László Bölöni
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Δεν είσαι ο μόνος που κάνεις τέτοιες σκέψεις.joshua έγραψε:Εγω προσωπηκα πιστευω οτι η απομακρυνση Μπολονι ειναι καθαρα θεμα επιλογης και το οικονομικο χρησιμοποιειται ως προφαση για να γλητωσουμε την αποζημιωση.
Re: László Bölöni
Το κόστος συμβολαίου του Λάζλο θα ισοφαριστεί και θα ξεπεραστεί από τις υπεραξίες των παικτών που ήδη έχει αρχίσει να βγάζει, σε συνεργασία με τις ακαδημίες (να σας θυμίσω τις τελευταίες δηλώσεις Κολομπούρδα). Είμαι κι εγώ από αυτούς που θεωρούν κοντόφθαλμη την πρόσληψη νέου προπονητή.
Αλλά ....
Ας περιμένουμε τις εξελίξεις και τις τοποθετήσεις ΠΑΕ και προπονητή στην περίπτωση απομάκρυνσής του.
Ακόμα τίποτα δεν είναι οριστικό και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί.
Αλλά ....
Ας περιμένουμε τις εξελίξεις και τις τοποθετήσεις ΠΑΕ και προπονητή στην περίπτωση απομάκρυνσής του.
Ακόμα τίποτα δεν είναι οριστικό και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί.
Re: László Bölöni
Όλες οι ομάδες ξεκινούν από τον προπονητή.
Εμείς ξεκινάμε από τον προπονητή....τη μείωση!
Εμείς ξεκινάμε από τον προπονητή....τη μείωση!
Re: László Bölöni
το εγραψα εχθες το λεω και σημερα...
εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης και τρεις παραπανω απο τον λεβαδειακο που ξεκινησε το πρωταθλημα χωρις παιχτες?
τελος παντων... μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης και τρεις παραπανω απο τον λεβαδειακο που ξεκινησε το πρωταθλημα χωρις παιχτες?
τελος παντων... μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
Re: László Bölöni
Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Re: László Bölöni
Ε τότε να μη δίνουμε πουθενα λεφτά γιατί μόνο με τις φανέλες βγαίνουμε ουέφα...ούτε καν παίκτες...
Εγώ έχω αρνητικό ΙQ....
Αυτοί τόσες μαλακίες συσσωρευμένες σε 4-5 χρόνια πως γίνεται να τις κάνουν ξανά και ξανά;
Εγώ έχω αρνητικό ΙQ....
Αυτοί τόσες μαλακίες συσσωρευμένες σε 4-5 χρόνια πως γίνεται να τις κάνουν ξανά και ξανά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 23 Μάιος 2012, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
εισαι παραπληροφορημένος ο μπολονι δεν εχει τιμ απλα εναν συνεργατη τον πρετο. η δουλεια των τσατσων της διοικησης δειχνει οτι πιανει τοπο, αξιο το μεροκαματοeleos έγραψε:Δεν είναι το θέμα ότι πάει πρώτα να κόψει απο τον προπονητή.giapas έγραψε: ...
Η πρόταση για μείωση στο προπονητή , έγινε στο πλαίσιο γενικών μειώσεων στο τμήμα? Αν ναι, γιατί ξεκινάς από το προπονητή? Εκτός και αν έχει γίνει μπαράζ συναντήσεων με όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δλδ πρώτα από το Μπόλονι πας να κόψεις?
Από τις δικές σας αμοιβές έκοψες?
Είμαι πολύ εκνευρισμένος, όχι γιατί φαίνεται ότι δε γουστάρουν το Μπολονο αλλά γιατί δεν έχουν τα αβγά να βγούνε και να το πούνε στα ίσα. Μειώσεις και παπαριές - και ο Κοντρέρας για μια "μείωση" έφυγε.
Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
Το θέμα είναι ότι πάει πρώτα ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗ ΣΑΙΖΟΝ απο αυτόν.
Αφού μαζί με το team του είναι σχεδόν το 20% του budget μας, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα του ζητηθεί μείωση και ΠΡΟΦΑΝΩΣ και έγινε πρώτα πρώτα η κουβέντα με αυτόν, για να ξέρουμε αν θα ψάξουμε προπονητή ή όχι.
Προσωπικά εγώ σαν coach δεν τον έχω σε μεγάλη υπόλυψη, οπότε αν τη δεχτεί καλώς και ας διαψευστώ, αν δε τη δεχτεί πάλι καλώς, υπάρχουν και άλλοι..
Κατ' εμέ δηλαδή καλά έκανε ο Ζήσης και τη ζήτησε και το ότι τη ζήτησε τώρα.
(γιατί έτσι κι αλλιώς να τον διώξουμε δε μας παίρνει οικονομικά...)
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
το ειπα και χθες, ο ΠΑΟΚ για να απαλαχχθει απο το συμβολαιο του μπολονι πρεπει να πληρωσει 300Κ αποζημιωση, για να βγει κερδησμενος πρεπει ο επομενος προπονητης να εχει συμβολαιο κατω απο 200Κmarkos4 έγραψε:το εγραψα εχθες το λεω και σημερα...
εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης και τρεις παραπανω απο τον λεβαδειακο που ξεκινησε το πρωταθλημα χωρις παιχτες?
τελος παντων... μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
Re: László Bölöni
++++eleos έγραψε:Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Re: László Bölöni
Κατ' αρχήν, είναι λάθος να κρίνουμε έναν προπονητή από την πρώτη του χρονιά. Κανένας δεν έχει το μαγικό ραβδί.
Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.
Τώρα, για την μείωση, είναι φυσικό να του ζητηθεί κάτι τέτοιο, καθώς η κρίση δεν χτύπησε μόνο εμένα.
Ας περιμένουμε ρε παιδιά. Ίσως και μέχρι το απόγευμα θα ξέρουμε.
Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.
Τώρα, για την μείωση, είναι φυσικό να του ζητηθεί κάτι τέτοιο, καθώς η κρίση δεν χτύπησε μόνο εμένα.
Ας περιμένουμε ρε παιδιά. Ίσως και μέχρι το απόγευμα θα ξέρουμε.
Re: László Bölöni
Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
Re: László Bölöni
Ρε συ κάτσε λίγο...DC έγραψε:Κατ' αρχήν, είναι λάθος να κρίνουμε έναν προπονητή από την πρώτη του χρονιά. Κανένας δεν έχει το μαγικό ραβδί.
Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.
Τώρα, για την μείωση, είναι φυσικό να του ζητηθεί κάτι τέτοιο, καθώς η κρίση δεν χτύπησε μόνο εμένα.
Ας περιμένουμε ρε παιδιά. Ίσως και μέχρι το απόγευμα θα ξέρουμε.
Θεωρείς ότι είναι γη και ύδωρ τα λεφτά του Μπόλονι, βάση αξίας, δουλειάς, γνώσεων και αποτελεσμάτων σε σχέση με το υλικό;
Κρίση κρίση αλλά υπάρχει και μία συνάρτηση αμοιβής και αξίας....
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
ηταν μια χαρα ππροπονητης ο μπερρετα που δεν τον εχει κρατησει ομαδα πανω απο δίμηνο και δεν ειναι ο μπολονι, τι αλλο θα ακουσουμε ρε γαμωτοgika έγραψε:Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..