9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από tigon4 »

ενω οταν δεν ειναι ...βαζει πολλα.... :?
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από xristos14 »

Τον πήραμε για γκολτζή?Του δίνουμε και 800.000?Πόσα ζητάει ο Μπλανκο είπαμε?
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Shady20 »

Σήμερα ήταν χώμα αλλά δεν ήταν μόνο αυτός....
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zavos4 »

Χαλαρώστε παιδιά,

εσεις φταίτε που τον αγχωνετε. Εχετε και απαιτησεις απο κάποιον που παίρνει 1.100.000 (ναι τοσα βγαινουν με τα μπονους και τα πριμ και οχι 800.000 που γράφουν οι ΑΡΔ για να κανουν προπαγάνδα).

Ειναι η προσωποποιηση του ευκολου γκόλ, τι δεν καταλαβαίνετε?
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Shady20 »

Εγώ αν έπερνα όσα αυτός, πίστεψέ με καθόλου αγχωμένος δεν θα ήμουν!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

αποχη
ariskatiforos

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ariskatiforos »

δεν θελω να γινω εμπαθης
δε πιστευω αλλωστε οτι ειμαι ..
απλα αυτος ο παικτης καλυτερα να μην ερχοταν
ειναι αλλος σαλπιγγιδης ..ενας ξυλοκοπος, τα κανει ολα δυσκολα ..ο μουσλι φαινεται κλασης παικταρας συκρινομενος μαζι του
καθαρα ποδοσφαιρικα δεν πιστευω οτι εχουμε την πολυτελεια να δινουμε 800000ευρω για αυτον τον παικτη
πολυ απλα
δε ξερω αν θα βαλει καποιο γκολ τωρα ,αλλα η αποψη μου δεν αλλαζει..
πιο πολυ κωλοφαρδα ειναι αυτα που βαζει τα ελαχιστα
παρα ατυχια αυτα που χανει
εχει χασει τη ταχυτητα που ηταν το μονο του οπλο στο ενας μ εναν και γενικα
ειναι βαρυς και δε μπορει και να κρατησει με πλατη τη μπλα λογω σωματος δεν εχει το κατα μετωπο
και οταν βγαινει τετ α τετ οπως σημερα τα περισσοτερα του τελειωματα ειναι ενος ατζαμη παρα επιθετικου των 800000ευρω
και εχει και τα ψυχολογικα του..
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Το πιο δυσάρεστο είναι ότι άρχισαν να ακούγονται γιούχες όταν παίρνεις την μπάλα. Συνέβη και αυτό κάπου στο 87' και δε ξέρω αν ακούστηκε σε όλο το γήπεδο. Στο μέρος που αράζουμε (εκεί στους ΒΕΜ) πάντως ακουγόταν καθαρά.
Και κάτι συνθήματα εις βάρος του που ευτυχώς τα φωνάζανε 30-40 άτομα.
Ειλικρινά κρίμα που έπαιξες ΚΑΙ εσύ. Οι άλλοι κάνανε rotation όλη την ομάδα και εμείς πάλι τα ίδια και τα ίδια.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Pegasus »

Τεράστια μείωση συμβολαίου το καλοκαίρι. Δείξε μας πόσο ΠΑΟΚ είσαι. Άντε ντε. Με 200.000 το χρόνο να είσαι υπερευχαριστημένος. Και όχι μόνο εσύ βέβαια αλλά εσύ παίρνεις τα περισσότερα. Είσαι παίχτης του ΠΑΟΚ αλλά δε θα γίνουμε και μ@λάκες για σένα. Αρκετά περάσαμε το καλοκαίρι για πάρτη σου και μαλώναμε μεταξύ μας και μαλώνουμε ακόμα.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Γελάνε κι οι τυφλοί...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από cristiano4 »

το καλοκαιρι δεν βλέπω να συνεχιζει στον ΠΑΟΚ,εκτος αν πάρουμε κανα κυπελο αλλά δυσκολο ετσι οπως πάμε αθηνα με κουλα
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από trel@menos »

κλειδωστετο το γαμημενο το τοπικ. οταν βαζει γκολ οπως με ντιναμο και γκει ειναι παιχταρας, ΠΑΟΚι, ποντιος τεμετερων, κι ολα ωραια κι ολα καλα, κι οταν σερνεται μαζι με την υπολοιπη ομαδα θυμομαστε τα 800 που παιρνει, οτι ειναι ντεφορμε, οτι ειναι κοντος, οτι εχει μακρυ παπαρι και τον εμποδιζει στο τρεξιμο, οτι εχει φαλακρα στην κορυφη, οτι οι μπουκλες του ειναι ατημελιτες οτι οτι οτι.
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zavos4 »

Ενταξει με ολυμπιακο κοντρολ με το πηγούνι έκανε.

Συνολικά δεν εχει προσφέρει τπτ ακόμα.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

τα ρεζιλίκια δεν είναι θέμα ατομικής αλλά ομαδικής απόδοσης.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από joshua »

Ο Σαλπιγγιδης δεν ηταν ποτε ο παικτης με την υψηλη τεχνικη.Ηταν παντα παικτης που στηριζοταν στην ταχυτητα την δυναμη και τις αντοχες του.Τα γκολ του προερχοταν απο αυτη ακριβως την δυνατοτητα, να δημιουργει ρηγματα στην αντιπαλη αμηνα με τα συνεχη τρεξιματα του.Φετος μετα απο ενα γεματο καλοκαιρι δεν εχει παρει ανασα,αλλο ενα θημα της τραγικης διαχειρισης του ροστερ της ομαδας,αλλα για αυτον απαγορευονται τα αλοθι σε αντιθεση με πολλους αλλους παικτες της ομαδας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”