Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από desperando »

ABOLEYTOI έγραψε:σόρρυ για το μακροσκελές ποστ
δε θέλω να τσιτώσω όσους ταλαιπωρήθηκαν με τα link του αγώνα, αλλά από το γήπεδο που βλέπεις τη συνολική εικόνα ήταν απόλαυση το σημερινό. Στο β΄ ανέβηκε και η κερκίδα
danirifle έγραψε: ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ 4-5 ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ 7-8-9
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
Επειδή η άμυνα ανεβαίνει πολύ ψηλά, παίζουμε με Γλύκο που έχει γρήγορα πόδια. Έχει εντολές για μπακότερμα, εξ ου και τα δύο κρεμάσματα που προσπάθησαν οι πορκουάδες.
Στο κέντρο της άμυνας ο Βίτορ ας αποφεύγει τις πάσες. Είναι σκύλος, φύλακας καλός με το κεφάλι, αλλά όταν έχει μπάλα να τι δίνει κάπου σίγουρα. Ο Κατσούρ όταν κάνουμε επίθεση παίζει ως μέσος (τον καλύπτει το ένα αμυντικό χαφ), όταν έχει μπάλα ο αντίπαλος χρειάζεται βοήθειες.
Τα πλάγια μπακ ανεβαίνουν, ΠΑΝΤΑ. Όταν έχουμε τη μπάλα στην άμυνα παίζουν 3, οι 2 κεντρικοί και ο ένας αμυντικός μέσος και τα πλάγια μπακ ανεβαίνουν. Εκεί είτε κάνουν το 1-2 με τον πλάγιο χαφ (ή και τρίγωνο με τη συμμετοχή του επιθετικού της μεριάς τους), είτε όταν το πλάγιο χαφ συγκλίνει έχουν το ρόλο εξτρέμ. Και οι 4 που έχουμε δει (Λίνο, Κίτσιου, Σκονδρας, Σπυρόπουλος) ξέρουν να τα κάνουν αυτά.
Τα δύο αμυντικά χαφ είναι οι playmaker όταν έχουμε κατοχή. Προβλέπω ότι δε θα δούμε πολύ Κάτσε που έχει πρόβλημα στο να βλέπει γήπεδο, αντίθετα θα δούμε πολύ Τζιόλη. Επειδή οι γραμμές είναι σχετικά κοντά (λόγω του ανεβάσματος της άμυνας ψηλά) τα αμυντικά χαφ δεν έχουν μεγάλες αποστάσεις να καλύψουν.
Τα δύο πλάγια χαφ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν εκτελεστική δεινότητα. Οι επιθετικοί μας συνδυασμοί τους φέρνουν σε θέσεις βολής και πρέπει να είναι καλοί εκτελεστές. Όταν αμυνόμαστε Γεωργιάδης και Λούκας είναι οι αδύναμοι κρίκοι, τους χρειαζόμαστε στις παγίδες κοντά στην πλάγια γραμμή.
Και στα δύο ημίχρονα παίξαμε με 2 επιθετικούς τον ένα δίπλα στον άλλο. Στο πρώτο ο Βούκιτς εγκλωβίστηκε, δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει με τον αμυντικό κρεμασμένο πάνω του, επίσης το πρέσινγκ του ήταν λίγο υποτονικό. Του σάλπι του ήρθε γάντι ο ρόλος. Ίσως στο ευρωπαϊκό ξεκινήσει ο Κλάους αντί του Βούκιτς (όχι λόγω των γκολ, αλλά επειδή ο Βούκιτς ήταν χαμένος στο 1ο ημίχρονο).

Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαν οι ανέτοιμοι, όταν θα είναι και αυτοί έτοιμοι θα έχουμε γλέντια.
πολυ καλη αναλυση απο καποιον που δειχνει οτι καταλαβενει τι βλεπει
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Να μαι....
Γυρισα.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Να γιατι ο στεφενς θελει παιχτες πολυεργαλεια.Ολοι δουλευουν τον ιδιο.
Τα εχετε πει ολα.

