Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

Varvatos έγραψε:Τους θέλουν και τους δύο υπεύθυνους για το αγωνιστικό. Εννοείτε στο διοικητικό θέλουν να κάνουν κουμάντο αυτοί στα λεφτά τους.
κρατα λιγο γιατι εκτος απο τα λεφτα τους ειναι και τα λεφτα μας τα οποια ειναι υπερδιπλασια και εχουμε παθει πολλα στο παρελθον... ;)

το μονο σιγουρο ειναι οτι χωρις ζαγορακη δεν υπαρχει περιπτωση να στεργιωσει το σχημα...ο ζαγορακης ειναι ο εγγυητης της συσπειρωσης του κοσμου και το προσωπο στο οποιο η πλειοψηφια του κοσμου εχει εμπιστοσυνη...χωρις αυτον καμια στηριξη και εμπιστοσυνη στη διοικηση δεν ειναι δεδομενη...
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

φίλε varvate πουθενά δεν έγραψα ότι δεν εμπιστεύομαι τον Ζαγοαράκη και τον Βρύζα. ΠΟΥΘΕΝΑ. Αυτόν όμως που δεν εμπιστεύομαι είναι ο Σαχπατζίδης. Μακάρι ο Φλωρίδης να είναι τέτοιο μέγεθος που ο Σαχπα να είναι διακοσμητικό στοιχείο.

Αλλά η ανάλυψη του πλειοψηφικού πακέτου από τον οποιδήποτε δεν σημαίνει ότι θα αλλάξει και την διοίκηση από πρωτοδικείου σε αιρετή. Κανένας δεν τον υποχρεώνει...Αν εσύ γνωρίζεις τον Φλωρίδη και ξέρεις ότι θα το κάνει αυτό που λές μπράβο του και μπράβο σου. Εγώ όμως δεν το ξέρω.

όσο για την παράθεση του navigator, αυτό που θέλω να πω είναι ότι θέλω τον Βρύζα δίπλα στον Ζαγοράκη. Πιστεύω θα είναι το ιδεατό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω και τον Σαχπατζίδη σε ρόλο όχι ενός απλού ανθρώπου που βοηθάει (αλα Βιολίδη, Φαρλαλή ή και Σαχπατδίδη στο παρελθόν) αλλά σε ρόλο μεγαλομετόχου. Αυτό δεν το θέλω.
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από black death »

Sera4 έγραψε: το μονο σιγουρο ειναι οτι χωρις ζαγορακη δεν υπαρχει περιπτωση να στεργιωσει το σχημα...ο ζαγορακης ειναι ο εγγυητης της συσπειρωσης του κοσμου και το προσωπο στο οποιο η πλειοψηφια του κοσμου εχει εμπιστοσυνη...χωρις αυτον καμια στηριξη και εμπιστοσυνη στη διοικηση δεν ειναι δεδομενη...
Ναι ε; Την τελευταία φορά μια χαρά τα πήγαμε και χωρίς Ζαγοράκη όμως.
Ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να εξαρτάται από το Ζαγοράκη αιωνίως. Αρκεί σε περίπτωση που αποφασίσει να φύγει να μας πει τους λόγους.

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι κάποιοι φοβούνται οποιονδήποτε άνθρωπο με εξουσία στον ΠΑΟΚ.
Και ως ένα βαθμό είναι θεμιτό γιατί σαν ΠΑΟΚ έχεις καεί στο παρελθόν.
Αρκεί πίσω απ' αυτό, στο βάθος του μυαλού μας, να μην ονειρευόμαστε καταστάσεις σαν του αγαπητού συμπολίτη.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

ας περιμένουμε την τελική κατάληξη και σχολιάζουμε έπειτα.και για μένα το ΙΔΕΑΤΟ σενάριο θα ήταν να ρυθμιστούν οριστικά κι αμετακλήτως τα χρέη και να συνεχίσουμε ως βαδίζουμε τα τελευταία χρόνια.αν συμβεί κάτι τέτοιο,τότε ΝΑΙ,ο ΠΑΟΚ μπορεί να πορευθεί ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ βραχυμεσοπρόθεσμα.διαφορετικα ο πήχης υποχρεωτικά με το που φτάνει μία ανάσα από το να υπερπηδηθεί θα πέφτει αρκετά χαμηλά και φτού ξανά.τεσπά,όσο ο κόσμος επιδεικνύει αποθέματα υπομονής και στήριξης του εγχειρήματος ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ είτε ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ.πορευόμαστε ως έχουμε.


"Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι κάποιοι φοβούνται οποιονδήποτε άνθρωπο με εξουσία στον ΠΑΟΚ.
Και ως ένα βαθμό είναι θεμιτό γιατί σαν ΠΑΟΚ έχεις καεί στο παρελθόν.
Αρκεί πίσω απ' αυτό, στο βάθος του μυαλού μας, να μην ονειρευόμαστε καταστάσεις σαν του αγαπητού συμπολίτη."

