Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε μάγκες τόσοι ορκωτοί λογιστές στα γραφεία της ΠΑΕ που έχουν χώρο οι υπάλληλοι να κάνουν τη δουλειά τους και να πουλάνε διαρκείας...;
Ορκωτοί του Ζαγόρ για διαφάνεια...
Ορκωτοί του ΑΣ για διαφάνεια...
Ορκωτοί του Παπαδόπουλου για αντιπολίτευση...
Ορκωτοί των Αράβων...
Ορκωτοί του Φλωρίδη...
Ορκωτοί του κράτους για τα χρέη...
Ορκωτοί της επιτροππης γηπέδου...

Μα πόσα γραφεία έχουν στην ΠΑΕ;

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Varvatos »

Τελικά από ότι κατάλαβα οι επενδυτές που θα έρθουνε στον ΠΑΟΚ θα έρθουνε περισσότερο για να κλείσουν την τρύπα στην ΠΑΕ παρά για μεγάλα πράγματα. Δηλαδή κάτι σαν θέμα βιωσιμότητας. Ή πουλάμε τον Βιερίνια (αλλά έλα που δεν υπάρχει πρόταση) ή θα έρθουν οι επιφανείς επιχειρηματίες οι ΠΑΟΚτσίδες να μας σώσουν . Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα και κάπως έτσι θα παρουσιαστούν μάλλον...

Ε θα έρθουνε και κάνα δύο παίχτες δώρο...αλλιώς άμα χαλάσει το ντιλ πάμε για Μούσλι και Τσιριλο και πούνε η πρόταση από την Γερμανία οε οεοοοο?
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από logios »

Αντε να το ξαναπουμε. Θα επωμιστουν και τα χρεη μολις γινει αιρετη διοικηση.
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Επεκτείνοντας την άποψή μου θέλω να συμπληρώσω και τον εξής προβληματισμό μου, ο οποίος θεωρώ οτι θά έπρεπε να είναι ο σημαντικότερος προβληματισμός, ο κεντρικός προβληματσμός όλου του ΠΑΟΚτσίδικού Λαού.

Ποιός είναι αυτός;

Πέρνω λοιπόν ως υπόθεση εργασίας, σε μελλοντική χρονική συγκυρία, λέει ο Πρόεδρος-μεγαλομέτοχος ή με τα τερτίπια του τέλος πάντων, αναγκάζει τον Ζαγοράκη σε παραίτηση (κάτι απολύτως ρεαλιστικό μεν, απευκταίο δε).

Θέλω να μου εξηγήσει κάποιος, πειστικά και με επιχειρήματα, με ποιόν τρόπο θα μπορέσουμε να αποτρέψουμε αυτήν την πράξη ή με ποιόν τρόπο θα διασφαλίσουμε οτι ο Πρόεδρος μεγαλομέτοχος θα πάρει τον πούλο πριν μας καταστρέψει οικονομικά και αγωνιστικά;

Υπάρχουν ασφαλιστικές δικλίδες αποτροπής αυτού του ενδεχόμενου;

Όποιος δεν μπορεί να απαντήσει πειστικά, σε συτήν την ερώτηση στον εαυτό του κατ΄ αρχήν, χωρίς ανούσιες περιστροφές, αίολα επιχειρήματα και αβάσιμες αναφορές, τότε αυτός «απαγορεύεται δια ροπάλου» να επιθυμεί την παρουσία Μεγαλομετόχου στον ΠΑΟΚ.

ΠΑΟΚ πάνω απ΄ όλα !
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

logios έγραψε:Αντε να το ξαναπουμε. Θα επωμιστουν και τα χρεη μολις γινει αιρετη διοικηση.
δεν ειναι απαραίτητο να γινουν αιρετη διοικηση μπορει να παραμεινει διοικηση πρωτοδικείου βεβαια αν εκπεσει αποτον προεδρικό θωκο ο ζαγορ δεν ξερω κατα ποσο μπορεινα παρει την έγκριση απο τον ΑΣ το ννεο διοικητικο συμβουλιο.βεβαια πρεπει να επισημανουμε οτι με ποσοστο 51% ειναι απλα ενα μεγαλομετοχος δεν ειανι ιδιοκτητης, ιδιοκτητης γινετε αν εχει στην κατοχη του πανω απο66%οπου εκει αλλαζουν ολα και ειναι η κατασταση οπου ο κοσμος του ΠΑΟΚ θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικοςμε συχνους ελεγχους στην ΠΑΕ. εγω παντως απο το βημα που μου δύνεται μεσο του παοκμανια θα κανω συχνες εκκλήσειςστον κοσμο του ΠΑΟΚ να γινει μελος του ΑΣ ειδικα να μπουν επενδητες στην ΠΑΕ, ο μονος τροπος να προασπίσουμε και να διαφυλαξουμε τα συμφεροντα της ομαδας ειναι να γινουμε ολοι μελητου ΑΣ ισως ειναι σημαντικότερο απο την αγορα ενος διαρκειας, πρεπει ολοι να ξερουμε οτι ο ΑΣ κατεχει ποσοστο 10% τηςεταιριας ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ειναι ο μονος που θα μπορει να κινηθει ελεγκτικα απεναντι στον οποιονδηποτε μεγαλοεπενδυτη γι αυτο αφηστε στην ακρη την επενδυτοφοβια και γινετε μελη, αν ειμαστε σε καθε συνελευση πανω απο 10.000 κανεις δεν θα μπορει να πηραξει την ΠΑΟΚΑΡΑ μας οπως και να λεγετε αυτος
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Zorro4 »

