κρατα λιγο γιατι εκτος απο τα λεφτα τους ειναι και τα λεφτα μας τα οποια ειναι υπερδιπλασια και εχουμε παθει πολλα στο παρελθον...Varvatos έγραψε:Τους θέλουν και τους δύο υπεύθυνους για το αγωνιστικό. Εννοείτε στο διοικητικό θέλουν να κάνουν κουμάντο αυτοί στα λεφτά τους.
το μονο σιγουρο ειναι οτι χωρις ζαγορακη δεν υπαρχει περιπτωση να στεργιωσει το σχημα...ο ζαγορακης ειναι ο εγγυητης της συσπειρωσης του κοσμου και το προσωπο στο οποιο η πλειοψηφια του κοσμου εχει εμπιστοσυνη...χωρις αυτον καμια στηριξη και εμπιστοσυνη στη διοικηση δεν ειναι δεδομενη...