Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

rainmaker έγραψε:
lefis έγραψε:από τότε που έφυγε ο βουλινός τα bold μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν αιτιολογία για κάθε ενδεχόμενο deal που χάλασε. βαρέθηκα και τα bold και τα arial. ελπίζω η ιστορία να κρατήσει το πολύ μέχρι την τετάρτη που όπως έγραψες θα υπάρξουν ανακοινώσεις. βαρέθηκα τα μισόλογα και τα αν και θα κλπ κλπ (δεν είναι μπηχτή για κανένα απλά μη έχονταν ενημέρωση από κάποιον γνωστό όπως ο moican ή ο daat μου γυρνάνε τα μυαλά όσο τραβάνε αυτες οι υποθέσεις)
Συμφωνώ.

Moican αδερφέ αν παρατήρησες στο σχόλιο μου αναφέρθηκα και στο κείμενο αυτό του transfer, το οποίο εμμέσως στηλίτευσα κατατάσσοντας το στα παράξενα των τελευταίων ωρών που δεν μου αρέσουν..

Επίσης δεν δίνει καμία απολύτως απάντηση, ισα ισα δημιουργεί νέα ερωτηματικά.
Ποιός στο διάολο είναι εν τέλει αυτός που θα χάσει τη θέση του αν γίνει ένα οποιοδήποτε deal.
Ποιός στο διάολο χάλασε τα προηγούμενα deal απο τη μεριά των ΜΜΕ.

Προσωπικά θεωρώ πως το κείμενο αυτό βγάζει εμπάθεια χωρίς να στηρίζεται κάπου. Στο χέρι του συντάκτη είναι να με διαψεύσει αναφέροντας τι σκατά εννοεί. Άντε γιατί μας τα πρήξανε και οι μεν και οι δε.

Τί να σου λέω τώρα το να βρίζω το χ Βασιλόπουλο και να στηρίζω άλλο δημοσιογράφο, είναι η καλύτερη μου. Χρόνια τώρα αυτό περίμενα. Ρε για μαζευτείτε λίγο πρήχτες.
Και μαζί κράζω και όλους όσους θεωρούν οτι τέτοιες μπηχτές και τέτοια κείμενα προσφέρουν πραγματικά κάτι παραπάνω στον ΠΑΟΚ.
Αν μου έλεγες οτι κι αυτός μαζί με τους άλλους γράφουν μαλακίες θα το δεχόμουν. Αλλά να χρησιμοποιώ απόψεις του ενός ΑΡΔ για να κράξω άλλους ομοίους του, φχαριστώ δεν θα πάρω.
Ζητώ πληροφορίες, οχι απόψεις.

Δηλαδη μεσα στου κυκλους των αρδ, δεν ειναι πασιφανες οτι καποιοι γνωριζουν προσωπα και καταστασεις?
Ουτε εγω επικροτω τετοιες τακτικες αλλα καεννανς απο αυτους δεν μιλαει ανοιχτα ενω γνωριζουν πολυ καλα...
Παντως για να ειμαστε και ον τοπικ, αν κατι παει να γινει αυτη την φορα δυσκολα θα χαλασει απο εναν τετοιο λόγο..
Θα φανει..

ΥΓ. thief, δεν ειμαι αρμοδιος να σου ποιος ειναι, ουτε απανταω μεσω κανενος σαιτ..Εξηγησα γιατι πιο πανω..
Δεν ξερω απλα εμπιστευουμαι αυτους - σε ολα αυτα που ρωτας- οτι εχουν πειστει...
Για τα ερωτηματα περι διαδικτυου ειναι αστεια..
Δηλ οι επιχειρησεις του βαγγελα και του θειου ειναι ΟΛΕΣ στο διαδικτυο?

το Β ρωτα αυτους που πηγαν και τον συνατησαν τι τους ειπε ο Σαχπα..
Η ΘΥΡΑ 4 εβγαλε και ανακοινωση..Ειμαι και εγω περιεγος να μαθω τι ειπωθηκε..

