László Bölöni
Re: László Bölöni
Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: László Bölöni
Σαν να ακουω μελος του κκε να μιλαει για πασοκ-νδ...gika έγραψε:Μπορείς να μου πεις ποιος έβαλε τον Χαλκιά, τον Λϊνο, τον Φωτάκη, τον Κλάους και τον Γεωργιάδη βασικούς; Μπορείς να μου πεις ποιος άφησε Γκαρσία και Φωτάκη που και δεν παίζανε και ήτανε μέσα στα νεύρα από το πρώτο ημίχρονο, ελεύθερους στον αγωνιστικό χώρο; Μπορείς να μου πεις ποιος δούλεψε αυτούς τους φοβερούς συνδιασμούς στην επίθεση και αυτή την αμυντική λειτουργία; Να προσθέσω και την άψογη κυκλοφορία της μπάλας. Από ατυχία χάσαμε μωρέ... Ή μήπως έβλεπα άλλο ματς..;;;slidar έγραψε:Ξεκολατε με τον προπονητη. Αιντε
Ειναι ο τελευταιος που φταιει. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Για αυτήν την εικόνα αυτός φταίει πιο πολύ από όλους.
Ολα μαυρα..
Re: László Bölöni
για εμας ολοι ειναι αχρηστοι...εχουμε τον χαβο,δερμιτζακη θελουμε ξενο με εμπειρια..εχουμε τον μπολονι τον συγκρινουμε με τους προηγουμενους και λεμε οτι ειναι μια απο τα ιδια.ειχαμε σαντος ειμασταν ταμπουρι και δεν καναμε επιθεσεις παλι δεν το θελαμε..βεβαια οταν εφυγε ο σαντος και ηρθαν οι 2 τον ζητουσαμε...για να φανει το εργο ενος προπονητη θελει χρονο,στηριξη και υπομονη απο εμας και ο ανθρωπος φαινεται οτι δουλευει με πλανο..ζηταμε ζηταμε διαφορα αλλα δεν εχουμε υπομονη και απλως θελουμε κατευθειαν τα αποτελεσματα.ζηταμε να στηριχθουμε στα δικα μας παιδια αλλα μολις κανει ενας λαθος τον κραζουμε..η ομαδα θελει στηριξη και θεωρω πως ο προπονητης πρεπει να μεινει..δηλαδη το να αλλαζουμε προπονητες σαν τους παικτες οπως η γειτονια θα εχουμε καποιο αποτελεσμα?????
Re: László Bölöni
slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Τα πες όλα.....!!!
Re: László Bölöni
Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
ελα ρε ποιος μπολονι να πουμε? αφου ουτε καν ο μουρινιο δεν ειναι αφου.slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Re: László Bölöni
απο την πρωτη χρονια επαιρνε τα αποτελεσματα που ηθελε?????ή τοτε με τωρα ειχαμε τους ιδιους παικτες??gika έγραψε:Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Re: László Bölöni
από τη δευτερη χρονιά τα επαιρνε ο καρπουζας τα αποτελεσματα
γιατι την πρωτη έπαιρνε....
γιατι την πρωτη έπαιρνε....
Re: László Bölöni
Συγκρίνεις τον Ίλιεφ με τον Ίβιτς, τον Γκονζάλεθ με τον Γεωργιάδη και τον Σαλπιγγίδη, τον Ηλιάδη με τον Γκαρσία, τον Μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς και τον Σάλμον με τον Κλάους;;elpaoki έγραψε:απο την πρωτη χρονια επαιρνε τα αποτελεσματα που ηθελε?????ή τοτε με τωρα ειχαμε τους ιδιους παικτες??gika έγραψε:Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.
Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Χμμμ..
Re: László Bölöni
ενταξει ισως λαθος για τους παικτες παντως και ο σαντος δεν επαιρνε αποτελεσματα απο την πρωτη χρονια και αν θυμασε παρα πολλοι γκρινιαζανε...ο προπονητης για να δειξει το εργο του και να περασει τα δικα του στοιχεια στην ομαδα θελει χρονο..gika έγραψε:
Συγκρίνεις τον Ίλιεφ με τον Ίβιτς, τον Γκονζάλεθ με τον Γεωργιάδη και τον Σαλπιγγίδη, τον Ηλιάδη με τον Γκαρσία, τον Μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς και τον Σάλμον με τον Κλάους;;
Χμμμ..
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Αφήστε τον 3 χρονια να δουλέψει, όπως ο Σάντος και κρίνετε τον από μία χρονιά χωρίς ευρωπαικές υποχρεωσεις (προσωπικα το απευχομαι, αλλα το βαζω ως επιχειρημα μονο και μόνο για να στηρίξω την άποψη μου) και αφου τα κανετε ολα αυτα, τα ξαναλέμε τότε...