μην κοροϊδευόμαστε.το εργάκι αυτό ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ παίζει στις αίθουσες του μυαλού κάποιων ΠΑΟΚοπατέρων ...
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Varvatos »

Ωραία ρε παιδιά αφού δεν γουστάρατε πείτε τον Ζαγοράκη να κλείσει την ΑΜΚ και ο Βρύζας να πάει πίσω στην Εθνική (γιατί από ότι διάβασα δεν έρχεται χωρίς αυτούς) και να πουλήσουμε στους Γερμανούς τον Βιερινια και τέλος.

Από την στιγμή που εμπιστεύεσαι τον Ζαγοράκη και τον Βρύζα φτάνει.

Και πρωτοδικείου να κάνουν θα έχουν χρήμα να βάλουν στις ΑΜΚ και θα διατηρούν συνέχεια το ποσοστό στις μετοχές τους. Τα χρέη είναι παγωμένα και ρυθμισμένα δεν υπάρχει λόγος να μην κάνουν αιρετή διοίκηση. Τέλος πάντων.
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από LoverBoy »

Παιδιά μήπως έχετε τα site των Επιχειρήσεων του κ. Φλωρίδη και του κ. Σαχμπατζίδη?

όταν κάνω google, το μόνο που έρχεται για τον πρώτο είναι οι φήμες για τον ΠΑΟΚ. Ούτε Φωτό του δεν υπάρχει.

Για τον δεύτερο πάλι, περίεργο πράγμα, μου βγαίνουν λινκ με άρθρα για τις μίζες και για το Βατοπέδι, τα υποβρύχια και πάλι κάτι φήμες για τον ΠΑΟΚ.

Δώστε μας κανένα λίνγκ να δούμε ποιοί είναι γιατί με το google δεν βγάζεις άκρη.

Ευχαριστώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LoverBoy την Σάβ 25 Ιουν 2011, 00:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

φίλε navigator, έχουμε γράψει πολλές φορές πάνω στο θέμα αυτό και ξέρεις ποιες είναι οι ενστάσεις μου και οι προβληματισμοί μου όπως ξέρω και εγώ πάνω κάτω τα πιστεύω σου. Και ευτυχώς έχουμε καλή επικοινώνια.

Στο ποστ που έγραψα στην αρχή (και ουσιαστικά είναι το ίδιο με αυτό που έγραψα και πριν 3 μέρες) είναι αυτά που πιστεύω και νιώθω χωρίς καμία παράκληση από την πρώτη στιγμή. Και πριν 6 μήνες τα ίδια έγραφα. Και χωρίς Βρύζα. Τα ίδια γράφω και τώρα με Βρύζα. Και ξέρεις πολύ καλά πόσο χεσμένο τον έχω τον συμπολίτη και την φιλοσοφία του. Μην τρελαθούμε κιόλας....

Η αρχή όλων των αμφιβολιών των σημερινών ξεκινάνε με το ποιός είναι ο Φλωρίδης και τελειώνουν με το παρελθόν και παρόν του Σαχπατζίδη. Τόσο απλά. Αν έχουμε ενημέρωση για τον Φλωρίδη πολλά από αυτά που γράφουμε ίσως να είναι αχρείαστα και πολύ πιθανό γραφικά. Από την στιγμή όμως που δεν ξέρουμε οφείλουμε τουλάχιστον να κάνουμε κάποιες αυτονόητες ερωτήσεις. Το κακό πιστεύω θα ήταν να μην κάνουμε αυτές τις ερωτήσεις.
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Varvatos »

Ρε φίλε όσοι έχουν λεφτά δεν είναι όλοι στο google , μπορεί να κάνει εμπόριο διαμαντιών στην Σιερα Λεονε, μπορεί τα ορυχεία να είναι σε offshore κτλ. ... δηλαδή αν εγώ έχω 70 εκατομμύρια στην άκρη και θέλω να ρίξω τα 5 στον ΠΑΟΚ πρέπει να είμαι στο google ….δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό....βάλτε την ΕΥΠ να βρείτε ποιος είναι ...

Λες να είναι κανένας τέτοιος:
http://latinamericanhistory.about.com/o ... scobar.htm

Πλάκα έχουμε....Κλείσε ρε Ζαγοράκη την ΑΜΚ....Έλεος
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

φίλε varvate, για να κάνω και το συνήγορο LoverBoy, τα ίδια ακούγαμε και για τον Δρόσο...ότι είχε offshore εταιρίες στην Μάλτα, στην Σρι Λάνκα και δεν ξέρω εγώ που αλλού και τελικά είδαμε την κατάληξη...να μας έχει καταχρεώσει και να μας κυνηγάει η πρώην γκόμενα του, το καμμένο μοντελο η και καλά ΠΑΟΚτσού...
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Varvatos »

Τον Δρόσο τον έφερε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας? Έβαλε ποτέ λεφτά σε καμία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου?

