15. Pablo Andrés Contreras Fica
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ο παμπλο ειναι ο παικτης που μπορει να παιξει παντου και οταν λεω παντου , ΠΑΝΤΟΥ.
και οχι να παίξει αναγκαστικά, ειναι καλύτερος απο πολλους στην θεση τους.
μονο σεντρα δεν τον εχω δει να κανει.
Εχει τριπλα,κοψημο,σουτ,αποκρυση,κεφαλι,ποδι,στηθος,πουτ@@@α οτι θες.
Ειναι ο καλυτερος "ποδοσφαιριστής" που ειχαμε την 20αετια.
και οχι να παίξει αναγκαστικά, ειναι καλύτερος απο πολλους στην θεση τους.
μονο σεντρα δεν τον εχω δει να κανει.
Εχει τριπλα,κοψημο,σουτ,αποκρυση,κεφαλι,ποδι,στηθος,πουτ@@@α οτι θες.
Ειναι ο καλυτερος "ποδοσφαιριστής" που ειχαμε την 20αετια.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ευχάριστο το ότι έπαιξε.
Πάντα όταν τον βλέπεις μέσα στο χόρτο σου φτιάχνει τη διάθεση...
Πάντα όταν τον βλέπεις μέσα στο χόρτο σου φτιάχνει τη διάθεση...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Bienvenido.
Πολύ χαίρομαι που είσαι και πάλι κοντά μας.
Μην ξαναφύγεις όμως, φτάνει τόσο.
Πολύ χαίρομαι που είσαι και πάλι κοντά μας.
Μην ξαναφύγεις όμως, φτάνει τόσο.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
η προσαρμοστικοτητα του σε ολες τις θεσεις θυμιζει τολμω να πω τον....Falegkos έγραψε:ο παμπλο ειναι ο παικτης που μπορει να παιξει παντου και οταν λεω παντου , ΠΑΝΤΟΥ.
και οχι να παίξει αναγκαστικά, ειναι καλύτερος απο πολλους στην θεση τους.
μονο σεντρα δεν τον εχω δει να κανει.
Εχει τριπλα,κοψημο,σουτ,αποκρυση,κεφαλι,ποδι,στηθος,πουτ@@@α οτι θες.
Ειναι ο καλυτερος "ποδοσφαιριστής" που ειχαμε την 20αετια.

ΥΓ.μολις προσεξα το μοτιβο της φανελας.... ρετρο εμφανιση φετος
- NikosGrobari
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
- Επικοινωνία:
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Απο τη στιγμη που μαθαινεις πως θα ξεκινησει βασικος βλεπεις με αλλο ματι τον αγωνα που ερχεται... με περισσοτερη σιγουρια ρε παιδι μου... :ugeek: :ugeek: 
Στις 18:30 στην Σουρωτή θα ολοκληρώσει ο ΠΑΟΚ την προετοιμασία του για το αυριανό ματς με την Καρπάτι. Ο Μπόλονι όπως είχε συμβεί και για τον εντός έδρας αγώνα με την Βαλερένγκα, επέλεξε η ομάδα να προπονηθεί μακριά από την Τούμπα στην οποία όμως ο ίδιος θα βρεθεί στις 16:30 για να μιλήσει στους δημοσιογράφους.
Τα αγωνιστικά δεδομένα για τον ΠΑΟΚ είναι γνωστά: Θεατής και στους δυο αγώνες με την Καρπάτι θα είναι ο Βλάνταν Ίβιτς καθώς ο Σέρβος ποδοσφαιριστής έχει υποστεί θλάση αʼ βαθμού στην γάμπα και έτσι τέθηκε νοκ άουτ για τα πλέι οφ του Europa League. Ο Βλάνταν Ίβιτς είχε νιώσει ενοχλήσεις στην προπόνηση της Δευτέρας αλλά τελικά η μαγνητική τομογραφία έδειξε πως δεν γλίτωσε τη ζημιά και έτσι δεν θα μπορέσει να βοηθήσει τον Δικέφαλο τόσο στην αυριανή αναμέτρηση όσο και σε εκείνη στην Ουκρανία.
Αντίθετα ο Λαζάρ συμμετείχε και στην χθεσινή προπόνηση χωρίς να νιώσει την παραμικρή ενόχληση και έτσι πιθανώς να είναι και στο αρχικό σχήμα που ουσιαστικά θα είναι εκείνο με το οποίο ο Δικέφαλος είχε κερδίσει στο Όσλο την Βαλερένγκα με τον Κοντρέρας όμως να παίρνει τη θέση του Μαλεζά. Κάτω από τα δοκάρια δηλαδή θα είναι ο Κρέσιτς, Ετό και Λίνο στα άκρα της άμυνας με τους Τσιρίλο και Κοντρέρας στο κέντρο της. Ο Γκαρσία με τον Αρίας και τον Λαζάρ θα είναι στα χαφ έχοντας μπροστά τους Βιερίνια και Φωτάκη και στην κορυφή τον Αθανασιάση. Χθες ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης όπως και ο Θανάσης Παπάζογλου έκαναν ατομικό πρόγραμμα με τον πρώτο πλέον να προετοιμάζεται για τη ρεβάνς στην Ουκρανία.
http://www.betboss.gr/index.php?module= ... &sid=31679
Στις 18:30 στην Σουρωτή θα ολοκληρώσει ο ΠΑΟΚ την προετοιμασία του για το αυριανό ματς με την Καρπάτι. Ο Μπόλονι όπως είχε συμβεί και για τον εντός έδρας αγώνα με την Βαλερένγκα, επέλεξε η ομάδα να προπονηθεί μακριά από την Τούμπα στην οποία όμως ο ίδιος θα βρεθεί στις 16:30 για να μιλήσει στους δημοσιογράφους.
