πολυ καλη αναλυση απο καποιον που δειχνει οτι καταλαβενει τι βλεπειABOLEYTOI έγραψε:σόρρυ για το μακροσκελές ποστ
δε θέλω να τσιτώσω όσους ταλαιπωρήθηκαν με τα link του αγώνα, αλλά από το γήπεδο που βλέπεις τη συνολική εικόνα ήταν απόλαυση το σημερινό. Στο β΄ ανέβηκε και η κερκίδαΕπειδή η άμυνα ανεβαίνει πολύ ψηλά, παίζουμε με Γλύκο που έχει γρήγορα πόδια. Έχει εντολές για μπακότερμα, εξ ου και τα δύο κρεμάσματα που προσπάθησαν οι πορκουάδες.danirifle έγραψε: ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ 4-5 ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ 7-8-9
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
Στο κέντρο της άμυνας ο Βίτορ ας αποφεύγει τις πάσες. Είναι σκύλος, φύλακας καλός με το κεφάλι, αλλά όταν έχει μπάλα να τι δίνει κάπου σίγουρα. Ο Κατσούρ όταν κάνουμε επίθεση παίζει ως μέσος (τον καλύπτει το ένα αμυντικό χαφ), όταν έχει μπάλα ο αντίπαλος χρειάζεται βοήθειες.
Τα πλάγια μπακ ανεβαίνουν, ΠΑΝΤΑ. Όταν έχουμε τη μπάλα στην άμυνα παίζουν 3, οι 2 κεντρικοί και ο ένας αμυντικός μέσος και τα πλάγια μπακ ανεβαίνουν. Εκεί είτε κάνουν το 1-2 με τον πλάγιο χαφ (ή και τρίγωνο με τη συμμετοχή του επιθετικού της μεριάς τους), είτε όταν το πλάγιο χαφ συγκλίνει έχουν το ρόλο εξτρέμ. Και οι 4 που έχουμε δει (Λίνο, Κίτσιου, Σκονδρας, Σπυρόπουλος) ξέρουν να τα κάνουν αυτά.
Τα δύο αμυντικά χαφ είναι οι playmaker όταν έχουμε κατοχή. Προβλέπω ότι δε θα δούμε πολύ Κάτσε που έχει πρόβλημα στο να βλέπει γήπεδο, αντίθετα θα δούμε πολύ Τζιόλη. Επειδή οι γραμμές είναι σχετικά κοντά (λόγω του ανεβάσματος της άμυνας ψηλά) τα αμυντικά χαφ δεν έχουν μεγάλες αποστάσεις να καλύψουν.
Τα δύο πλάγια χαφ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν εκτελεστική δεινότητα. Οι επιθετικοί μας συνδυασμοί τους φέρνουν σε θέσεις βολής και πρέπει να είναι καλοί εκτελεστές. Όταν αμυνόμαστε Γεωργιάδης και Λούκας είναι οι αδύναμοι κρίκοι, τους χρειαζόμαστε στις παγίδες κοντά στην πλάγια γραμμή.
Και στα δύο ημίχρονα παίξαμε με 2 επιθετικούς τον ένα δίπλα στον άλλο. Στο πρώτο ο Βούκιτς εγκλωβίστηκε, δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει με τον αμυντικό κρεμασμένο πάνω του, επίσης το πρέσινγκ του ήταν λίγο υποτονικό. Του σάλπι του ήρθε γάντι ο ρόλος. Ίσως στο ευρωπαϊκό ξεκινήσει ο Κλάους αντί του Βούκιτς (όχι λόγω των γκολ, αλλά επειδή ο Βούκιτς ήταν χαμένος στο 1ο ημίχρονο).
Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαν οι ανέτοιμοι, όταν θα είναι και αυτοί έτοιμοι θα έχουμε γλέντια.
Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Να μαι....
Γυρισα....
Να γιατι ο στεφενς θελει παιχτες πολυεργαλεια.Ολοι δουλευουν τον ιδιο.
Τα εχετε πει ολα.
Μπραβο σε ολους.Η συνεχεια ειναι δυσκολη και δεν πρεπει να επαναπαυθουμε...
Γυρισα....
Να γιατι ο στεφενς θελει παιχτες πολυεργαλεια.Ολοι δουλευουν τον ιδιο.
Τα εχετε πει ολα.