για το γ σου ειπα, μιλαει ο Ζαγορ με τον Βρυζα..
Αυτους εμπιστευομαι πως μετα απο τοσα χρονια εχουν εξασφαλισει τα εχεγγυα της επενδυσης στον ΠΑΟΚ...

Και για να τελειωνουμε, ουτε υπονουμενα αφηνω ,ουτε τιποτα, ουτε φυσικα γνωριζω τι θα γινει..
Περιμενω οπως ολοι μας ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Κυρ 26 Ιουν 2011, 12:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16696
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε yannis Κι εσύ τώρα πλάκα με κάνεις;

Δεν ξέρεις οτι τόσα χρόνια είναι εμφανές στην ομάδα μας οτι δεν έχουμε αποδεχτεί πως πλέον οι ομάδες είναι εταιρίες;;
Δεν παίρνω καμία θέση στο ζήτημα. Ήμουν και θα είμαι υπέρ της επιστροφής στον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Όσο υπάρχουν εκατομμύρια, θα είναι επαγγελματικός.
Και οι ομάδες θα είναι εταιρίες.
Και οι εταιρίες έχουν μετοχικό κεφάλαιο το ύψος του οποίου καθορίζεται απο νόμους και τύπους.
Και οι τύποι αυτοί ορίζουν οτι το σημερινό 20% της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στοιχίζει 6 εκατομμύρια. Φαντάζομαι γι αυτό δεν ευθύνεται ΟΥΤΕ ο Φλωρίδης ΟΥΤΕ ο Σαχπατζίδης. Και επιλέον οι συγκεκριμένοι μπορεί να είναι τίγκα λαμόγια, αλλά απο την πλευρά σας το βρίσκω τουλάχιστον ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ να τους κράζετε (εννοώ όσοι το κάνετε δεν σας κατηγοριοποιώ...) εκ των προτέρων μόνο επειδή διαφωνείτε με την ύπαρξη μεγαλομετόχων. Έτσι δεν είναι;

Αν δεν μπορούμε να βρούμε άκρη τί θέλουμε στον ΠΑΟΚ ή έστω ΑΝ δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ακόμα και στο ελάχιστο την ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ορισμένων κεφαλαίων, φαντάζομαι όλοι δεχόμαστε οτι η ομάδα χρειάζεται χρήματα αυτή τη στιγμή. Με απτά στοιχεία. Αμα τα είχα κι εγώ θα τα έκανα δωρεά άνευ μετοχών. Το οτι κάποιος θέλει να μπει αφεντικό δεν τον καθιστά λαμόγιο.. Κανείς μας δεν ανοίγει μια εταιρία για να γίνει γραμματέας της. Και η ΠΑΕ είναι εταιρία. Δυστυχώς, δυστυχέστατα. Αλλά ετσι είναι. Και δεν το έκανε ο Σάχπα αυτό. Το ξαναλέω μπορεί να είναι τίγκα λαμόγια. Αλλά για τις θεμιτές, όμως αφόρητες, υπαρξιακές αναζητήσεις του μέσου ΠΑΟΚτσή, δεν θα τους βάλω και να απολογηθούν. Έτσι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Κυρ 26 Ιουν 2011, 12:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

