σωστα μπερδευτικα με το αδερφο πιο πανω που εγραψε +7 κ οχι +6Odi έγραψε:Με νίκη σήμερα πάμε στο -3,όχι στο -4..
Οποιος θέλει να γελάσει ας ρίξει μια ματιά στο πρωτοσέλιδο των συναγωγικών νέων..
μαλλον εννοουσε την διαφορα απο τον βαζελο
ROMAN εχεις δικιο
ολα ανοιχτα τουλαχιστον μεχρι τον Γεναρη, καθαρα στα ποδια μας ειναι η συνεχεια