Μπραβο σε ολους.Η συνεχεια ειναι δυσκολη και δεν πρεπει να επαναπαυθουμε...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Α, επίσης εξεπλάγην ευχάριστα από την προσέλευση!!!
Περίμενα 6-7 χιλιάρικα top και ήρθε πολύς λαός! Μπράβο!
Περίμενα 6-7 χιλιάρικα top και ήρθε πολύς λαός! Μπράβο!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!
Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φοράRoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Δε μου λέτε σήμερα είδαμε ΠΑΟΚ ή Juventus στην Τούμπα μπερδεύτικα..
Μπράβο στον προπονητή για αυτό το σύνολο που παρουσίασε σήμερα. Αυτό είναι ΠΑΟΚ.
Είμαι επιφυλακτικός με τα φιλικά, αλλά αν η ομάδα κινείται σε τέτοια απόδοση θα πάμε πολύ καλά.
Ας κάνουν τις 2 που θα κάνουν τη διαφορά να μη λέμε μετά "ω ρε με 2 παίχτες θα παίρναμε πρωτάθλημα κλπ"
Iδού η ρόδος ιδού και το πήδημα..
Μπράβο στον προπονητή για αυτό το σύνολο που παρουσίασε σήμερα. Αυτό είναι ΠΑΟΚ.
Είμαι επιφυλακτικός με τα φιλικά, αλλά αν η ομάδα κινείται σε τέτοια απόδοση θα πάμε πολύ καλά.
Σωστότατος.. Τώρα με 2-3 καλές κινήσεις έχουμε πραγματικά τεράστιες πιθανότητες. Μην ξεχνάμε οτι τα ματς φέτος είναι πάρα πάρα πολλά. Θέλουμε πολλούς παίχτες.arrwstos έγραψε:Μακάρι να συνεχίσει η ομάδα έτσι. Πραγματικά ΠΕΤΑΕΙ. Κάντε ρε και την υπέρβαση σε 2 θέσεις να τρελαθούμε τελείως φέτος, δε βλέπετε ότι ομάδα έχει φοβερές προοπτικές; Παρόλα αυτά χαμηλά τη μπάλα τώρα μην πάμε με σκεπτικό για τρίμπαλα με τη Μέταλιστ και βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συγκέντρωση - δουλειά - ομαδικότητα και τα μπορούμε όλα φέτος.
Ας κάνουν τις 2 που θα κάνουν τη διαφορά να μη λέμε μετά "ω ρε με 2 παίχτες θα παίρναμε πρωτάθλημα κλπ"
Iδού η ρόδος ιδού και το πήδημα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Τετ 24 Ιούλ 2013, 01:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
kataramenos5 έγραψε:RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φοράRoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά..![]()
Ωστε ετσι ρομαν ε?
Ευτυχως δεν ηρθα και δε σε ειδα
Σοβαρα τωρα, οχι γκομενες στην 4
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Τωρα άν ήσουν Με(ν)ταλιστ
ποια θα λεγες οτι ήταν η βασική ενδεκάδα? 
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ρε την έντυσα στα ασπρόμαυρα σας λέω, δεν την άφησα να ντυθεί "τρέντικα" (όχι ότι ντύνεται και ποτέ τρέντικα..)!guardian4 έγραψε:kataramenos5 έγραψε:RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φοράRoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά..![]()
Ωστε ετσι ρομαν ε?![]()
Ευτυχως δεν ηρθα και δε σε ειδα![]()
![]()
... α ρε ρομαν
Σοβαρα τωρα, οχι γκομενες στην 4
Δεύτερη φορά την φέρνω στη Τούμπα (πρώτη στην 4) σιγά σιγά θα την μάθω και τα συνθήματα...
Όσο για το "Όχι γκόμενες στην 4"... Αριανό μπαμπά έχει, οπότε πρέπει να του την πω κάπως...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Καλό είναι πάντως να μην την πας στην 4, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ωραιότατη και η 7 μια χαρά.
Ωραιότατη και η 7 μια χαρά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
+1nikolasf έγραψε:Το καλό είναι ότι έιδα πως για πρώτη φορά υπάρχει πάγκος και δεν φοβάμαι τί θα γίνει αν φύγει ο ένας και μπει ο άλλος!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
+1Odi έγραψε:Σε όλα τα φιλικά μέχρι σήμερα,η ομάδα έχει δεχθεί όλο κ όλο ένα γκολ. Έχουμε πολύ καλή ομάδα.