logios έγραψε:............................
Θα επρεπε να θεωρουμε την αγορα διαρκειας καθως και την οποιαδηποτε οικονομικη βοηθεια προσφερουμε στην ομαδα ως υποχρεωση αφου λεμε οτι την αγαπαμε τοσο.Και ενω εμεις με 300-400-600 € τον χρονο εχουμε τετοιες απαιτησεις διατυπωνουν αποψη ορισμενοι οτι αυτος που θα βαλει μερικα εκατομυρια θα πρεπει να το κανει οπως εμεις θελουμε, βαλε νεο χλοοταπητα, και οποτε θελουμε , οχι λιγο πριν τις μετεγγραφες.
Ο ΠΑΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ , πολλοι εχουν παρεξηγησει την φραση αυτη. Βαζουν τον εγωισμο τους μπροστα και πιστευουν οτι αφου ειμαι ΠΑΟΚ ανηκει και σε εμενα, ΜΟΥ ανηκει.
Ατομικα δεν ανηκει σε κανεναν απο εμας, πρεπει να το διαχωρισουμε, μπορουμε να το ισχυριστουμε μονο μεσα απο την ολοτητα του ΛΑΟΥ του.
Κρισεις και αποψεις πρεπει να υπαρχουν αρκει αυτες να εχουν γνωμονα το εμεις και οχι το εγω.
Όντως...Αλλά πέρα από τις αντιπαραθέσεις, μικρο-διαφωνίες κ.ο.κ, αν ρωτήσεις το ΛΑΟ του ΠΑΟΚ, αν προτιμάει μεγαλοεπενδυτή χωρίς το Ζαγοράκη, το Βρύζα ή και τους δύο, ή κανέναν επενδυτή και αυτούς παρέα, θα πάρεις απάντηση 99.99%, τους 2 παρέα...Το λέει αυτό, ΑΥΤΟΣ που προσφέρει (ΑΜΕΣΑ, ή ΕΜΜΕΣΑ) κοντά 20 εκατομμύρια έσοδα ΚΑΘΕ χρόνο για 4 χρόνια και δε γνωρίζω τι ποσοστό του αναλογεί στο σύλλογο
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Maximus »

Παιδια, συγχωρεστε με που θα αναφερω ονοματα, αλλα ειλικρινά δεν γνωριζω πραγματα και καταστασεις μεσα στην ΠΑΕ, μονο ενα σενάριο μου ερχεται στο μυαλό και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι απο εσας (οι ασχετοι σαν και μενα δηλαδη) το ιδιο σκεφτεστε και προβληματιζεστε...

Θα το θεσω με σειρα ερωτηματων...

Ο Σαχπαζίδης ειναι κολλητος με τον Βρυζα ή δεν ειναι;
Οι λογοι που εφυγε ο Βρυζας υφιστανται ακομα ή όχι;
Ο Βρυζας συζηταει για επιστροφη μόνο στην περιπτωση που ερθει και ο κολλητος του μαζι (Σαχπαζιδης); (συγνωμη, αλλα δεν μου εχει δειξει κατι διαφορετικο)
Ο Ζαγορακης πρεπει να προβληματιστει ή όχι με αυτο το deal;

Καλως ή κακως, καφενειο ή όχι, αυτο μου ερχεται στο μυαλο και συγνωμη αν σας εκανα το κεφαλι να ποναει, αλλά εγω που ειμαι ασχετός, αυτα σκεφτομαι...

ΥΓ.
Θυμαται κανεις την προ μηνων φημη περι Βρυζα-Σαχπαζιδη-Κονσεισαο;

ΥΓ2.
Τελικα τι παιζει μεταξύ Βρυζα-Ζαγορακη; Εχει καταλαβει κανεις;
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από elpaoki »