Του δώσαν τα κλειδιά από τον ΠΑΟΚ έτσι....

Ότι είναι να γίνει θα γίνει ...δεν κρατάμε εμείς στα χέρια μας την τύχη του ΠΑΟΚ...σε άλλους την δώσαμε που τους εμπιστευόμαστε....
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Ερωτηση. Χατζοπουλος Ραπτοπουλος αν ΔΕΝ εχουν βαλει λεφτα στην ΠΑΕ για πιο λογο μπηκαν;
Υποτιθετε οτι για καποιο λογο συμμετεχουν στη διοικιση.
Απο μπαλλα δεν νομιζω να ειναι και ειδημονες,ουτε και στο παρασκηνειο
εχουν ακρες.Εκτος αν εχουν βαλει και δεν το λενε;
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από thief »

Το επιχείρημα Δρόσου ήταν επιχείρημα πάνω στο google που ανέφερες και τίποτα παραπάνω.

Τέλος πάντων και για να το κλείσω. Εύχομαι πραγματικά να πάνε όλα καλά. Ότι έχουμε ενστάσεις δεν σημαίνει ότι είμαστε και αντίθετοι. Απλώς απαιτώ εγώ προσωπικά ως μικρομετοχος και κάτοχος διαρκείας μία πλήρη ενημέρωση για τους νέους υποψήφιους μεγαλομετόχους της ομάδας μου. Τίποτα παραπάνω.

ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. :pano:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

τελικα ειμαστε κλασικοι ελληνες οσα και αν αλλαξουν το μονο που μπορουμε ν δουμε ειναι το σημερα οπως καποτε μαςπετουσαν ενα ψωμη και χρεωναν την ελλαδα δισεκατομμύρια και δεν μας ενοιαζε τι θα γινει σε μερικα χρονια ετσι και τωρα ο ΠΑΟΚτσης βλεπει το σημερα που ειναι καλα με ζαγορ και νομιζει οτι ο θα ειναιμια ζωη στον ΠΑΟΚ και αν κατα τον Οκτώβριο πει ο ζαγορ οτι δεν θελει να συνεχίσει σαν προεδρος του ΠΑΟΚ τοτε οι μισοι θα κλαινε σαν τις χειρες και οι αλλοι μισοι θα λενε οτι ο ΠΑΟΚ υπηρχε και πριν το ζαγορακη λες και δεν εχει σημασια το πως θα συνεχισει να υπαρχει. καλος ή κακος με τα τωρινα δεδομενα κρεμομαστε αποκλειστικα απο τα @@ του ζαγορ γι αυτοκαλο ειναι να προσπαθησουμε να βρουμε μια πιο μονιμοι κατασταση και οσο το δυνατον με το μικροτερο ρισκο.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

μην κατηγορειτε τον ΠΑΟΚτση που εχει τραβηξει τοσα...δοξα το θεο του εχουν φαει πολυ χρημα και εχει αισθανθει πολλες φορες μ@λ@κ@ς στη ζωη του...δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να του την πεφτουν και απο πανω που εκφραζει τις ανησυχιες του γι αυτο το τοσο σημαντικο θεμα...

φυσικα εχουμε ολη την καλη διαθεση για τον φλωριδη και τους αλλουν να βαλουν χρημα αλοιμονο...το μονο που δε θελω εγω ειναι να παραγκωνιστει κανενας ζαγορακης....νομιζω ολοι θελουμε εκει μεσα καποια ατομα που να απολαμβανουν την εμπιστοσυνη και τη στηριξη μας και που ειναι θεματοφυλακες του ΠΑΟΚ ατομα που ξερουμε οτι παρα τα ελαττωματα τους δεν θα κλεψουν ποτε και θα προστατεψουν την ομαδα σε αυτο το κομματι...και ο ζαγορακης με το βρυζα ειναι τετοια ατομα...πολλοι ηρθαν με δαφνες τελευταιος ο μεγαλος μπατατουδης και ολοι θυμομαστε την καταληξη που ειχαν...

