Τα ίδια έκανε και εδώ ΚΑΡΛ..
Ειδικά την τελευταία χρόνια του Σάντος και στις αρχές με Μπόλονι...
Και τάκλιν έκανε, και μοίραζε και τα πάντα αλλά δεν έχανε την ταυτότητα του στην επίθεση..
Τώρα κάνει όλα τα υπόλοιπα, εκτός από αυτό που ξέρει καλύτερα..και τα περί κούρασης δεν τα δέχομαι..
Δεν έχει ανάγκη ειδικά μετά τα κιλά που έχει χάσει..
Ξαφνικά δεν μπορεί να βγάλει 90λέπτο?
Και στα 3 παιχνίδια που είδα τον έκανε πρώτη αλλαγή..Τυχαίο?
Όσο αναφορά το τελευταίο, δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει παρακολουθήσει και να μην έχει δει ότι δεν πάει η μπάλα σε αυτόν..
ΥΓ 0-0 για άλλη μια φορά...

Η Φορτούνα του Μαλεζά την περασμένη εβδομάδα έκανε πιο πολλές φάσεις εκεί μέσα..