9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Τον πήραμε για γκολτζή?Του δίνουμε και 800.000?Πόσα ζητάει ο Μπλανκο είπαμε?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Χαλαρώστε παιδιά,
εσεις φταίτε που τον αγχωνετε. Εχετε και απαιτησεις απο κάποιον που παίρνει 1.100.000 (ναι τοσα βγαινουν με τα μπονους και τα πριμ και οχι 800.000 που γράφουν οι ΑΡΔ για να κανουν προπαγάνδα).
Ειναι η προσωποποιηση του ευκολου γκόλ, τι δεν καταλαβαίνετε?
εσεις φταίτε που τον αγχωνετε. Εχετε και απαιτησεις απο κάποιον που παίρνει 1.100.000 (ναι τοσα βγαινουν με τα μπονους και τα πριμ και οχι 800.000 που γράφουν οι ΑΡΔ για να κανουν προπαγάνδα).
Ειναι η προσωποποιηση του ευκολου γκόλ, τι δεν καταλαβαίνετε?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Εγώ αν έπερνα όσα αυτός, πίστεψέ με καθόλου αγχωμένος δεν θα ήμουν!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ariskatiforos
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
δεν θελω να γινω εμπαθης
δε πιστευω αλλωστε οτι ειμαι ..
απλα αυτος ο παικτης καλυτερα να μην ερχοταν
ειναι αλλος σαλπιγγιδης ..ενας ξυλοκοπος, τα κανει ολα δυσκολα ..ο μουσλι φαινεται κλασης παικταρας συκρινομενος μαζι του
καθαρα ποδοσφαιρικα δεν πιστευω οτι εχουμε την πολυτελεια να δινουμε 800000ευρω για αυτον τον παικτη
πολυ απλα
δε ξερω αν θα βαλει καποιο γκολ τωρα ,αλλα η αποψη μου δεν αλλαζει..
πιο πολυ κωλοφαρδα ειναι αυτα που βαζει τα ελαχιστα
παρα ατυχια αυτα που χανει
εχει χασει τη ταχυτητα που ηταν το μονο του οπλο στο ενας μ εναν και γενικα
ειναι βαρυς και δε μπορει και να κρατησει με πλατη τη μπλα λογω σωματος δεν εχει το κατα μετωπο
και οταν βγαινει τετ α τετ οπως σημερα τα περισσοτερα του τελειωματα ειναι ενος ατζαμη παρα επιθετικου των 800000ευρω
και εχει και τα ψυχολογικα του..
δε πιστευω αλλωστε οτι ειμαι ..
απλα αυτος ο παικτης καλυτερα να μην ερχοταν
ειναι αλλος σαλπιγγιδης ..ενας ξυλοκοπος, τα κανει ολα δυσκολα ..ο μουσλι φαινεται κλασης παικταρας συκρινομενος μαζι του
καθαρα ποδοσφαιρικα δεν πιστευω οτι εχουμε την πολυτελεια να δινουμε 800000ευρω για αυτον τον παικτη
πολυ απλα
δε ξερω αν θα βαλει καποιο γκολ τωρα ,αλλα η αποψη μου δεν αλλαζει..
πιο πολυ κωλοφαρδα ειναι αυτα που βαζει τα ελαχιστα
παρα ατυχια αυτα που χανει
εχει χασει τη ταχυτητα που ηταν το μονο του οπλο στο ενας μ εναν και γενικα
ειναι βαρυς και δε μπορει και να κρατησει με πλατη τη μπλα λογω σωματος δεν εχει το κατα μετωπο
και οταν βγαινει τετ α τετ οπως σημερα τα περισσοτερα του τελειωματα ειναι ενος ατζαμη παρα επιθετικου των 800000ευρω
και εχει και τα ψυχολογικα του..
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Το πιο δυσάρεστο είναι ότι άρχισαν να ακούγονται γιούχες όταν παίρνεις την μπάλα. Συνέβη και αυτό κάπου στο 87' και δε ξέρω αν ακούστηκε σε όλο το γήπεδο. Στο μέρος που αράζουμε (εκεί στους ΒΕΜ) πάντως ακουγόταν καθαρά.
Και κάτι συνθήματα εις βάρος του που ευτυχώς τα φωνάζανε 30-40 άτομα.
Ειλικρινά κρίμα που έπαιξες ΚΑΙ εσύ. Οι άλλοι κάνανε rotation όλη την ομάδα και εμείς πάλι τα ίδια και τα ίδια.
Και κάτι συνθήματα εις βάρος του που ευτυχώς τα φωνάζανε 30-40 άτομα.
Ειλικρινά κρίμα που έπαιξες ΚΑΙ εσύ. Οι άλλοι κάνανε rotation όλη την ομάδα και εμείς πάλι τα ίδια και τα ίδια.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Τεράστια μείωση συμβολαίου το καλοκαίρι. Δείξε μας πόσο ΠΑΟΚ είσαι. Άντε ντε. Με 200.000 το χρόνο να είσαι υπερευχαριστημένος. Και όχι μόνο εσύ βέβαια αλλά εσύ παίρνεις τα περισσότερα. Είσαι παίχτης του ΠΑΟΚ αλλά δε θα γίνουμε και μ@λάκες για σένα. Αρκετά περάσαμε το καλοκαίρι για πάρτη σου και μαλώναμε μεταξύ μας και μαλώνουμε ακόμα.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
το καλοκαιρι δεν βλέπω να συνεχιζει στον ΠΑΟΚ,εκτος αν πάρουμε κανα κυπελο αλλά δυσκολο ετσι οπως πάμε αθηνα με κουλα
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
κλειδωστετο το γαμημενο το τοπικ. οταν βαζει γκολ οπως με ντιναμο και γκει ειναι παιχταρας, ΠΑΟΚι, ποντιος τεμετερων, κι ολα ωραια κι ολα καλα, κι οταν σερνεται μαζι με την υπολοιπη ομαδα θυμομαστε τα 800 που παιρνει, οτι ειναι ντεφορμε, οτι ειναι κοντος, οτι εχει μακρυ παπαρι και τον εμποδιζει στο τρεξιμο, οτι εχει φαλακρα στην κορυφη, οτι οι μπουκλες του ειναι ατημελιτες οτι οτι οτι.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ενταξει με ολυμπιακο κοντρολ με το πηγούνι έκανε.
Συνολικά δεν εχει προσφέρει τπτ ακόμα.
Συνολικά δεν εχει προσφέρει τπτ ακόμα.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ο Σαλπιγγιδης δεν ηταν ποτε ο παικτης με την υψηλη τεχνικη.Ηταν παντα παικτης που στηριζοταν στην ταχυτητα την δυναμη και τις αντοχες του.Τα γκολ του προερχοταν απο αυτη ακριβως την δυνατοτητα, να δημιουργει ρηγματα στην αντιπαλη αμηνα με τα συνεχη τρεξιματα του.Φετος μετα απο ενα γεματο καλοκαιρι δεν εχει παρει ανασα,αλλο ενα θημα της τραγικης διαχειρισης του ροστερ της ομαδας,αλλα για αυτον απαγορευονται τα αλοθι σε αντιθεση με πολλους αλλους παικτες της ομαδας.