εγω προτιμω χιλιες φορες ο χρηματοδοτης του ΠΑΟΚ να ειναι ο ΛΑΟΣ του γιατι μονο αυτος αγαπα αυτα τα 4 ιερα γραμματα και φενεται και μονο και απο τα διαρκειας ......τι νοημα εχει να εχουμε παραπανω ρευστοτητα και να κανουμε και καμια καλη μεταγραφη σημερα και μετα απο κανα 3-4 χρονια να αποδειχθει λαμογιο....προτιμω να μεινουμε ετσι και να προσπαθουμε να πουλησουμε και παικτη για να βγει καλα η χρονια παρα ιδιοκτητης της παε να ειναι ενα λαμογιο που σιγουρα ετσι δεν θα ξαναμαζεφτουν 25.000 χιλιαδες στο γηπεδο...τωρα ξερουμε ολοι μας πως ο ΠΑΟΚ εξαρταται απο εμας αν ερθει ομως ενας επενδυτης δεν θα ξερουμε που πανε τα λεφτα....και στο κατω κατω αυτοι παιρνουν μια παε για να κερδισουν κατι ειτε λεφτα(αρα θα χασουμε) ή να κανουν λαμογιες και να τα χρεωσουν στον ΠΑΟΚ(τα εχουμε περασει) ειτε για ξεπλυμα μαυρου χρηματος ειτε να εχουν τον κοσμο ως στρατο και να θελουν απο την πολιτεια εργα κασε διαφορετικη περιπτωση που δεν τους τα δωσει να κατεβαζουν τον''στρατο''(κοκαλης-προβατα)...
μπορει να μην ισχυουν ολα αυτα και οι ανθρωποι να αγαπανε τον ΠΑΟΚ ομως ειναι λιγο περιεργο...αλλα πιστευω πως και ετσι θα χαλασει ολη αυτη η σχεση γιατι ουσιαστικα αυτο που μας συνδεει ολους εκτος απο τον δικεφαλο και τα 4 ιερα γραμματα ειναι οτι ξερουμε πως εμεις ειμαστε οι χρηματοδοτες της ομαδας και απο εμας εξαρτωνται κυριως οι κινησεις της ομαδας....για μενα το ιδανικο θα ειναι ζαγορ -βρυζας-λαος μαζι και με ενα ντου στα διαρκειας κραταμε βιερινια και κανουμε και ανανεωση.... :nairepaok:
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

φίλε moican και εγώ περιμένω την κατάληξη του θέματος, και ο λόγος που αφήνω ένα περιθώριο μέσα μου για να μην είμαι 100% αρνητικός είναι η παρουσία Ζαγοράκη και Βρύζα (με την ελπίδα να μην τους χρησιμοποιούν ως ασπίδα).

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχω και τις ανησυχίες μου και να καταθέτω τους προβληματισμούς μου... και πίστεψε με μαζεύονται όλοι και περισσότεροι...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Δεν διαφωνω σε κανενα απο οσα αναφερεις...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

rainmaker έγραψε:Ρε yannis Κι εσύ τώρα πλάκα με κάνεις;

Δεν ξέρεις οτι τόσα χρόνια είναι εμφανές στην ομάδα μας οτι δεν έχουμε αποδεχτεί πως πλέον οι ομάδες είναι εταιρίες;;
Δεν παίρνω καμία θέση στο ζήτημα. Ήμουν και θα είμαι υπέρ της επιστροφής στον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Όσο υπάρχουν εκατομμύρια, θα είναι επαγγελματικός.
Και οι ομάδες θα είναι εταιρίες.
Και οι εταιρίες έχουν μετοχικό κεφάλαιο το ύψος του οποίου καθορίζεται απο νόμους και τύπους.
Και οι τύποι αυτοί ορίζουν οτι το σημερινό 20% της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στοιχίζει 6 εκατομμύρια. Φαντάζομαι γι αυτό δεν ευθύνεται ΟΥΤΕ ο Φλωρίδης ΟΥΤΕ ο Σαχπατζίδης. Και επιλέον οι συγκεκριμένοι μπορεί να είναι τίγκα λαμόγια, αλλά απο την πλευρά σας το βρίσκω τουλάχιστον ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ να τους κράζετε (εννοώ όσοι το κάνετε δεν σας κατηγοριοποιώ...) εκ των προτέρων μόνο επειδή διαφωνείτε με την ύπαρξη μεγαλομετόχων. Έτσι δεν είναι;

