http://www.balleto.gr/protoselida/a8lit ... 20121.html
εαν μπορει καποιος να το μεγαλωσει ας το κανει γιατι πεδευομαι ωρα τωρα κ δε βγαζω ακρη
dini26 έγραψε:
http://www.balleto.gr/protoselida/a8lit ... 20121.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εαν μπορει καποιος να το μεγαλωσει ας το κανει γιατι πεδευομαι ωρα τωρα κ δε βγαζω ακρη

Μακάρι και γουστάρω!!!!! Αρκεί βέβαια εμε'ις να είμαστε στο CLPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Έλα ρε Πλατανιά! Χ με Ατρόμητο! Platanias FC στο Europa League να τρελαθούμε!!!
Στο πρωτάθλημα εννοεί...Τρόμος έγραψε:Είναι και ο σπίκερ άστα:5 ημίχρονα χωρίς γκολ λέει ο ρούλης και η κούλα!