Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Τρόμος »

Παίζει ή τον έχει πάγκο;
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Δεν υπάρχει πάγκος πλέον..
Σε όλα ξεκινάει ....

ΥΓ.Παίζει . . . :D
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από pgetsos »

εκανε τπτ στο πρωτο?
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karl »

Κάνει καλο παιχνίδι και ξεκίνησε και το δεύτερο καλά.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από slidar »

Aλλαγη στο 63' .

Ενταξει καμια σχεση ο αντζελινο του ΠΑΟΚ με αυτον της γερμανιας..

Λιγα πραγματα.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Πολύ μέτριος δυστυχώς..Κάνει μπαμ ότι δεν έχει προσαρμοστεί καθόλου...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Παιδιά, Αντελίνο είναι αν δεν κάνω λάθος. Όχι Αντζελίνο.

Όσο για τον μικρό .... κάλλιο πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη.
ΜΙΚΡΕ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ. :cry:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Πιο χάλια ομάδα από την Βολφσμπουργκ δεν έχω δει..
Πέρσι είδα 10 παιχνίδια..
ΚΑΦΕΝΕΙΟ..!!!
Φέτος υποτίθεται ότι πήρε Ντέκο και Ολιτς αλλά είναι χειρότερη από πέρσι...!!!!!

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι ΔΕΝ είχε καμία φάση στο Α ημίχρονο και στο Β , ένα και μοναδικό σουτ του Βιερίνια με το αριστερό έξω από την μεγάλη περιοχή που το έπιασε ο τερματοφύλακας..και γενικά ότι ανέβηκε ο μικρός στο Β, τον έκανε αλλαγή στο 65΄( το κάνει συνέχεια αυτό)...και παίζει με την Αουσμπουργκ ,σιγά το μεγαθήριο....

Εγώ πάντως από πέρσι έχω πει ότι γενικά ΔΕΝ τον παίζουν...δεν ξέρω τι παίζει..
Τώρα το μπακ που είναι πίσω από τον Βιερίνια ,μιλάμε ο Σνάουτσνερ είναι κλάσεις ανώτερος..
Πολύ χαμηλό το επίπεδο των παικτών της Βολφς..

Πρέπει τον Ιανουάριο ή το καλοκαίρι να γίνει μία κίνηση από τον Σαββίδη...δεν κόπτονται ιδιαίτερα μάλλον..
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Για μένα είναι φταίξιμο πιο πολύ του Μάγκατ..Συμφωνώ με τον Μόικαν η Βόλφσμπουργκ είναι για τα σκυλιά..

Αυτό πάντως που μου έκανε εντύπωση με τον Αντελίνο είναι ότι όσες φορές πήρε την μπάλα στην γραμμή δεν έκανε ούτε μια μπούκα..Όλο κάτι πασούλες και κάτι άθλιες σέντρες..Καμία σχέση με ότι έκανε εδώ..

Αδυνατισμένος πάντως.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Ακριβώς όπως το είπες...
Το στυλ του παιχνιδιού του δεν είναι αυτό...
Ο Βιερίνια είναι για μπούκα, για προσποίηση, για γρήγορο 1-2, για να του στρώσεις την μπάλα να ρίξει φωτοβολίδα...
Ο Λεμονής (για να μην πω για κανέναν πιο κοντινό μας :twisted: ) της Γερμανίας όμως τον έχει κάνει εντελώς ακίνδυνο...ακόμα και όταν πάει να επιχειρήσει κάτι δεν έχει τον τσαμπουκά και το κουράγιο που έδειχνε εδώ..
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karl »

Έχει άλλο ρολο, άλλες εντολές. Είχε καλές φάσεις, παρα μα παρα πολύ τρέξιμο, έδινε κάλυψη, κεφαλιές, έκλεβε μπαλιές, έδωσε έτοιμο γκολ στο Diego, σουτ, γρηγoρες και έξυπνες μεταβιβάσεις ... και προς το τέλος ένα γαμάτο controll. Ο άνθρωπος ψόφησε!

Έκανε καλο παιχνίδι! Και εγώ απορώ: ενώ έχει καλές τοποθετήσεις η μπάλα πολλές φορες πάει αλλου και μένει ξεκρέμαστος.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

Τα ίδια έκανε και εδώ ΚΑΡΛ..
Ειδικά την τελευταία χρόνια του Σάντος και στις αρχές με Μπόλονι...
Και τάκλιν έκανε, και μοίραζε και τα πάντα αλλά δεν έχανε την ταυτότητα του στην επίθεση..
Τώρα κάνει όλα τα υπόλοιπα, εκτός από αυτό που ξέρει καλύτερα..και τα περί κούρασης δεν τα δέχομαι..
Δεν έχει ανάγκη ειδικά μετά τα κιλά που έχει χάσει..
Ξαφνικά δεν μπορεί να βγάλει 90λέπτο?
Και στα 3 παιχνίδια που είδα τον έκανε πρώτη αλλαγή..Τυχαίο?
Όσο αναφορά το τελευταίο, δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει παρακολουθήσει και να μην έχει δει ότι δεν πάει η μπάλα σε αυτόν..

ΥΓ 0-0 για άλλη μια φορά... 8-)
Η Φορτούνα του Μαλεζά την περασμένη εβδομάδα έκανε πιο πολλές φάσεις εκεί μέσα..
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από hitman »

Κι εγώ πιστεύω ότι η σημερινή εμφάνισή του ήταν ξεκάθαρα καλύτερη από πολλές άλλες.

Αυτόν τον Μάγκατ τον θεωρούν μεγάλο γκουρού εκεί ε;; Θέλει μεγάλη ικανότητα να διαχειρίζεσαι εκατομμύρια κάθε χρόνο, να έχεις παίχτες σαν τον Olic και τον Diego, και να είσαι σχεδόν ακίνδυνος κόντρα στο καφενείο που έπαιξε σήμερα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως και περσι με μας ο αντελινο ηταν πεσμενος για την αξια του...μηπως εχει να κανει με το θεμα με τους προσαγωγους του δεν ξερω...


ο μοχαμεντ σαρ που χαμε ενδιαφερθει για λιγο περσι στον οφη...
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Εγώ πάντως με κλειστά μάτια θα τον έφερνα πίσω..Λέμε τώρα.. :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”