Μπραβο σε ολους.Η συνεχεια ειναι δυσκολη και δεν πρεπει να επαναπαυθουμε...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Α, επίσης εξεπλάγην ευχάριστα από την προσέλευση!!!
Περίμενα 6-7 χιλιάρικα top και ήρθε πολύς λαός! Μπράβο!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από kataramenos5 »

RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!
RoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά.. :mrgreen:
Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φορά :twisted: :lol:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6470
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Parolos »

Δε μου λέτε σήμερα είδαμε ΠΑΟΚ ή Juventus στην Τούμπα μπερδεύτικα.. :mrgreen: :mrgreen:
Μπράβο στον προπονητή για αυτό το σύνολο που παρουσίασε σήμερα. Αυτό είναι ΠΑΟΚ.
Είμαι επιφυλακτικός με τα φιλικά, αλλά αν η ομάδα κινείται σε τέτοια απόδοση θα πάμε πολύ καλά.
arrwstos έγραψε:Μακάρι να συνεχίσει η ομάδα έτσι. Πραγματικά ΠΕΤΑΕΙ. Κάντε ρε και την υπέρβαση σε 2 θέσεις να τρελαθούμε τελείως φέτος, δε βλέπετε ότι ομάδα έχει φοβερές προοπτικές; Παρόλα αυτά χαμηλά τη μπάλα τώρα μην πάμε με σκεπτικό για τρίμπαλα με τη Μέταλιστ και βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συγκέντρωση - δουλειά - ομαδικότητα και τα μπορούμε όλα φέτος.
Σωστότατος.. Τώρα με 2-3 καλές κινήσεις έχουμε πραγματικά τεράστιες πιθανότητες. Μην ξεχνάμε οτι τα ματς φέτος είναι πάρα πάρα πολλά. Θέλουμε πολλούς παίχτες.
Ας κάνουν τις 2 που θα κάνουν τη διαφορά να μη λέμε μετά "ω ρε με 2 παίχτες θα παίρναμε πρωτάθλημα κλπ"

Iδού η ρόδος ιδού και το πήδημα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Parolos την Τετ 24 Ιούλ 2013, 01:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από guardian4 »

kataramenos5 έγραψε:
RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!
RoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά.. :mrgreen:
Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φορά :twisted: :lol:

Ωστε ετσι ρομαν ε? :lol:

Ευτυχως δεν ηρθα και δε σε ειδα :lol: :lol: :lol: ... α ρε ρομαν

Σοβαρα τωρα, οχι γκομενες στην 4
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τωρα άν ήσουν Με(ν)ταλιστ :mrgreen: ποια θα λεγες οτι ήταν η βασική ενδεκάδα? ;)
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

guardian4 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:
RoMaN έγραψε:Έντυσα την κοπέλα μου στα ασπρόμαυρα, καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας και πήγαμε στην 4!
RoMaN έγραψε:Στην 4 ήμουν και φόρεσα την φανέλα (Puma ριγέ) που έχω σταμπάρει πίσω το "roman" με το 4 στη πλάτη.. Δεν με είδε ούτε ένας από εδώ μέσα;
Θα βάλω ledάκια στο ψευδώνυμο την άλλη φορά.. :mrgreen:
Τωρα που μαθανε ποιος μπάζει γκόμενες στην 4 θα σε ..."προσέξουν" την άλλη φορά :twisted: :lol:

Ωστε ετσι ρομαν ε? :lol:

Ευτυχως δεν ηρθα και δε σε ειδα :lol: :lol: :lol: ... α ρε ρομαν

Σοβαρα τωρα, οχι γκομενες στην 4
Ρε την έντυσα στα ασπρόμαυρα σας λέω, δεν την άφησα να ντυθεί "τρέντικα" (όχι ότι ντύνεται και ποτέ τρέντικα..)! ;)
Δεύτερη φορά την φέρνω στη Τούμπα (πρώτη στην 4) σιγά σιγά θα την μάθω και τα συνθήματα...

