László Bölöni

Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

joshua έγραψε:Εγω προσωπηκα πιστευω οτι η απομακρυνση Μπολονι ειναι καθαρα θεμα επιλογης και το οικονομικο χρησιμοποιειται ως προφαση για να γλητωσουμε την αποζημιωση.
Δεν είσαι ο μόνος που κάνεις τέτοιες σκέψεις.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Το κόστος συμβολαίου του Λάζλο θα ισοφαριστεί και θα ξεπεραστεί από τις υπεραξίες των παικτών που ήδη έχει αρχίσει να βγάζει, σε συνεργασία με τις ακαδημίες (να σας θυμίσω τις τελευταίες δηλώσεις Κολομπούρδα). Είμαι κι εγώ από αυτούς που θεωρούν κοντόφθαλμη την πρόσληψη νέου προπονητή.
Αλλά ....
Ας περιμένουμε τις εξελίξεις και τις τοποθετήσεις ΠΑΕ και προπονητή στην περίπτωση απομάκρυνσής του.
Ακόμα τίποτα δεν είναι οριστικό και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί. 8-)
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Όλες οι ομάδες ξεκινούν από τον προπονητή.

Εμείς ξεκινάμε από τον προπονητή....τη μείωση!
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

το εγραψα εχθες το λεω και σημερα...

εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης και τρεις παραπανω απο τον λεβαδειακο που ξεκινησε το πρωταθλημα χωρις παιχτες?

τελος παντων... μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Ε τότε να μη δίνουμε πουθενα λεφτά γιατί μόνο με τις φανέλες βγαίνουμε ουέφα...ούτε καν παίκτες...


Εγώ έχω αρνητικό ΙQ....
Αυτοί τόσες μαλακίες συσσωρευμένες σε 4-5 χρόνια πως γίνεται να τις κάνουν ξανά και ξανά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 23 Μάιος 2012, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

eleos έγραψε:
giapas έγραψε: ...
Η πρόταση για μείωση στο προπονητή , έγινε στο πλαίσιο γενικών μειώσεων στο τμήμα? Αν ναι, γιατί ξεκινάς από το προπονητή? Εκτός και αν έχει γίνει μπαράζ συναντήσεων με όλους στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Δλδ πρώτα από το Μπόλονι πας να κόψεις?
Από τις δικές σας αμοιβές έκοψες?


Είμαι πολύ εκνευρισμένος, όχι γιατί φαίνεται ότι δε γουστάρουν το Μπολονο αλλά γιατί δεν έχουν τα αβγά να βγούνε και να το πούνε στα ίσα. Μειώσεις και παπαριές - και ο Κοντρέρας για μια "μείωση" έφυγε.

Τουλάχιστον έχουμε διοίκηση που ξέρει από μπάλα
Δεν είναι το θέμα ότι πάει πρώτα να κόψει απο τον προπονητή.
Το θέμα είναι ότι πάει πρώτα ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΤΗ ΣΑΙΖΟΝ απο αυτόν.

Αφού μαζί με το team του είναι σχεδόν το 20% του budget μας, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα του ζητηθεί μείωση και ΠΡΟΦΑΝΩΣ και έγινε πρώτα πρώτα η κουβέντα με αυτόν, για να ξέρουμε αν θα ψάξουμε προπονητή ή όχι.

Προσωπικά εγώ σαν coach δεν τον έχω σε μεγάλη υπόλυψη, οπότε αν τη δεχτεί καλώς και ας διαψευστώ, αν δε τη δεχτεί πάλι καλώς, υπάρχουν και άλλοι..

Κατ' εμέ δηλαδή καλά έκανε ο Ζήσης και τη ζήτησε και το ότι τη ζήτησε τώρα.
(γιατί έτσι κι αλλιώς να τον διώξουμε δε μας παίρνει οικονομικά...)
εισαι παραπληροφορημένος ο μπολονι δεν εχει τιμ απλα εναν συνεργατη τον πρετο. η δουλεια των τσατσων της διοικησης δειχνει οτι πιανει τοπο, αξιο το μεροκαματο
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

markos4 έγραψε:το εγραψα εχθες το λεω και σημερα...

εγω δεν ειμαι υπερ της φυγης του μπολονι,αλλα αν ισχυουν τα δημοσιευματα
ο Ζησης μπορει να σκεφτεται: να δινω περιπου 1 εκατ.€ για εναν προπονητη που εκανε μια νικη παραπανω
απο τον αστερα τριπολης και τρεις παραπανω απο τον λεβαδειακο που ξεκινησε το πρωταθλημα χωρις παιχτες?

τελος παντων... μακαρι ο Βρυζας να παρει τις σωστες αποφασεις,για το καλο της ομαδας...
γιατι θα ειναι δυσκολα τα πραγματα την επομενη ποδοσφαιρικη χρονια...
Πρεπει να δοθει κινητρο στον (ξενερωμενο) κοσμο για τα διαρκειας...
το ειπα και χθες, ο ΠΑΟΚ για να απαλαχχθει απο το συμβολαιο του μπολονι πρεπει να πληρωσει 300Κ αποζημιωση, για να βγει κερδησμενος πρεπει ο επομενος προπονητης να εχει συμβολαιο κατω απο 200Κ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

eleos έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
++++
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Ο ζήσης έχει και το προηγούμενο μπερέτα...καλά πάμε...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Κατ' αρχήν, είναι λάθος να κρίνουμε έναν προπονητή από την πρώτη του χρονιά. Κανένας δεν έχει το μαγικό ραβδί.
Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.

Τώρα, για την μείωση, είναι φυσικό να του ζητηθεί κάτι τέτοιο, καθώς η κρίση δεν χτύπησε μόνο εμένα.

Ας περιμένουμε ρε παιδιά. Ίσως και μέχρι το απόγευμα θα ξέρουμε. ;)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

DC έγραψε:Κατ' αρχήν, είναι λάθος να κρίνουμε έναν προπονητή από την πρώτη του χρονιά. Κανένας δεν έχει το μαγικό ραβδί.
Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.

Τώρα, για την μείωση, είναι φυσικό να του ζητηθεί κάτι τέτοιο, καθώς η κρίση δεν χτύπησε μόνο εμένα.

Ας περιμένουμε ρε παιδιά. Ίσως και μέχρι το απόγευμα θα ξέρουμε. ;)
Ρε συ κάτσε λίγο...
Θεωρείς ότι είναι γη και ύδωρ τα λεφτά του Μπόλονι, βάση αξίας, δουλειάς, γνώσεων και αποτελεσμάτων σε σχέση με το υλικό;

Κρίση κρίση αλλά υπάρχει και μία συνάρτηση αμοιβής και αξίας....
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

gika έγραψε:Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
ηταν μια χαρα ππροπονητης ο μπερρετα που δεν τον εχει κρατησει ομαδα πανω απο δίμηνο και δεν ειναι ο μπολονι, τι αλλο θα ακουσουμε ρε γαμωτο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”