László Bölöni

Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

πολυ ωραια...ο μονος που εκανε δουλεια και εφυγε..τωρα θα μας ερθει κανενας δωνης και τον δεκεμβριο(και πολυ λεω)θα γκρινιαζουμε ολοι...τελικα υπομονη δεν εχουμε.δηλαδη τι απαιτησεις ειχαν απο τον μπολονι???και το βασικ υπηρχε ελπιδα στις ακαδημιες και τωρα θα χαθει...κριμα.
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ARMY »

Είμαι που είμαι στα κάτω μου τον τελευταίο καιρό τώρα με αυτό με γαμήσατε τελείως.
Α ρε Ζήση α ρε Ζήση.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8557
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nikolasf »

Καλοσήλθατε στην νέα εποχή των σαρδέλων !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από pariz »

Μακάρι να κάνω κωλοτούμπες.Το εύχομαι, πραγματικά. Άλλωστε μπάλα είναι και ..σβουρίζει.
Αλλα προοπτική αυτή τη στιγμή... μείον.

ΥΓ: Σιχάματα κοκκλες και λοιπα σκυλια....
Ζηση, ακομα σε σέβομαι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pariz την Παρ 25 Μάιος 2012, 21:29, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

στο καλό και να μου γράφεις.μέτριος προπονητής.δημαγωγός κ εγωιστής του κέρατα.προστασία μόνο στον εαυτό του.άριστος σκαουτερ κ τιποτα παραπάνω.έχει πετύχει κάποια πράγματα στην καριέρα του αν κ δε στεριώσει πουθενα ποτε.μάλλον πάντα οι άλλοι φταίνε.
η διοίκηση θα αναλάβει το βάρος της επιλογής της.ο μπολονι θα αναλάβει το ρόλο του ιησού για μια φορά ακόμα.
η δημαγωγία είναι ο πιο σύντομος τρόπος επιτυχίας.το χάρισμα του αγυρτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Παρ 25 Μάιος 2012, 19:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Κυπελούχοι Γιουρόπα θα είμαστε, μη φας έχει γλάρο.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Βαρεθηκαμε να μας διαψευδει θετικα η διοικηση αδερφε και να σηκωνουμε τροπαια...η μονη κωλοτουμπα εχει να κανει με αναπτυξη-εξυγιανση στον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Thanix έγραψε:Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
Η πούδρα τελείωσε από τον καιρό του Ζαγοράκη. Τον 3ο χρόνο. Ο Μπόλονι τώρα που τελείωσε άφησε πίσω του το μεγαλύτερο ταλέντο που είχαμε ποτέ στις ακαδημίες μας και εννοώ από καταβολής επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Εδώ θα είμαστε να το συζητάμε....
:pano:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ARMY »

Παραφράζω τα λόγια του PaOkArAsIrAkLiO:
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση καλά έκανε με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε πρωταθλητές με τον Μπόλονι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Μία ομάδα που πρέπει να λειτουργεί ως επιχείρηση τεραστίων διαστάσεων, διοικείται σε μοντέλο καφενείου!
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

László Bölöni

Δημοσίευση από Taseos »

Photis έγραψε:
Thanix έγραψε:Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
Η πούδρα τελείωσε από τον καιρό του Ζαγοράκη. Τον 3ο χρόνο. Ο Μπόλονι τώρα που τελείωσε άφησε πίσω του το μεγαλύτερο ταλέντο που είχαμε ποτέ στις ακαδημίες μας και εννοώ από καταβολής επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Εδώ θα είμαστε να το συζητάμε....
:pano:
το μεγαλυτερο ταλεντο το αφησε ο ελευθεριαδης οχι ο μπολονι.
Ντάξει το καταλάβαμε ότι δεν τον συμπαθάς.Ότι πεις ο Ελευθεριάδης τον έβαλε να παίξει. Φώτης.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Ειναι κοντα η πρωτη προπονηση...
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ARMY »

ARMY έγραψε:Παραφράζω τα λόγια του PaOkArAsIrAkLiO:
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση καλά έκανε με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε πρωταθλητές με τον Μπόλονι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Μακάρι να κάνω λάθος και μακαρι αυτός που θα ερθει να φέρει τίτλο.
Πάντως ξενέρωσα πραγματικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”