Όσο για το "Όχι γκόμενες στην 4"... Αριανό μπαμπά έχει, οπότε πρέπει να του την πω κάπως... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6470
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Parolos »

Καλό είναι πάντως να μην την πας στην 4, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Ωραιότατη και η 7 μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

nikolasf έγραψε:Το καλό είναι ότι έιδα πως για πρώτη φορά υπάρχει πάγκος και δεν φοβάμαι τί θα γίνει αν φύγει ο ένας και μπει ο άλλος!!!!
+1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Odi έγραψε:Σε όλα τα φιλικά μέχρι σήμερα,η ομάδα έχει δεχθεί όλο κ όλο ένα γκολ. Έχουμε πολύ καλή ομάδα.
+1
Η καλύτερη άμυνα των τελευταίων ετών.
Άβαταρ μέλους
amanaoua4
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Πέμ 12 Φεβ 2009, 22:44

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από amanaoua4 »

Φοβερα παθιασμένο και δουλεμενο πρεσινγκ με παγιδες Απο την ομάδα..θεωρώ πως με τέτοια πίεση ψηλά στην σούπερ λιγδ σε κάθε ματς θα κάνουμε 3_4 φάσεις δώρο απο τους αντίπαλους αμυντικούς...
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Odi »

Πάντως την λέμε στον Ρόμαν για την γκόμενα κ εγώ προσωπικά κράζω όσους το κάνουν.Χθες ας πούμε πήγα μόνος μου,γιατί όλοι οι φίλοι κάνουν διακοπές,παρότι όλη την μέρα με πιλάτευε η κοπέλα μου να την πάρω μαζί μου.

Να τονίσω όμως οτι οι γκόμενες που είδα χθες ήταν όλες ντυμένες ΠΑΟΚτσήδικα σε αντίθεση με κάτι άλλα φυντάνια με άσπρες μπλούζες με στρας,V μέχρι το στομάχι,τσιγαράκι και άπλα στην καρέκλα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Το φωνάζουμε τόσο καιρό,κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιου το μάτι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από navigator11 »

Άσχετο,θα αναγκαστούμε να φάμε στη μάπα μετάδοση από Χαλβατσιώτη την επόμενη Τρίτη;Φαντάζομαι ΟΧΙ.Είναι Άχρωμος,Άοσμος,Άθλιος.Κάτι σαν τον Λούκας για τον che4,ώσπου να γίνει η ... κυβίστησις. :lol:
Odi έγραψε:Να τονίσω όμως οτι οι γκόμενες που είδα χθες ήταν όλες ντυμένες ΠΑΟΚτσήδικα σε αντίθεση με κάτι άλλα φυντάνια με άσπρες μπλούζες με στρας,V μέχρι το στομάχι,τσιγαράκι και άπλα στην καρέκλα.Αν είναι ποτέ δυνατόν.Το φωνάζουμε τόσο καιρό,κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιου το μάτι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.

Δεν κατανοώ το θα "γυρίσει κανενός το μάτι κάποια μέρα και θα'χουμε άσχημα ξεμπερδέματα".Καθένας έρχεται όπως νοιώθει άνετα ρε συ Odi.Ανεξαρτήτως του ότι συμφωνώ μαζί σου για το αντιαισθητικό γενικότερα του πράγματος.Που με διαολίζει όποτε το βλέπω.Καταλήγω στο συμπέρασμα πως τελικά οι γυναίκες ανέκαθεν είχαν το σύμπλεγμα του καπνίζειν ωσάν αράπης και του υβρίζειν ωσάν νταλικιέρης και οι άντρες του βαθύ ... ντεκολτέ.
Μιλάμε για κωμικοτραγικές καταστάσεις.Σε άρρενα φυντάνια θεωρώ πως αναφέρεσαι.
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Ομαδα ρε π@@στη μου! ΟΜΑΔΑ! Ναι με τα στραβα της ακομη και αδυναμιες!Αλλα και με καλες αλληλοκαλυψεις και σιγα σιγα καλά στημένα!Περιμένω πολλά περισότερα ακόμη,,ξέρω ομως οτι με αυτον τον προπονητή θα γίνουν!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”