Πολυ σωστός ο desperando ... Συμφωνώ σε όλα.
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

desperando έγραψε: ....ο μονος τροπος να προασπίσουμε και να διαφυλαξουμε τα συμφεροντα της ομαδας ειναι να γινουμε ολοι μελητου ΑΣ ισως ειναι σημαντικότερο απο την αγορα ενος διαρκειας, πρεπει ολοι να ξερουμε οτι ο ΑΣ κατεχει ποσοστο 10% τηςεταιριας ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ειναι ο μονος που θα μπορει να κινηθει ελεγκτικα απεναντι στον οποιονδηποτε μεγαλοεπενδυτη γι αυτο αφηστε στην ακρη την επενδυτοφοβια και γινετε μελη, αν ειμαστε σε καθε συνελευση πανω απο 10.000 κανεις δεν θα μπορει να πηραξει την ΠΑΟΚΑΡΑ μας οπως και να λεγετε αυτος
Εγώ πρώτος θα είμαι αυτός που θα έχω συμμετοχή στον Ερασιτέχνη, ελπίζω και 9.999 ακόμα, αυτό είναι σε επίπεδο ζητουμένου. Αν αυτό το ζητούμενο δεν εκπληρωθεί ποτέ και συνεχίζει στον ερασιτέχνη να βρίσκονται λίγοι, τότε πες μου τι γίνεται;

Μέχρι τότε επιτρέπεται να είμαστε επενδυτοφοβικοί; Σε ρωτώ με μεγάλη σοβαρότητα και θα ήθελα αν έχεις την καλοσύνη να απαντήσεις. Είναι καλή αφορμή για γενικό προβληματισμό.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε:Επεκτείνοντας την άποψή μου θέλω να συμπληρώσω και τον εξής προβληματισμό μου, ο οποίος θεωρώ οτι θά έπρεπε να είναι ο σημαντικότερος προβληματισμός, ο κεντρικός προβληματσμός όλου του ΠΑΟΚτσίδικού Λαού.

Ποιός είναι αυτός;

Πέρνω λοιπόν ως υπόθεση εργασίας, σε μελλοντική χρονική συγκυρία, λέει ο Πρόεδρος-μεγαλομέτοχος ή με τα τερτίπια του τέλος πάντων, αναγκάζει τον Ζαγοράκη σε παραίτηση (κάτι απολύτως ρεαλιστικό μεν, απευκταίο δε).

Θέλω να μου εξηγήσει κάποιος, πειστικά και με επιχειρήματα, με ποιόν τρόπο θα μπορέσουμε να αποτρέψουμε αυτήν την πράξη ή με ποιόν τρόπο θα διασφαλίσουμε οτι ο Πρόεδρος μεγαλομέτοχος θα πάρει τον πούλο πριν μας καταστρέψει οικονομικά και αγωνιστικά;

Υπάρχουν ασφαλιστικές δικλίδες αποτροπής αυτού του ενδεχόμενου;

Όποιος δεν μπορεί να απαντήσει πειστικά, σε συτήν την ερώτηση στον εαυτό του κατ΄ αρχήν, χωρίς ανούσιες περιστροφές, αίολα επιχειρήματα και αβάσιμες αναφορές, τότε αυτός «απαγορεύεται δια ροπάλου» να επιθυμεί την παρουσία Μεγαλομετόχου στον ΠΑΟΚ.