Τα αγωνιστικά δεδομένα για τον ΠΑΟΚ είναι γνωστά: Θεατής και στους δυο αγώνες με την Καρπάτι θα είναι ο Βλάνταν Ίβιτς καθώς ο Σέρβος ποδοσφαιριστής έχει υποστεί θλάση αʼ βαθμού στην γάμπα και έτσι τέθηκε νοκ άουτ για τα πλέι οφ του Europa League. Ο Βλάνταν Ίβιτς είχε νιώσει ενοχλήσεις στην προπόνηση της Δευτέρας αλλά τελικά η μαγνητική τομογραφία έδειξε πως δεν γλίτωσε τη ζημιά και έτσι δεν θα μπορέσει να βοηθήσει τον Δικέφαλο τόσο στην αυριανή αναμέτρηση όσο και σε εκείνη στην Ουκρανία.
Αντίθετα ο Λαζάρ συμμετείχε και στην χθεσινή προπόνηση χωρίς να νιώσει την παραμικρή ενόχληση και έτσι πιθανώς να είναι και στο αρχικό σχήμα που ουσιαστικά θα είναι εκείνο με το οποίο ο Δικέφαλος είχε κερδίσει στο Όσλο την Βαλερένγκα με τον Κοντρέρας όμως να παίρνει τη θέση του Μαλεζά. Κάτω από τα δοκάρια δηλαδή θα είναι ο Κρέσιτς, Ετό και Λίνο στα άκρα της άμυνας με τους Τσιρίλο και Κοντρέρας στο κέντρο της. Ο Γκαρσία με τον Αρίας και τον Λαζάρ θα είναι στα χαφ έχοντας μπροστά τους Βιερίνια και Φωτάκη και στην κορυφή τον Αθανασιάση. Χθες ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης όπως και ο Θανάσης Παπάζογλου έκαναν ατομικό πρόγραμμα με τον πρώτο πλέον να προετοιμάζεται για τη ρεβάνς στην Ουκρανία.
http://www.betboss.gr/index.php?module= ... &sid=31679
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 17 Αύγ 2011, 14:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: κειμενο και λινκ μαζι, οχι ξεχωριστα..thanks Νικο
Λόγος: κειμενο και λινκ μαζι, οχι ξεχωριστα..thanks Νικο
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
as αναψουμε μια λαμπαδιτσα ισα με το μποι του διοτι αμα το παστελωναν στο 6' τωρα θα μιλουσαμε διαφορετικα.....
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
κουρασμενο το παιδι ....και ευχαριστουμε για την φαση στο 6ο λεπτο.
μου κοπηκαν τα ποδια...κυριολεκτικα.
μου κοπηκαν τα ποδια...κυριολεκτικα.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Αφου ρε παλικάρι μου ένοιωθες ενοχλήσεις απο πριν γιατί το ρισκαρες???
Αν το εκανες για τη φαση στο 6', οκ παω πασο!!
Αν το εκανες για τη φαση στο 6', οκ παω πασο!!
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
μάγκες η φάση στο 6' πάει να γυρίσει το ματς ανάποδα... θα μέναμε πίσω στο σκορ, θα ανοιγόμασταν και θα μας σκότωναν οι ουκρανοί!
μπράβο ρε πάμπλο! είσαι ανεκτίμητος!
μπράβο ρε πάμπλο! είσαι ανεκτίμητος!
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
πόσο καιρό θα μείνει έξω ρε παιδιά ..;;;..υπάρχει έστω ενα 5% να προλάβει την ρεβάνς..;;
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
και παλι τον καλεσαν στην εθνκη....ωρα να αποσυρθει νομιζω.......
- rouxlas1926
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35
κοντρερας το τερας
καλα γινετε να βγαινει ο επικεφαλης του ιατρικου τμηματος(οι τιτλοι μας μαραναν) του ΠΑΟΚ σε ραδιο της πολης και να λεει ευτυχως ο κοντρερας-το τερας δν εχει θλαση αλλα ενα μικρο τραβηγμα και μετα να γινονται εξετασεις και να λενε οτι εχει θλαση α βαθμου...η εγω ειμαι μλκς και το τραβηγμα σημαινει θλαση και δν το καταλαβαινω η αυτοι δν ξερουν που πανε τα 4....ισως και να ειμαι υπερβολικος αλλα τρελαινομαι ρε αδερφια τι βγαινεις τοτε κ ντεμεκ ενημερωνεις ρε φιλε και εκτιθεσε?