László Bölöni

fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από fratz8 »

απαράδεκτος.
ο γκαρσία έπρεπε να χει βγει απο το 50
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19016
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Λαζάρ, Τσουκαλάς, Μπαλάφας, Παναγιωτούδης, Γιάννου κτλ
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sourmenetes »

gika έγραψε:
slidar έγραψε:Ξεκολατε με τον προπονητη. Αιντε

Ειναι ο τελευταιος που φταιει. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Μπορείς να μου πεις ποιος έβαλε τον Χαλκιά, τον Λϊνο, τον Φωτάκη, τον Κλάους και τον Γεωργιάδη βασικούς; Μπορείς να μου πεις ποιος άφησε Γκαρσία και Φωτάκη που και δεν παίζανε και ήτανε μέσα στα νεύρα από το πρώτο ημίχρονο, ελεύθερους στον αγωνιστικό χώρο; Μπορείς να μου πεις ποιος δούλεψε αυτούς τους φοβερούς συνδιασμούς στην επίθεση και αυτή την αμυντική λειτουργία; Να προσθέσω και την άψογη κυκλοφορία της μπάλας. Από ατυχία χάσαμε μωρέ... Ή μήπως έβλεπα άλλο ματς..;;;

Για αυτήν την εικόνα αυτός φταίει πιο πολύ από όλους.
Σαν να ακουω μελος του κκε να μιλαει για πασοκ-νδ... :D :D :D :D

Ολα μαυρα..
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

για εμας ολοι ειναι αχρηστοι...εχουμε τον χαβο,δερμιτζακη θελουμε ξενο με εμπειρια..εχουμε τον μπολονι τον συγκρινουμε με τους προηγουμενους και λεμε οτι ειναι μια απο τα ιδια.ειχαμε σαντος ειμασταν ταμπουρι και δεν καναμε επιθεσεις παλι δεν το θελαμε..βεβαια οταν εφυγε ο σαντος και ηρθαν οι 2 τον ζητουσαμε...για να φανει το εργο ενος προπονητη θελει χρονο,στηριξη και υπομονη απο εμας και ο ανθρωπος φαινεται οτι δουλευει με πλανο..ζηταμε ζηταμε διαφορα αλλα δεν εχουμε υπομονη και απλως θελουμε κατευθειαν τα αποτελεσματα.ζηταμε να στηριχθουμε στα δικα μας παιδια αλλα μολις κανει ενας λαθος τον κραζουμε..η ομαδα θελει στηριξη και θεωρω πως ο προπονητης πρεπει να μεινει..δηλαδη το να αλλαζουμε προπονητες σαν τους παικτες οπως η γειτονια θα εχουμε καποιο αποτελεσμα?????
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ

Τα πες όλα.....!!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19016
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
ελα ρε ποιος μπολονι να πουμε? αφου ουτε καν ο μουρινιο δεν ειναι αφου.
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

gika έγραψε:
slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.
απο την πρωτη χρονια επαιρνε τα αποτελεσματα που ηθελε?????ή τοτε με τωρα ειχαμε τους ιδιους παικτες??
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από niks »

από τη δευτερη χρονιά τα επαιρνε ο καρπουζας τα αποτελεσματα

γιατι την πρωτη έπαιρνε....
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΕΞΑΙΡΕΤΗΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19016
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

elpaoki έγραψε:
gika έγραψε:
slidar έγραψε:Orismenoi μιλατε για μπολονι θαρεις και ειναι ο τεννες και ο κατσαβακης.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.

Μυαλο ακομα δεν εχετε βαλει.

Τα ιδια λεγατε και για τον καρπουζα απο το εστοριλ και μετα φωναζατε και κλαιγατε που εφευγε. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Ο Καρπουζάς ήξερε να παίρνει αποτελέσματα.
απο την πρωτη χρονια επαιρνε τα αποτελεσματα που ηθελε?????ή τοτε με τωρα ειχαμε τους ιδιους παικτες??
Συγκρίνεις τον Ίλιεφ με τον Ίβιτς, τον Γκονζάλεθ με τον Γεωργιάδη και τον Σαλπιγγίδη, τον Ηλιάδη με τον Γκαρσία, τον Μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς και τον Σάλμον με τον Κλάους;;

Χμμμ..
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

gika έγραψε:
Συγκρίνεις τον Ίλιεφ με τον Ίβιτς, τον Γκονζάλεθ με τον Γεωργιάδη και τον Σαλπιγγίδη, τον Ηλιάδη με τον Γκαρσία, τον Μαλεζά με τον Γκάβρανσιτς και τον Σάλμον με τον Κλάους;;

Χμμμ..
ενταξει ισως λαθος για τους παικτες παντως και ο σαντος δεν επαιρνε αποτελεσματα απο την πρωτη χρονια και αν θυμασε παρα πολλοι γκρινιαζανε...ο προπονητης για να δειξει το εργο του και να περασει τα δικα του στοιχεια στην ομαδα θελει χρονο..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

++++
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Αφήστε τον 3 χρονια να δουλέψει, όπως ο Σάντος και κρίνετε τον από μία χρονιά χωρίς ευρωπαικές υποχρεωσεις (προσωπικα το απευχομαι, αλλα το βαζω ως επιχειρημα μονο και μόνο για να στηρίξω την άποψη μου) και αφου τα κανετε ολα αυτα, τα ξαναλέμε τότε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”