Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Τι εγινε το "γατακια" το εχω κατοχυρωσει θα πληρωνετε πνευματικα δικαιωματα για να το αναφερετε :lol:

Ο σουμπινιο ειναι γατακι καναπε,ουτε στον ορφεα περαματος δεν εχει θεση. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

οι καλυτερες μεταγραφες ειναι οπως ειπε και ενασ φιλος παραπανω να κρατησουμε κοντρερα παμπλο βιτολα βιερι με εναν προπονητη στον παγκο και οχι εναν τυπο που απλα κατεβαζει εντεκαδα και κανει καμια αλλαγη.απο εκει και περα αν καταφερουμε αυτο να λετε ολοι ευχαριστω θεε μου και για φετος.ολοι οι αλλοι πουλιουνται και αγοραζονται και επιτελους ας παρει πουλο το κομοδινο.εδω δεν εχουμε μαντηλι να κλαψουμε και δινουμε στον πιο αντιπαραγωγικο μας παιχτη 800 χιλιαρικα για να λεει καθε φορα θα προσπαθησω περισοτερο την αλλη φορα.με αυτα τα λεφτα παιρναμε και εναν παιχτη στα χαφ που να μπορει να δωσει μια πασα και να τρεχει πιο γρηγορα απ τον ιβιτς και ενα αξιοπρεπεστατο εξτρεμ να καλυψει την θεση του κοντοευρουλη.οποιοσδηποτε απο ζαιρι-αμπντουν και πανω την κανει τελεια αυτη την δουλεια
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

πλεον μπορει να ευσταθει και η περιπτωση του ακος ελεκ... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από obanebane »

Και εγω το ιδιο σκεφτηκα,ειναι μαλακια ομως να χασουμε τον παιχτη μονο και μονο επειδη δεν αντεχουμε το συμβολαιο του.
Με τη λογικη αυτη δηλαδη αν δεν βρουμε τροπο να αποδεσμευσουμε τον σαβινι μπορει να αφησουμε τον κοντρερας να παει στην αγαπημενη του κολο-κολο.
Ελπιζω να υπηρχε εναλακτικη σε περιπτωση που δεν δεχοταν ο βιτολο τη μειωση,να βαλανε δυο τρεις μανατζερ να του βρουν ομαδα στο εξωτερικο.
Αν τον δω με τη φανελα του γαυρου ως ελευθερο τοτε ζαγορακη για μενα εχεις τελειωσει.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από bane1980 »

Μήπως να το μετονομάζαμε σε "αποδεσμεύσεις 2011";
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εάν μεταγραφεί ο Ισπανός θα είναι ευκαιρία να πάρουμε το 10άρι...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

10αρι???????????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μαντηλάκι να σκουπίσουμε τα δάκρυα δεν έχουμε 10αρι θα πάρουμε ?
Αποστόλη χαρά στο κουράγιο σου και στην αισιοδοξία σου :D


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είπα: Εάν μεταγραφεί (πουληθεί)...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4159
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από pagotatzis »

Εικόνα
kallikrateia4
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 11:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kallikrateia4 »

Καλα ειχαμε που ειχαμε ενα μεγαλο προβληματισμο για τις μεχρι τωρα κινησεις ερχεται και αυτο το σεναριο με Βιτολο τωρα -αν και ευχομαι ολα αυτα να μην επιβεβαιωθουν-να αποδειξουν παιδια οτι εχουμε ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. τωρα θα μου πεις με τι χρηματα ρε μαγκα?? και γω θα πω με τι προγραμματισμο.ειμαστε πολυ χυμα παιδια. 0 στοχους μεταγραφικους, μηδενικες διασυνδεσεις με μανατζερ,πρακτορεια και με χωρες οπου δεν αρκουν πολλα χρηματα να ανακαλυψεις παιχτακια αλλα χρειαζονται ''ματια'' και πηγες-Π.Χ. Πορτογαλικες και γαλλικες ομαδες. εμεις τη μια υποθεση πιανουμε την αλλη αφηνουμε, μια ψαχνουμε για κεντρικο αμυντικο,μια για σεντερ φορ,αποδεσμευσεις ,διοικητικα και ολα αυτα 20 μερες πριν το πρωτο ευρωπαικο.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ειναι ντροπη να κραταμε φωτακη σαλπιγιδι ιβιτς σακη σαβινι και χαλκια13 και να λεμε οτι δεν εχουμε λεφτα για να πληρωσουμε παιχτη της αξιας του βιτολο.αν γινει αυτο θα ειναι κοροιδια μεσα στα μουτρα μας απο τη διοικηση
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Bono »

Προτείνω το τόπικ να μετονομαστεί σε "Αποδεσμεύσεις καλοκαιριού 2011".
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Lord »

Μπα,δεν μπορούμε να κάνουμε αποδεσμεύσεις.(βλέπε περιπτώσεις Βερόν,Σαβινι)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

Bono έγραψε:Προτείνω το τόπικ να μετονομαστεί σε "Αποδεσμεύσεις καλοκαιριού 2011".
εχουμε τετοιο τοπικ...
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από georgedoulk »

Εφόσον υπάρχει τοπικ αποδεσμεύσεων καλλίτερα να λουκετιασετε και το παρόν αφού αχρηστο είναι.
Αλλωστε απο τον Μάιο που ανοιξε οι μόνες μεταγραφές που γίνανε ήταν ο Ρομπέρτ και ο Κουρδάκης...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”