Αν δεν μπορούμε να βρούμε άκρη τί θέλουμε στον ΠΑΟΚ ή έστω ΑΝ δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ακόμα και στο ελάχιστο την ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ορισμένων κεφαλαίων, φαντάζομαι όλοι δεχόμαστε οτι η ομάδα χρειάζεται χρήματα αυτή τη στιγμή. Με απτά στοιχεία. Αμα τα είχα κι εγώ θα τα έκανα δωρεά άνευ μετοχών. Το οτι κάποιος θέλει να μπει αφεντικό δεν τον καθιστά λαμόγιο.. Κανείς μας δεν ανοίγει μια εταιρία για να γίνει γραμματέας της. Και η ΠΑΕ είναι εταιρία. Δυστυχώς, δυστυχέστατα. Αλλά ετσι είναι. Και δεν το έκανε ο Σάχπα αυτό. Το ξαναλέω μπορεί να είναι τίγκα λαμόγια. Αλλά για τις θεμιτές, όμως αφόρητες, υπαρξιακές αναζητήσεις του μέσου ΠΑΟΚτσή, δεν θα τους βάλω και να απολογηθούν. Έτσι;
Εγώ αδερφέ δεν έκραξα κανέναν. Με αφήνει -σχεδόν- αδιάφορο τί καπνό φουμάρουν. Δεν απορρίπτω αυτούς, επειδή θέλω άλλους, ή επειδή θεωρώ ότι είναι "λίγοι". Και για τις κάμηλες το ίδιο έλεγα, και για τον Μoratti αν έρθει το ίδιο θα πω.

Τους απορρίπτω εκ προοιμίου, δε θέλω ρε παιδί μου κανέναν. Θέλω να συνεχίσουμε ότι κάναμε αυτά τα 4 χρόνια. Σιγά-σιγά, με τον Ζαγοράκη ή/και τον Βρύζα να κουμαντάρουν (και όχι εγώ, γιατί κάποιοι εντέχνως βάζουν λόγια ότι θεωρώ τον ΠΑΟΚ δικό μου και ότι θέλω να παίρνω αποφάσεις και ξερω'γώ κολοκύθια τούμπανα για να παπαγαλίσουν υπέρ των επενδυτών), και τον Λαό να συνεισφέρει και να τσοντάρει όσο μπορεί.

Γίνεται?

Btw, σε αυτό:
rainmaker έγραψε:Δεύτερον, μου τη δίνει ο καυγάς για τους επενδυτές. Δυστυχώς ο ΠΑΟΚ χρειάζεται έναν άνθρωπο ΜΟΝΟ για να βάζει λεφτά στις δύσκολες καταστάσεις. Να μη ζητάει τίποτα και να κλείνει τρύπες. Δυστυχέστερα, αυτός ο άνθρωπος δεν υπάρχει στον πλανήτη μας. Επομένως είναι άχρηστη η συζήτηση.
νομίζω ότι κάνεις λάθος. Υπάρχει, και λέγεται Λαός του ΠΑΟΚ. Το απέδειξε έμπραχτα, και το αποδεικνύει καθημερινά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

"Πριν 4 χρόνια είμασταν στους δρόμους και ως ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ είχαμε το ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ κ ΕΞΩ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ. Και σήμερα είμαστε έτοιμοι να δώσουμε το 51% σε έναν άνθρωπο που η "επαγγελματική" διαδρομή του ταυτόσημο με αυτό που πολεμούσαμε και είναι καθρέφτης για ποιο λόγω η Ελλάδα έχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει."

άλλο και πάλι τούτο.δλδ είναι πλέον διασταυρωμένο πλήρως πως ο φλωρίδης είναι αχυράνθρωπος του σάχη εκ κατερίνης;στον οποίο φερόμαστε έτοιμοι να δώσουμε τον έλεγχο του ΠΑΟΚ;;πότε ρε παιδιά έγινε αυτή η ... χιονοστιβάδα αποκαλύψεων;;
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για γιούχα.
Σιγά να μην βάλει ο έτσι 6.000.000 € !!! :mrgreen:
Επιστημονική φαντασία επιπέδου ισαάκ ασίμωφ.
Κάτι μου λέει ότι οι τύποι αυτοί κάνουν για τσιγαράδες στην αριστοτέλους. :lol:

Ο μόνος εγγυημένος και σίγουρος χρηματοδότης του ΠΑΟΚ είναι ο Λαός του.


