παίρνω πάσα και απαντάω εγώ για τους Γάλλους καθώς φαντάζομαι μανία με δαύτους έχω μόνο εγώ (άντε και ο aureliano που έχει χαθεί από το φόρουμ). είναι λίγο οικογενειακό, λίγο τα mundial του 82 και του 86, λίγο που θεωρώ μεγαλύτερο παίκτη που έχουνε προλάβει τα μάτια μου τον Zinedine, λίγο το U18 ευρωπαικό στην Αμαλιάδα με τους Batum-Jackson να παίζουνε διαστημικό μπάσκετ, λίγο το οτι έχω ζήσει και εργαστεί στη Γαλλία για κάμποσο διάστημα, τους συμπαθώ τους μπαγάσηδες. Το μπάσκετ γι αυτούς είναι περίπου σαν να μιλήσω σε έλληνα για το kayak. Όλα όμως τα κάνουνε με μία ευλάβεια ώστε να είναι σωστοί στη δουλειά τους. Ποτέ δεν φέρανε κάτι νέο στο μπάσκετ, ποτέ δε βγάλανε προπονητές, ούτε καν παίκτες (με εξαίρεση τους Rigaudeau και Parker). Το να συγκριθεί το μπάσκετ της Γαλλίας με αυτό της Λιθουανίας, της Αμερικής και της Σερβίας (ή ακόμα και της Ελλάδας) είναι άτοπο και άδικο: μιλάμε για χώρες που φέρανε το σωστό μπάσκετ στα σπίτια μας και όλα τα καινούργια πράγματα έρχονται από εκεί. Όσο για αυτή τους την εθνική? Μου αρέσει. Μου αρέσει που είναι 10 έγχρωμοι (σικ) μέσα και πηδάνε, σουτάρουνε, καρφώνουνε και κόβουνε. Τι? δεν έχουνε μυαλό? Ε οκ, έχουνε πόδια...D.A.A.T. έγραψε:αυτη η μανια με γαλλια και τουρκια μου ειναι ακατανοητη.
la victoire est a nous!
[youtube]GfdCPjIE51I&feature=related[/youtube]