Η καλύτερη άμυνα των τελευταίων ετών.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Φοβερα παθιασμένο και δουλεμενο πρεσινγκ με παγιδες Απο την ομάδα..θεωρώ πως με τέτοια πίεση ψηλά στην σούπερ λιγδ σε κάθε ματς θα κάνουμε 3_4 φάσεις δώρο απο τους αντίπαλους αμυντικούς...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Πάντως την λέμε στον Ρόμαν για την γκόμενα κ εγώ προσωπικά κράζω όσους το κάνουν.Χθες ας πούμε πήγα μόνος μου,γιατί όλοι οι φίλοι κάνουν διακοπές,παρότι όλη την μέρα με πιλάτευε η κοπέλα μου να την πάρω μαζί μου.
Να τονίσω όμως οτι οι γκόμενες που είδα χθες ήταν όλες ντυμένες ΠΑΟΚτσήδικα σε αντίθεση με κάτι άλλα φυντάνια με άσπρες μπλούζες με στρας,V μέχρι το στομάχι,τσιγαράκι και άπλα στην καρέκλα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Το φωνάζουμε τόσο καιρό,κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιου το μάτι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
Να τονίσω όμως οτι οι γκόμενες που είδα χθες ήταν όλες ντυμένες ΠΑΟΚτσήδικα σε αντίθεση με κάτι άλλα φυντάνια με άσπρες μπλούζες με στρας,V μέχρι το στομάχι,τσιγαράκι και άπλα στην καρέκλα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Το φωνάζουμε τόσο καιρό,κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιου το μάτι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Άσχετο,θα αναγκαστούμε να φάμε στη μάπα μετάδοση από Χαλβατσιώτη την επόμενη Τρίτη;Φαντάζομαι ΟΧΙ.Είναι Άχρωμος,Άοσμος,Άθλιος.Κάτι σαν τον Λούκας για τον che4,ώσπου να γίνει η ... κυβίστησις.
Δεν κατανοώ το θα "γυρίσει κανενός το μάτι κάποια μέρα και θα'χουμε άσχημα ξεμπερδέματα".Καθένας έρχεται όπως νοιώθει άνετα ρε συ Odi.Ανεξαρτήτως του ότι συμφωνώ μαζί σου για το αντιαισθητικό γενικότερα του πράγματος.Που με διαολίζει όποτε το βλέπω.Καταλήγω στο συμπέρασμα πως τελικά οι γυναίκες ανέκαθεν είχαν το σύμπλεγμα του καπνίζειν ωσάν αράπης και του υβρίζειν ωσάν νταλικιέρης και οι άντρες του βαθύ ... ντεκολτέ.
Μιλάμε για κωμικοτραγικές καταστάσεις.Σε άρρενα φυντάνια θεωρώ πως αναφέρεσαι.
Odi έγραψε:Να τονίσω όμως οτι οι γκόμενες που είδα χθες ήταν όλες ντυμένες ΠΑΟΚτσήδικα σε αντίθεση με κάτι άλλα φυντάνια με άσπρες μπλούζες με στρας,V μέχρι το στομάχι,τσιγαράκι και άπλα στην καρέκλα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Το φωνάζουμε τόσο καιρό,κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιου το μάτι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
Δεν κατανοώ το θα "γυρίσει κανενός το μάτι κάποια μέρα και θα'χουμε άσχημα ξεμπερδέματα".Καθένας έρχεται όπως νοιώθει άνετα ρε συ Odi.Ανεξαρτήτως του ότι συμφωνώ μαζί σου για το αντιαισθητικό γενικότερα του πράγματος.Που με διαολίζει όποτε το βλέπω.Καταλήγω στο συμπέρασμα πως τελικά οι γυναίκες ανέκαθεν είχαν το σύμπλεγμα του καπνίζειν ωσάν αράπης και του υβρίζειν ωσάν νταλικιέρης και οι άντρες του βαθύ ... ντεκολτέ.
Μιλάμε για κωμικοτραγικές καταστάσεις.Σε άρρενα φυντάνια θεωρώ πως αναφέρεσαι.
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ομαδα ρε π@@στη μου! ΟΜΑΔΑ! Ναι με τα στραβα της ακομη και αδυναμιες!Αλλα και με καλες αλληλοκαλυψεις και σιγα σιγα καλά στημένα!Περιμένω πολλά περισότερα ακόμη,,ξέρω ομως οτι με αυτον τον προπονητή θα γίνουν!