28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

5o χαφ κπ εκει ειναι η θεση του..
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

προτιμάω έναν παίχτη που αξίζει για 30/100 και παίζει για 25/100, παρά που αξίζει 80/100 και παίζει για 5/100.

Σε όλες τις ομάδες, όλου του κόσμου υπάρχουν παίχτες που δεν είναι καλοί σε τίποτα, αλλά το πιο σημαντικό δεν είναι ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ. Δεν είμαι αρνητικός σημαίνει δε μου κλέβουν τη μπάλα συχνά και δε δίνω λάθος πάσα τις περισσότερες φορές. Αν τα σουτ του πάνε στο γάμο του καραγκιόζη σημαίνει ότι δεν είναι καλός, πάντως ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ δεν είναι.
Σίγουρα δεν μπορείς να κάνεις ομάδα με "Τσουκαλάδες", αλλά ένας παίχτης που στοιχίζει το 1/4 του Σορλέν και κάνει στο γήπεδο το 1/3 από αυτά που έκανε ο Γάλλος είναι πολύ καλό συμπλήρωμα.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από tigon4 »

δεν ειναι κακος σε καμια περιπτωση , ουτε βεβαια κατι το τρομερο αλλα για 5-6ο χαφ ναι θα τον ηθελα σιγουρα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Για παίχτη που ήρθε από το πουθενά, χωρίς προετοιμασία με την Ομάδα, .....τα πάει μια χαρά.
Εχει πολύ καλή σωματοδομή που θα τον βοηθήσει να βελτιωθεί.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από monopaokre »

Νομίζω οτι βρήκα το πολύ καλο χαρακτηριστικό που ψάχνει ο Αποστόλης πάνω του. Για σκεφτείτε....Πόσοι παίκτες στην ομάδα παίζουν τη μπάλα με τη μια??????
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από theoPAOK »

Έχετε παρατηρήσει οτι ο Σταύρος μας,μοιάζει φατσικά τον Ιμπραίμοβιτς?? Εμένα έτσι μου φάνηκε....
Μπας και είναι κλόνος του????
Άβαταρ μέλους
crabsody_in_blue
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από crabsody_in_blue »

monopaokre έγραψε:Νομίζω οτι βρήκα το πολύ καλο χαρακτηριστικό που ψάχνει ο Αποστόλης πάνω του. Για σκεφτείτε....Πόσοι παίκτες στην ομάδα παίζουν τη μπάλα με τη μια??????
Nαι μόλις βλέπει την μπάλα θέλει να την ξεφορτωθεί το γρηγορότερο :D Πλάκα κάνω. Δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιες είναι οι δυνατότητες του Τσουκαλά γιατί πρέπει πρώτα να πιστέψει αυτός σε αυτές. Αν πραγματικά μπορεί πρέπει να το πιστέψει αυτός και να πάρει περισσότερες πρωτοβουλίες.
Άβαταρ μέλους
babisgia
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 10:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από babisgia »

Ο Σταύρος φαίνεται να έχει τρακ...αλλά η βελτίωσή του και σε αυτό τον τομέα είναι εμφανής. Ας θυμηθούμε τι λέγαμε πριν μερικά χρόνια για τον Μαλεζά. Στηρίξτε τους Έλληνες παίκτες...που παίζουν και για την φανέλα.
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από xristos14 »

Περιμένετε να τον δούμε και στη θέση του,για ανασταλτικός απ το πουθενά και χωρίς να γνωρίζει το στυλ παιχνιδιού και τους συμπαίκτες του μια χαρά τα πάει..σίγουρα είναι εξελίξιμος πάντως
Άβαταρ μέλους
babisgia
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 10:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από babisgia »

...και μην ξεχνάμε ότι ο Ζαγόρ πριν 2,5 χρόνια δεν τον έδινε ελεύθερο στη Δόξα...κάτι θα έβλεπε σ' αυτόν. Αυτό που με τρελαίνει περισσότερο είναι οι κρίσεις κάτι ΡαπτοΜηρτσέων...πολύ χολή...οι άμπαλοι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

gika έγραψε:Αποστόλη, γουατ αρ γιου τοκινγκ αμπαουτ;;;
Η διαφωνία δεν είναι απαραίτητα κακή...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από gash04 »

Μάγκας
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από tigon4 »

οποιος πει οτι δεν επαιξε καλα ...ειναι τουλαχιστον εμπαθης

το παλικαρι δεν μασαει χριστο

ειδικα στο πρωτο μερος ηταν πολυ ανωτερος του ιβιτς ......!!!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Lord »

Μπράβο του για σήμερα,παρόλο που έπαιζε σε μία θέση που φανερά δεν του ταιριάζει.. :pano:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

δεν ειμαι εμπαθης και ηταν ξανα μετριος..

μηδεν δημιουργια

στα + το θρασος και ο τσαμπουκας που εχει.αλλα ποιοτητα σε αυτο το επιπεδο δεν εχει βγαλει ακομα

Ποτε δεν ειναι εκνευριστικος αλλα ποτε μεχρι τωρα δεν πειθει οτι ειναι μονιμα για βασικος.

χρονος θα του δωθει να δειξει κατι περισσοτερο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”