91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από desperando »

γκσμπουρνιγκ
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Χωρικός »

navigator11 έγραψε:άλλο ανέκδοτο και τούτο :!: ανάλογου επιπέδου με το ότι θα έφερνε πρόταση από τη μπάγερν :!: :!:

η ομάδα χρειάζεται τερματοφύλακα,ικανό διάδοχο του χαλκιά.όσοι υποτιμούν τη συνεισφορά του χαλκιά στα αμυντικά ρεκόρ του ΠΑΟΚ,είναι το επιεικέστερο αχάριστοι (εφόσον δεν είναι απλά κακεντρεχείς).
άντε πέστα πλοηγέ! !!1!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
babisgia
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 10:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από babisgia »

desperando έγραψε:γκσμπουρνιγκ
...σωστός

Εμένα γιατί ο Χαλκιάς όταν πέφτει μου θυμίζει κάτι πανύψηλα δέντρα που πέφτουν όταν τα κόβουν; (...παρόλα αυτά η 1η του χρονιά ήταν καλή...μη τα ισοπεδώνουμε όλα)
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Federacion »

desperando έγραψε:γκσμπουρνιγκ
αντε ντε να το πει κάποιος!!!
με 100-150 χιλ έχεις ενα απο τα μεγαλύτερα ονόματα σε τέρμα στην ελλάδα κατα την άποψη μου.

θα μ πείς τώρα δεν έχουμε χαφ κ φόρ.
σωστό κι αυτο.
αλλα είναι ευκαιρία ο γκσμπουρνιγκ.
σοβαρός κ χαμηλών τόνων.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Makis4444 »

Είναι ελεύθερος;
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Federacion »

μένει ελευθερος τον Γενάρη, δεν υπολογίζεται γιατι ζήτησε μεταγγραφη κ δεν ανανεώνει, δεν τον πήραν ούτε στη 18άδα.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από geoavr »

Εγώ το φωνάζω 2 χρόνια.Κλείστε τον από τώρα.Τέσσερα χρόνια τον βλέπουμε.
Ο χοντρός πήρε Κοστάντζο-Δασκαλάκη και τραβάει τις κολότριχες του γιατί δεν έχει τέρμα.
Τι σκατ@ ποδοσφαιράνθρωπους έχουμε ?

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από vs40 »

Συμφωνώ και εγώ ξανα για Γκζμπουρνινγκ. Πάντως αν και πέρσυσι δε μου άρεσε ο Κρέσιτς - λόγω πολλών του αδυναμιών και κυρίως λόγω χαρακτήρα (πολύ φιλόδοξες δηλώσεις, όπου φανηκε να πετάει το μυαλό του), φέτος δείχνει σαφώς πιο βελτιωμένος και προσγειωμένος. Του έκανε πολύ καλό που έφαγε πάγκο. Παιχνίδια πέρυσι πήρε με το παραπάνω, και φέτος νομίζω είναι η χρονιά που θα δείξει πράγματα. Τουχρόνου όλοι θα παρακαλάμε να μείνει. Αυτό βέβαια εφόσον δουλεύει και βελτιώνεται.
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από fratz8 »

3 τρανταχτά λάθη που ευτυχώς δεν ειχαν ασχημη καταληξη..
Δείγμα απειρίας και πάλι.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αρε μπαγερν
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από zoomgr »

ικανός για την extreme επέμβαση, αλλά και ικανός να σε γκρεμίσει τα όνειρα σε χρόνο dt...
ποτέ δεν με έπεισε ότι είναι ανώτερος του Χαλκιά, όχι οτι θέλω και τον Χαλκιά βασικό πλέων....
εύχομαι να μην μας στερήσει βαθμούς και λεφτά στο μέλλον...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από geoavr »

Του είπαν ότι δεν κάνει καθόλου εξόδους για να καθαρίζει τις φάσεις και αυτός άρχισε τις ''εξόδους του Μεσολογγίου''.
Το ότι δεν το πληρώσαμε όπως πχ στο 1ο γκολ του Άγιαξ μάλλον οφείλετε στο καλό φετινό φεγγάρι του Αυγούστου.
Αλλά και αυτό τελειώνει και τότε θα δούμε...


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από joshua »

Το λαθος στη φαση του ξεκινηματος δεν ειναι δικο του.Ειναι τραγικο λαθος του κοντρερας που διορθωνει στη συνεχεια.Η αληθεια παντως ειναι οτι χτες δεν ηταν σταθερος σε συνδιασμο με μια συνολικα κακη αμυντικη λειτουργια οσον αφορα ειδικα την συννενοηση των παικτων μεταξυ τους.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως μετα το τελος της φασης ζητουσε συγγνωμη ο κρεσιτς απο τους συμπαιχτες του....ο κοντρερας ισως να χει και αυτος μεριδιο αλλα κυριως εχει ευθυνη στο ακυρωθεν γκολ τους(κακως μαλλον ακυρωθηκε)
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

Η διαφορά του με τον Χαλκιά είμαι μία..

Ο Δαρείος είναι ΜΑΚΡΑΝ πιο κωλόφαρδος..

Ο Κώστας 1 μαλακία θα κάνει και θα το φάμε 100%,
ο Δαρείος 2-3 να κάνει, κάτι θα γίνει και θα τις καπουλάρει...

Αν και πιστεύω ότι ο Κώστας είναι καλύτερος, όσο έχεις κώλο διάβαινε..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”