Ο σουμπινιο ειναι γατακι καναπε,ουτε στον ορφεα περαματος δεν εχει θεση.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τι εγινε το "γατακια" το εχω κατοχυρωσει θα πληρωνετε πνευματικα δικαιωματα για να το αναφερετε
Ο σουμπινιο ειναι γατακι καναπε,ουτε στον ορφεα περαματος δεν εχει θεση.
Ο σουμπινιο ειναι γατακι καναπε,ουτε στον ορφεα περαματος δεν εχει θεση.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
οι καλυτερες μεταγραφες ειναι οπως ειπε και ενασ φιλος παραπανω να κρατησουμε κοντρερα παμπλο βιτολα βιερι με εναν προπονητη στον παγκο και οχι εναν τυπο που απλα κατεβαζει εντεκαδα και κανει καμια αλλαγη.απο εκει και περα αν καταφερουμε αυτο να λετε ολοι ευχαριστω θεε μου και για φετος.ολοι οι αλλοι πουλιουνται και αγοραζονται και επιτελους ας παρει πουλο το κομοδινο.εδω δεν εχουμε μαντηλι να κλαψουμε και δινουμε στον πιο αντιπαραγωγικο μας παιχτη 800 χιλιαρικα για να λεει καθε φορα θα προσπαθησω περισοτερο την αλλη φορα.με αυτα τα λεφτα παιρναμε και εναν παιχτη στα χαφ που να μπορει να δωσει μια πασα και να τρεχει πιο γρηγορα απ τον ιβιτς και ενα αξιοπρεπεστατο εξτρεμ να καλυψει την θεση του κοντοευρουλη.οποιοσδηποτε απο ζαιρι-αμπντουν και πανω την κανει τελεια αυτη την δουλεια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και εγω το ιδιο σκεφτηκα,ειναι μαλακια ομως να χασουμε τον παιχτη μονο και μονο επειδη δεν αντεχουμε το συμβολαιο του.
Με τη λογικη αυτη δηλαδη αν δεν βρουμε τροπο να αποδεσμευσουμε τον σαβινι μπορει να αφησουμε τον κοντρερας να παει στην αγαπημενη του κολο-κολο.
Ελπιζω να υπηρχε εναλακτικη σε περιπτωση που δεν δεχοταν ο βιτολο τη μειωση,να βαλανε δυο τρεις μανατζερ να του βρουν ομαδα στο εξωτερικο.
Αν τον δω με τη φανελα του γαυρου ως ελευθερο τοτε ζαγορακη για μενα εχεις τελειωσει.
Με τη λογικη αυτη δηλαδη αν δεν βρουμε τροπο να αποδεσμευσουμε τον σαβινι μπορει να αφησουμε τον κοντρερας να παει στην αγαπημενη του κολο-κολο.
Ελπιζω να υπηρχε εναλακτικη σε περιπτωση που δεν δεχοταν ο βιτολο τη μειωση,να βαλανε δυο τρεις μανατζερ να του βρουν ομαδα στο εξωτερικο.
Αν τον δω με τη φανελα του γαυρου ως ελευθερο τοτε ζαγορακη για μενα εχεις τελειωσει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
10αρι????????????
Μαντηλάκι να σκουπίσουμε τα δάκρυα δεν έχουμε 10αρι θα πάρουμε ?
Αποστόλη χαρά στο κουράγιο σου και στην αισιοδοξία σου

Μαντηλάκι να σκουπίσουμε τα δάκρυα δεν έχουμε 10αρι θα πάρουμε ?
Αποστόλη χαρά στο κουράγιο σου και στην αισιοδοξία σου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4159
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
-
kallikrateia4
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 11:42
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Καλα ειχαμε που ειχαμε ενα μεγαλο προβληματισμο για τις μεχρι τωρα κινησεις ερχεται και αυτο το σεναριο με Βιτολο τωρα -αν και ευχομαι ολα αυτα να μην επιβεβαιωθουν-να αποδειξουν παιδια οτι εχουμε ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. τωρα θα μου πεις με τι χρηματα ρε μαγκα?? και γω θα πω με τι προγραμματισμο.ειμαστε πολυ χυμα παιδια. 0 στοχους μεταγραφικους, μηδενικες διασυνδεσεις με μανατζερ,πρακτορεια και με χωρες οπου δεν αρκουν πολλα χρηματα να ανακαλυψεις παιχτακια αλλα χρειαζονται ''ματια'' και πηγες-Π.Χ. Πορτογαλικες και γαλλικες ομαδες. εμεις τη μια υποθεση πιανουμε την αλλη αφηνουμε, μια ψαχνουμε για κεντρικο αμυντικο,μια για σεντερ φορ,αποδεσμευσεις ,διοικητικα και ολα αυτα 20 μερες πριν το πρωτο ευρωπαικο.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ειναι ντροπη να κραταμε φωτακη σαλπιγιδι ιβιτς σακη σαβινι και χαλκια13 και να λεμε οτι δεν εχουμε λεφτα για να πληρωσουμε παιχτη της αξιας του βιτολο.αν γινει αυτο θα ειναι κοροιδια μεσα στα μουτρα μας απο τη διοικηση
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Προτείνω το τόπικ να μετονομαστεί σε "Αποδεσμεύσεις καλοκαιριού 2011".
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μπα,δεν μπορούμε να κάνουμε αποδεσμεύσεις.(βλέπε περιπτώσεις Βερόν,Σαβινι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εχουμε τετοιο τοπικ...Bono έγραψε:Προτείνω το τόπικ να μετονομαστεί σε "Αποδεσμεύσεις καλοκαιριού 2011".
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Εφόσον υπάρχει τοπικ αποδεσμεύσεων καλλίτερα να λουκετιασετε και το παρόν αφού αχρηστο είναι.
Αλλωστε απο τον Μάιο που ανοιξε οι μόνες μεταγραφές που γίνανε ήταν ο Ρομπέρτ και ο Κουρδάκης...
Αλλωστε απο τον Μάιο που ανοιξε οι μόνες μεταγραφές που γίνανε ήταν ο Ρομπέρτ και ο Κουρδάκης...