ολοι λενε τη δευτερα τελειωνει το πραμα θα παρθει μια αποφαση...χρονος και υπομονη για παρατασεις δεν υπαρχει ελπιζω να το γνωριζουν ολοι αυτο ο κοσμος εχει τραβηξει τοσα πολλα πανω σε αυτο το θεμα που τα νευρα ειναι κατι παραπανω απο τσιτωμενα και ο σχεδιασμος της ομαδας ηδη καθυστερει επικινδυνα...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από kos »

υπαρχει καποιος φλωριδης που θελει να βαλει χρηματα στην αυξηση μαζι με τον γιο σαχπατζιδη και να παρουν το 51%.
το κονε το εκανε ο βρυζας και οι ανθρωποι λενε οτι θελουν να εχουν στην ομαδα τα ποδοσφαιρικα κεφαλαια που ακουν στα ονοματα βρυζας και ζαγορακης. μεχρι εδω ολα καλα. μπαινουν ομως ορισμενα θεματα.

1) εχουν την απαιτουμενη οικονομικη επιφανεια? κανεις μας δεν ξερει. αυτο οπως και να το δεις μονο αρνητικο ειναι.
ακομη και εαν ξεκινησουν δυνατα και βαλουν χρηματα δεν ειναι τα ονοματα που δινουν μια σιγουρια οτι θα υπαρξει και συνεχεια. καποτε ο ζοζε τον μπατμαν χοσαδα τον ελεγε στα ραδια της εποχης. ο βρυζας που θα ερθει μαζι τους κατα καποιο τροπο λειτουργει σαν κραχτης ή σαν εγγυητης οτι αυτοι που θα ερθουν δεν ειναι αφραγκοι ωνασηδες. μπορει ο ιδιος να βλεπει τον εαυτο του σαν επαγγελματια που απλα θα εχει αποδεχτει μια προταση αλλα αυτο εχει μικρη σημασια. περισσοτερο μετραει πως το βλεπει ο λαος. απο την αλλη ο βρυζας και ο καθε βρυζας δεν μπορει να εγγυηθει για την πορεια των επενδυτων. για να μην εχουμε αυταπατες ουτε ο βρυζας, ουτε ο ζαγορακης θα αποφασιζουν. θα αποφασιζει το 51%. και καποια στιγμη αυτο το 51% μπορει να αποφασισει να συνεχισει μονο του. χωρις τους δυο.

2) το δευτερο θεμα ειναι εαν θα δεχτει να ειναι στο σχημα ο ζαγορακης και τι θα γινει εαν δεν δεχτει. εαν δεν δεχτει δεν θα γινει τιποτα. θα παει σπιτι του στην οικογενεια του. απο την αρχη που ανελαβε εθεσε ως βασικο στοχο να βρει επιτελους η ομαδα εναν σοβαρο επενδυτη. εαν η εξαγορα της παε ΠΑΟΚ ειναι "επιθετικη" του στυλ βαζω 5 εκ για το 51% και πατε ολοι σπιτι σας ο ζαγορακης δεν μπορει να κανει τιποτα. επειδη ομως δεν υπαρχει σοβαρος επενδυτης που να μην θελει στο πλευρο του την λαοφιλια του ζαγορακη του εχει γινει προταση να ειναι στο σχημα. απο την πλευρα του για να δεχτει πρεπει να τσεκαρει τους ανθρωπους. την επιφανεια τους, τις προθεσεις του και την σοβαροτητα τους. εαν δεχτει αναλαμβανει το ρισκο που αναλαμβανει και ο βρυζας. δικαιως ή αδικως απο αυτους θα ζητησει ο κοσμος τον λογο εαν μπλεξουμε παλι με λαμογια.

το εαν δεχτουν ή οχι, βρυζας και ζαγορακης, δεν πιστευω οτι εχει να κανει τοσο με την θεση που θα τους προσφερθει οσο με τις αρμοδιοτητες που θα εχουν. για τον βρυζα η αισθηση που υπαρχει ειναι οτι εχει ηδη δεχτει. αυτος αλλωστε λενε οτι κανει το κονε. εαν θελουν απλα διπλα τους το ονομα του ζαγορακη, χωρις αυτο να αποφασιζει ουτε για το απο που θα αγοραζουν μολυβια για τα γραφεια της παε, το πιθανοτερο ειναι παρει το καπελακι του και να φυγει. διακοσμητικο στοιχειο δυσκολα θα δεχτει να γινει. εκει πιστευω οτι θα παιχτει το παιχνιδι και οχι στην καρεκλα και στο ποιος θα ειναι Α και ποιος θα ειναι Β αντιπροεδρος.

η ελπιδα η δικη μου ειναι πειστουν και οι δυο για τους επενδυτες και δεχτουν να συνεχισουν μαζι. να εχουν ξεκαθαρες και οχι αλληλοσυγκρουομενες αρμοδιοτητες και να δουλεψουν μαζι για το καλο της ομαδας.

υγ. εαν το προβλημα ειναι αυτο που γραφει το σκουληκι ο στελας για τους ανθρωπους του προεδρου τοτε τι να πω. πασο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”