15. Pablo Andrés Contreras Fica

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4320
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Falegkos »

ο παμπλο ειναι ο παικτης που μπορει να παιξει παντου και οταν λεω παντου , ΠΑΝΤΟΥ.
και οχι να παίξει αναγκαστικά, ειναι καλύτερος απο πολλους στην θεση τους.

μονο σεντρα δεν τον εχω δει να κανει.

Εχει τριπλα,κοψημο,σουτ,αποκρυση,κεφαλι,ποδι,στηθος,πουτ@@@α οτι θες.

Ειναι ο καλυτερος "ποδοσφαιριστής" που ειχαμε την 20αετια.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8106
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teod1980 »

Ευχάριστο το ότι έπαιξε.
Πάντα όταν τον βλέπεις μέσα στο χόρτο σου φτιάχνει τη διάθεση...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Bienvenido.
Πολύ χαίρομαι που είσαι και πάλι κοντά μας.
Μην ξαναφύγεις όμως, φτάνει τόσο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από MANIAKOS »

γουελκομ ......
Άβαταρ μέλους
XTT
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 23:08
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από XTT »

Falegkos έγραψε:ο παμπλο ειναι ο παικτης που μπορει να παιξει παντου και οταν λεω παντου , ΠΑΝΤΟΥ.
και οχι να παίξει αναγκαστικά, ειναι καλύτερος απο πολλους στην θεση τους.

μονο σεντρα δεν τον εχω δει να κανει.

Εχει τριπλα,κοψημο,σουτ,αποκρυση,κεφαλι,ποδι,στηθος,πουτ@@@α οτι θες.

Ειναι ο καλυτερος "ποδοσφαιριστής" που ειχαμε την 20αετια.
η προσαρμοστικοτητα του σε ολες τις θεσεις θυμιζει τολμω να πω τον....
















Εικόνα

ΥΓ.μολις προσεξα το μοτιβο της φανελας.... ρετρο εμφανιση φετος :lol:
Άβαταρ μέλους
NikosGrobari
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από NikosGrobari »

Απο τη στιγμη που μαθαινεις πως θα ξεκινησει βασικος βλεπεις με αλλο ματι τον αγωνα που ερχεται... με περισσοτερη σιγουρια ρε παιδι μου... :ugeek: :ugeek: ;)

Στις 18:30 στην Σουρωτή θα ολοκληρώσει ο ΠΑΟΚ την προετοιμασία του για το αυριανό ματς με την Καρπάτι. Ο Μπόλονι όπως είχε συμβεί και για τον εντός έδρας αγώνα με την Βαλερένγκα, επέλεξε η ομάδα να προπονηθεί μακριά από την Τούμπα στην οποία όμως ο ίδιος θα βρεθεί στις 16:30 για να μιλήσει στους δημοσιογράφους.

Τα αγωνιστικά δεδομένα για τον ΠΑΟΚ είναι γνωστά: Θεατής και στους δυο αγώνες με την Καρπάτι θα είναι ο Βλάνταν Ίβιτς καθώς ο Σέρβος ποδοσφαιριστής έχει υποστεί θλάση αʼ βαθμού στην γάμπα και έτσι τέθηκε νοκ άουτ για τα πλέι οφ του Europa League. Ο Βλάνταν Ίβιτς είχε νιώσει ενοχλήσεις στην προπόνηση της Δευτέρας αλλά τελικά η μαγνητική τομογραφία έδειξε πως δεν γλίτωσε τη ζημιά και έτσι δεν θα μπορέσει να βοηθήσει τον Δικέφαλο τόσο στην αυριανή αναμέτρηση όσο και σε εκείνη στην Ουκρανία.

Αντίθετα ο Λαζάρ συμμετείχε και στην χθεσινή προπόνηση χωρίς να νιώσει την παραμικρή ενόχληση και έτσι πιθανώς να είναι και στο αρχικό σχήμα που ουσιαστικά θα είναι εκείνο με το οποίο ο Δικέφαλος είχε κερδίσει στο Όσλο την Βαλερένγκα με τον Κοντρέρας όμως να παίρνει τη θέση του Μαλεζά. Κάτω από τα δοκάρια δηλαδή θα είναι ο Κρέσιτς, Ετό και Λίνο στα άκρα της άμυνας με τους Τσιρίλο και Κοντρέρας στο κέντρο της. Ο Γκαρσία με τον Αρίας και τον Λαζάρ θα είναι στα χαφ έχοντας μπροστά τους Βιερίνια και Φωτάκη και στην κορυφή τον Αθανασιάση. Χθες ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης όπως και ο Θανάσης Παπάζογλου έκαναν ατομικό πρόγραμμα με τον πρώτο πλέον να προετοιμάζεται για τη ρεβάνς στην Ουκρανία.



http://www.betboss.gr/index.php?module= ... &sid=31679
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 17 Αύγ 2011, 14:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: κειμενο και λινκ μαζι, οχι ξεχωριστα..thanks Νικο
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από moican4 »

contreras= μιση και πλέον άμυνα του ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από slidar »

as αναψουμε μια λαμπαδιτσα ισα με το μποι του διοτι αμα το παστελωναν στο 6' τωρα θα μιλουσαμε διαφορετικα.....
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από tigon4 »

κουρασμενο το παιδι ....και ευχαριστουμε για την φαση στο 6ο λεπτο.
μου κοπηκαν τα ποδια...κυριολεκτικα.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από free4 »

Αφου ρε παλικάρι μου ένοιωθες ενοχλήσεις απο πριν γιατί το ρισκαρες???
Αν το εκανες για τη φαση στο 6', οκ παω πασο!!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από danirifle »

μάγκες η φάση στο 6' πάει να γυρίσει το ματς ανάποδα... θα μέναμε πίσω στο σκορ, θα ανοιγόμασταν και θα μας σκότωναν οι ουκρανοί!

μπράβο ρε πάμπλο! είσαι ανεκτίμητος!
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από thief »

πόσο καιρό θα μείνει έξω ρε παιδιά ..;;;..υπάρχει έστω ενα 5% να προλάβει την ρεβάνς..;;
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Κατσε να κανει μαγνητικη πρωτα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από MANIAKOS »

και παλι τον καλεσαν στην εθνκη....ωρα να αποσυρθει νομιζω.......
Άβαταρ μέλους
rouxlas1926
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 18:35

κοντρερας το τερας

Δημοσίευση από rouxlas1926 »

καλα γινετε να βγαινει ο επικεφαλης του ιατρικου τμηματος(οι τιτλοι μας μαραναν) του ΠΑΟΚ σε ραδιο της πολης και να λεει ευτυχως ο κοντρερας-το τερας δν εχει θλαση αλλα ενα μικρο τραβηγμα και μετα να γινονται εξετασεις και να λενε οτι εχει θλαση α βαθμου...η εγω ειμαι μλκς και το τραβηγμα σημαινει θλαση και δν το καταλαβαινω η αυτοι δν ξερουν που πανε τα 4....ισως και να ειμαι υπερβολικος αλλα τρελαινομαι ρε αδερφια τι βγαινεις τοτε κ ντεμεκ ενημερωνεις ρε φιλε και εκτιθεσε?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”