László Bölöni
Re: László Bölöni
πολυ ωραια...ο μονος που εκανε δουλεια και εφυγε..τωρα θα μας ερθει κανενας δωνης και τον δεκεμβριο(και πολυ λεω)θα γκρινιαζουμε ολοι...τελικα υπομονη δεν εχουμε.δηλαδη τι απαιτησεις ειχαν απο τον μπολονι???και το βασικ υπηρχε ελπιδα στις ακαδημιες και τωρα θα χαθει...κριμα.
Re: László Bölöni
Είμαι που είμαι στα κάτω μου τον τελευταίο καιρό τώρα με αυτό με γαμήσατε τελείως.
Α ρε Ζήση α ρε Ζήση.
Α ρε Ζήση α ρε Ζήση.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: László Bölöni
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Re: László Bölöni
Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
Re: László Bölöni
Μακάρι να κάνω κωλοτούμπες.Το εύχομαι, πραγματικά. Άλλωστε μπάλα είναι και ..σβουρίζει.
Αλλα προοπτική αυτή τη στιγμή... μείον.
ΥΓ: Σιχάματα κοκκλες και λοιπα σκυλια....
Ζηση, ακομα σε σέβομαι..
Αλλα προοπτική αυτή τη στιγμή... μείον.
ΥΓ: Σιχάματα κοκκλες και λοιπα σκυλια....
Ζηση, ακομα σε σέβομαι..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pariz την Παρ 25 Μάιος 2012, 21:29, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: László Bölöni
στο καλό και να μου γράφεις.μέτριος προπονητής.δημαγωγός κ εγωιστής του κέρατα.προστασία μόνο στον εαυτό του.άριστος σκαουτερ κ τιποτα παραπάνω.έχει πετύχει κάποια πράγματα στην καριέρα του αν κ δε στεριώσει πουθενα ποτε.μάλλον πάντα οι άλλοι φταίνε.
η διοίκηση θα αναλάβει το βάρος της επιλογής της.ο μπολονι θα αναλάβει το ρόλο του ιησού για μια φορά ακόμα.
η δημαγωγία είναι ο πιο σύντομος τρόπος επιτυχίας.το χάρισμα του αγυρτη.
η διοίκηση θα αναλάβει το βάρος της επιλογής της.ο μπολονι θα αναλάβει το ρόλο του ιησού για μια φορά ακόμα.
η δημαγωγία είναι ο πιο σύντομος τρόπος επιτυχίας.το χάρισμα του αγυρτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Παρ 25 Μάιος 2012, 19:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Κυπελούχοι Γιουρόπα θα είμαστε, μη φας έχει γλάρο.PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Re: László Bölöni
Βαρεθηκαμε να μας διαψευδει θετικα η διοικηση αδερφε και να σηκωνουμε τροπαια...η μονη κωλοτουμπα εχει να κανει με αναπτυξη-εξυγιανση στον ΠΑΟΚ!PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση τα έκανε σκατά με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε κυπελλούχοι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Re: László Bölöni
Η πούδρα τελείωσε από τον καιρό του Ζαγοράκη. Τον 3ο χρόνο. Ο Μπόλονι τώρα που τελείωσε άφησε πίσω του το μεγαλύτερο ταλέντο που είχαμε ποτέ στις ακαδημίες μας και εννοώ από καταβολής επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Εδώ θα είμαστε να το συζητάμε....Thanix έγραψε:Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
Re: László Bölöni
Παραφράζω τα λόγια του PaOkArAsIrAkLiO:
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση καλά έκανε με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε πρωταθλητές με τον Μπόλονι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση καλά έκανε με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε πρωταθλητές με τον Μπόλονι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Re: László Bölöni
Μία ομάδα που πρέπει να λειτουργεί ως επιχείρηση τεραστίων διαστάσεων, διοικείται σε μοντέλο καφενείου!
László Bölöni
το μεγαλυτερο ταλεντο το αφησε ο ελευθεριαδης οχι ο μπολονι.Photis έγραψε:Η πούδρα τελείωσε από τον καιρό του Ζαγοράκη. Τον 3ο χρόνο. Ο Μπόλονι τώρα που τελείωσε άφησε πίσω του το μεγαλύτερο ταλέντο που είχαμε ποτέ στις ακαδημίες μας και εννοώ από καταβολής επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Εδώ θα είμαστε να το συζητάμε....Thanix έγραψε:Μπινελικι θα εχει απο τη πρωτη συναντηση της ομαδας....ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΟΥΔΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!
Ντάξει το καταλάβαμε ότι δεν τον συμπαθάς.Ότι πεις ο Ελευθεριάδης τον έβαλε να παίξει. Φώτης.
Re: László Bölöni
Μακάρι να κάνω λάθος και μακαρι αυτός που θα ερθει να φέρει τίτλο.ARMY έγραψε:Παραφράζω τα λόγια του PaOkArAsIrAkLiO:
Μου αρέσει που αποφασίσατε όλοι ότι η διοίκηση καλά έκανε με την απομάκρυνση του Μπόλονι. Αν σε ένα χρόνο από τώρα είμαστε πρωταθλητές με τον Μπόλονι άραγε θα λέτε τα ίδια ή θα κάνετε κωλοτούμπες;;
Πάντως ξενέρωσα πραγματικά.