)
3. το αν θα αντικατασταθει από εμάς ή από επιλαχούσα ουκρανική (έχουν προκριθεί όλες νομίζω στα πλευ οφ του ευρώπα) είναι το θέμα... πάντως η σάλκε θα παίξει αγώνες...
4. η εκτίμηση μου είναι ότι τελικά θα πάμε εμείς στο γκεζελκίρχεν...
5. δεν θα το πάει παραπέρα η μέταλιστ...
6. Αυτό που αναφέρεται για πρόστιμο είναι γελοίο... στηνω τα ματς και απ τα κέρδη πληρώνω το πρόστιμο... δεν υπάρχει καμία περίπτωση...
ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ... ΠΑΟΚΑΡΑ!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
πολυ αισιοδοξια....μακαρι....φυσει δυσπιστος δεν περιμενω κτ...
μακαρι να αποφυγουμε εβραιους(πλην ενος
) και να παιξουμε με σαλκε ..
Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι
Βγήκε , λέει,η απόφαση σήμερα, αλλά θα ανακοινωθεί αύριο.Καλά εκεί στην ΟΥΕΦΑ τα κινητά τους δεν έχουν sms;
Θα μας σκάσουν πια
Θα μας σκάσουν πια
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Η αποφαση εχει βγει πριν ακομα συνεδριασουν,το θεμα ειναι να ανακοινωθει επιτελους.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
στείλτε μας με Σάλκε να τους πετάξουμε έξω και να δούμε επιτέλους τον ΠΑΟΚ στους ομίλους του Τσ. Λ. 