Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το γνωρίζω,αλλά η αποθεραπεία του πρόσφατα ξεκίνησε..Έχει πολύ δρόμο ακόμη.Ποδοσφαιριστές έχουν κρεμάσει τα παπούτσια τους λόγω αυτού του προβλήματος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
http://www.balleto.gr/protoselida/a8lit ... 20121.html
εαν μπορει καποιος να το μεγαλωσει ας το κανει γιατι πεδευομαι ωρα τωρα κ δε βγαζω ακρη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ειλικρινά το είδα τα ξημερώματα και δε με έπιανε ο ύπνος απ το γέλιο...
ΜΠΙΕΛΑ!
ΜΠΙΕΛΑ!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
dini26 έγραψε:
http://www.balleto.gr/protoselida/a8lit ... 20121.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εαν μπορει καποιος να το μεγαλωσει ας το κανει γιατι πεδευομαι ωρα τωρα κ δε βγαζω ακρη

good????
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Έλα ρε Πλατανιά! Χ με Ατρόμητο! Platanias FC στο Europa League να τρελαθούμε!!! 
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ναι μας συμέφερει αυτό. Αν μαζευτούμε λίγο πιστεύω την έχουμε την δεύτερη θέση. Θα δούμε όμως. Ένα ένα τα παιχνίδια.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μακάρι και γουστάρω!!!!! Αρκεί βέβαια εμε'ις να είμαστε στο CLPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Έλα ρε Πλατανιά! Χ με Ατρόμητο! Platanias FC στο Europa League να τρελαθούμε!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στο 0-0 το ντέρμπι παραμονής των ουραγών.Μικρό αυτοσχέδιο γκάλοπ :τι θα προτημούσατε την κούλα στην F.L. ή τρίτη πτώση του ρούλη;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Όποιος από τους 2 και να πέσει θα έχω ανάμεικτα συναισθήματα...επειδή θα έχει σωθεί ο άλλος
Η κούλα πιέζει πάντως, ο δε ρούλης στην καλύτερή του φάση έφτασε 6,75 μέτρα μετά τη γραμμή του κέντρου..
Η κούλα πιέζει πάντως, ο δε ρούλης στην καλύτερή του φάση έφτασε 6,75 μέτρα μετά τη γραμμή του κέντρου..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν μπορω να αποφασισω ποιος απο τους 2 θελω να πεσει πιο πολυ... χαχαχα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Είναι και ο σπίκερ άστα:5 ημίχρονα χωρίς γκολ λέει ο ρούλης και η κούλα!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στο πρωτάθλημα εννοεί...Τρόμος έγραψε:Είναι και ο σπίκερ άστα:5 ημίχρονα χωρίς γκολ λέει ο ρούλης και η κούλα!
Καλά έλεγε...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Όχι δεν λέω πως έχει λάθος αλλά να 'σαι χανούμι ή σκουλήκι και να το ακούς είναι....ωραίο!

Υ.Γ.Σκόραρε και ο ρούλης!
Υ.Γ.Σκόραρε και ο ρούλης!