"Δεν ελπίζω τίποτα δεν φοβάμαι τίποτα είμαι ελεύθερος"

Ν. Καζαντζάκης
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Btw, σε αυτό:
rainmaker έγραψε:Δεύτερον, μου τη δίνει ο καυγάς για τους επενδυτές. Δυστυχώς ο ΠΑΟΚ χρειάζεται έναν άνθρωπο ΜΟΝΟ για να βάζει λεφτά στις δύσκολες καταστάσεις. Να μη ζητάει τίποτα και να κλείνει τρύπες. Δυστυχέστερα, αυτός ο άνθρωπος δεν υπάρχει στον πλανήτη μας. Επομένως είναι άχρηστη η συζήτηση.
νομίζω ότι κάνεις λάθος. Υπάρχει, και λέγεται Λαός του ΠΑΟΚ. Το απέδειξε έμπραχτα, και το αποδεικνύει καθημερινά.
κι εγώ σου γράφω ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ πως ΥΠΟ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΥΝΤΟΜΑ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΕΙΤΕ,ΕΘΕΛΟΥΣΙΩΣ,ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΕΙΤΕ ΑΚΩΝ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ... ΕΠΕΝΔΥΤΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από black death »

Δηλαδή ο λαός του ΠΑΟΚ:
α) Δεν θέλει κανέναν επενδυτή στην ομάδα.
β) Θέλει να παραμείνει ο Βιεϊρίνια. Σε περίπτωση που πωληθεί με κάτω από 15 εκ. ευρώ, ο Ζαγοράκης πέφτει σε επίπεδα Μπατατούδη, Γούμενου και λοιπών. (ναι το έχω διαβάσει κι αυτό εδώ μέσα)
γ) Θέλει να στελεχωθεί ο ΒιεΪρίνια και οι υπόλοιποι και με άλλους μεγάλους παίχτες γιατί ως γνωστόν ΠΑΟΚ είσαι και θες όλους τους τίτλους.

Πώς θα γίνουν αυτά;
Απάντηση λαού του ΠΑΟΚ: Δεν ξέρω Ζαγοράκη, κόψε το λαιμό σου και κάν' τα, στα @@ μας.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

δεν σου είπε ρε navi ότι ο Φλωρίδης είναι ντε και καλά αχυρανθρωπος του Σαχπατζίδη αλλά από τι στιγμή που δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ γι' αυτόν εννοείται ότι στρεφόμαστε σε αυτόν που ακούγεται ότι είναι έτοιμος να αναλάβει και χωρίς την παρουσία Φλωρίδη.

Δηλαδή τι προτείνεις...;;;,...να κλείσουμε τα μάτια και τα αφτιά μας και να φωνάζουμε ζήτω..;;;
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Οτι ναναι...
Οι παικτες απληρωτοι εδω και καιρο, ο Βιερινια παζαρευεται στους Γερμανους, μεταγραφες μετριοτητας προβλεπονται αλλα ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Ο ΛΑΟΣ...
Φυσικα για 650 χιλ σε προστιμα που πληρωσαμε ,δεν τρεχει μια..
Παλι ο ΛΑΟΣ..
Αν ηταν ετσι τα πραγματα, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ που ανεφερα δεν θα γινοταν...
Ο ΛΑΟΣ βοηθαει αλλα δεν μπορει να τραβηξει το ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ενοσ συλλόγου οπως ο ΠΑΟΚ...γιατι οι εποχες αλλαξαν και επειδη τα οικονομικα μεγεθη που διαχειριζεται ο ΠΑΟΚ δεν ανταπεξερχονται πλεον στον αριθμο των διαρκειας του κοσμου...
Τι αλλο να κανει ο ΛΑΟΣ δηλ?

Και μια ερωτηση..
Αφου ειναι ολα καλα και ωραια τοτε γιατι ο Ζαγορ με τον Βρυζα ψαχνουν επενδυτες εδω και καιρο, και μιλανε και ,και και .?
Μαλακες ειναι και δεν καθονται στα αυγα τους η βλεπουν πως κατι δεν βγαινει?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Κυρ 26 Ιουν 2011, 13:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από black death »

Ξέχασα...
Να τελειώσεις χθες και το προπονητικό Ζαγοράκη.
Και για το γήπεδο πολύ άργησες (εννοείται ότι δεν διανοείσαι να μην το κάνεις στην Τούμπα).
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”