ΠΑΟΚ πάνω απ΄ όλα !
πρωτων πρεπει να γνωρηζεις οτι ηΠΑΕ ειναι υποχρεωμένη να ανοιγει ΑΜΚ λογο της αρνητικης της χρησης τα προηγούμενα χρονια, η τελευταια ΑΜΚ ηταν στο ποσο των 20.000.000 περιπου την στιγμη που το μετοχικο κεφαλαιο της ΠΑΕ τωρα ειναι περιπου 6.500.000 αρα μπορει ο οποιοσδήποτε να βαλει στην αυξηση ενα ποσο της τάξεως των 10.000.000 περιπου και γινετε ιδιοκτητης με ποσοστο πανω απο 66%. αυτο ειναι μια υποθεση εργασιας στην οποια κανενας δεν μπορει να κανει τιποτα για να την αποτρεψει, το θεμα ειναι οτι δεν πρεπει να μιλαμε για το αν θελουμε μεγαλοεπενδυτη ή οχι αλλα το πως θα διασφαλυσουμε την υγιη βιωσιμότητα της ΠΑΕ σε περιπτωση ελευσης επενδυτη και αυτη ειναι μονο μια εγγραφη στον ερασιτέχνη.πρεπει να κατανοησουμε οτι η τωρινη κατασταση δεν εχει καμια σχεση με το παρελθον, στο παρελθον υπηρχε πάντοτε καποιος ο οποιος κατειχε τις μετοχες και τις πουλουσε σε καποιον αλλον ειχαμε δηλαδη μια αγοραπωλησία τωρα δενυπαρχει πωλητης υπαρχει η αύξηση.
υπαρχει βεβαια και το καλυτερο σεναριο αλλα μη πραγματοποιησιμο να καλυψουμε εμεις ολο το ποσο τις αυξησης και να πραγματοποιηθουν τα ονειρα μας για Ε.Λ.Β
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Desperando με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα σε τι από τα λεγόμενα μου απάντησες. Δεν μπορώ να βρώ τον ειρμό σου στα γραφόμενά μου.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

απλα σου λεω οτι δεν μπορουμε να αποτρεψουμε με κανεναν τροπο καποιον ο οποιος θελει να μπει και να επενδύσει στηνΠΑΕ εκτος αν καλυψουμε μονοι μας την ΑΜΚ πραγμα δυσκολο. απλα πιστευω οτι με τα τωρινα δρώμενα στον ερασιτεχνη αν θελω μπορω να γινω ιδικτητης της ΠΑΕ να την καταστεψω σε ενα χρόνο να φυγω και να μη με πηραξει κανεις γιατι οταν θα το καταλλαβουν θα ειναι αργα
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Αυτά είναι γνωστά από το προηγούμενο σχόλιό σου. Νόμισα θα έκανες αναφορά σε αυτό:
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε: Εγώ πρώτος θα είμαι αυτός που θα έχω συμμετοχή στον Ερασιτέχνη, ελπίζω και 9.999 ακόμα, αυτό είναι σε επίπεδο ζητουμένου. Αν αυτό το ζητούμενο δεν εκπληρωθεί ποτέ και συνεχίζει στον ερασιτέχνη να βρίσκονται λίγοι, τότε πες μου τι γίνεται;

Μέχρι τότε επιτρέπεται να είμαστε επενδυτοφοβικοί; Σε ρωτώ με μεγάλη σοβαρότητα και θα ήθελα αν έχεις την καλοσύνη να απαντήσεις. Είναι καλή αφορμή για γενικό προβληματισμό.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

αν θες παμε στο τσατ
Asimos

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Asimos »

Μιλουσα με εναν συναδελφο οικονομικο, ασπρομαυρων φρονηματων, αρκετα μεγαλο σε ηλικια.

Η συζητηση πηγε φυσικα στο οικονομικο και περα απο τις θεωριες εθεσε στην παρεα μια απλη ερωτηση. Οι περισσοτεροι ενεργοι ΠΑΟΚτσηδες απο το 2007 και μετα πηραμε εστω απο μια φορα διαρκειας, καταθεσαμε εστω 50€ στις ΑΜΚ.

Η ρημαδα η ΠΑΕ εχει στοιχεια απο τουλαχιστον 40.000 διαφορετικους ανθρωπους. ισως μεγαλυτερο αριθμο.

Τι διαολο κραταει αυτα τα στοιχεια κλειδωμενα στα συρταρια της και δεν τα αξιοποιει;

Ρητορικο το ερωτημα...
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Φαντάζομαι εννοείς για να αποκομίσει οικονομικό όφελος...αν ναι τότε τείθετε το ερώτημα με ποιόν τρόπο;...και αυτός ο τρόπος θα είναι νομότυπος...μάλλον...και για όφελος ποιού μεγέθους μιλάμε; θα ήταν χρήσιμο να μας εξηγούσε ο αδερφός οικομολόγος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. την Δευ 27 Ιουν 2011, 01:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Φαντάζομαι δεν πήρες ποτέ κανά μήνυμα για το ποιός τραγουδάει την επόμενη εβδομάδα στο stage.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”