15. Pablo Andrés Contreras Fica
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ελπίζω να μη φύγει,του χρονου τον περιμενα να την κάνει,αρχίζουμε να αραιώνουμε βλέπω αμέσως,τι να πω μου φαινεται ακυρο να τον κάνει τον προγραμμτισμό για παιχτες ο παντελής.Πάρε προπονητη να αποφασίσει αυτός ρε Ζαγόρ,τα ίδια ισχύουν και για τσιρίλο ανανέωση σε ένα παιχτη που μπορει να μην τον γουστάρει ο προπονητής,ας ελπίσουμε να μην οριστικοποιήσουν κινήσεις χωρις να έχουν την γνώμη του,μην αρχίσουμε τα λάθη με το καλημέρα
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Πρέπει να μείνει.
Πειράματα με αυτόν τον παίχτη δε χωράνε.
Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Πειράματα με αυτόν τον παίχτη δε χωράνε.
Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Αν σου πουν οτι από τη μείωση σε Σάλπι και Πάμπλο προσδοκούν να βγάλουν την αύξηση στο Βιερίνια, τι θα πούμε;
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ΣΥΜΦΩΝΩ... ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΤΕ...dj_timo έγραψε:Τα αξιζει τα λεφτα ο καλυτερος σεντερ μπακ που ειχαμε ποτε και εχει μπροστα του τουλαχιστον μια διετια υψηλου επειπεδου.
(Είμαι 43)
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ώριμο σέντερ μπακ .......εγκεφαλικός με επιθετικές αρετές!!!
Παίκτες σαν κι αυτόν βοηθήσανε τον ΠΑΟΚ στον αυτόματο πιλότο φέτος!!!
Παίκτες σαν κι αυτόν βοηθήσανε τον ΠΑΟΚ στον αυτόματο πιλότο φέτος!!!
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Θα μείνει ρε παιδιά γιατί είναι δέλεαρ το τριετές συμβόλαιο...
Ελπίζω δηλαδή
Ελπίζω δηλαδή
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Συμφωνώ απόλυταKarelias έγραψε:Πρέπει να μείνει.
Πειράματα με αυτόν τον παίχτη δε χωράνε.
Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Μειώνονται οι χορηγίες, φθιναίνουν τα διαρκείας, ο επενδυτής λαός υποφέρει οικονομικά...Karelias έγραψε:Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Δεν είναι και το πιο εύκολο...
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
σε εμπιστεύομαι εσένα, είσαι αλάνι, τα πετροδόλαρα δε σε συγκινούν...εδώ και για τα επόμενα 3 χρόνια
Υ.Γ.
κόπα αμέρικα και μαλακίες...την έχεις δει την χαλκιδική Ιούλιο;...άραξε καβουρότρυπες κάνε κανά μπανάκι και άσε τώρα, που θα τρέχεις στην άλλη άκρη του πλανήτη...
Υ.Γ.
κόπα αμέρικα και μαλακίες...την έχεις δει την χαλκιδική Ιούλιο;...άραξε καβουρότρυπες κάνε κανά μπανάκι και άσε τώρα, που θα τρέχεις στην άλλη άκρη του πλανήτη...
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
συνταξη στον ΠΑΟΚ λενε τα σπορ σημερα και με 40% μειωση
...μακαρι

Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/article/item/197169-ta-protoselida-tes-paraskeuesRe: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Επιμένω στα παραπάνω νούμερα που έγραψα, βάσει των οποίων προκύπτει το αντιφατικό της μείωσης του συμβολαίου του.gika έγραψε:Τα 600.000 + bonus από όσο ξέρω είναι χωρίς 20% ΦΠΑ...paok87 έγραψε:Η φορολογία στα νέα συμβόλαια είναι πλέον (από πέρσι) 40%.
Ο Κοντρέρας αμοίβεται με 600.000 ετησίως συμπεριλαμβανομένης της εφορίας [με τον παλιό συντελεστή].
(όταν πρόκειται να τονίσουμε το βαρύ συμβόλαιο, κοτσάρουμε στα ρεπορτάζ και ένα 50.000 παραπάνω - έχοντας ως άλλοθι τα bonus.)
Πώς λοιπόν τού μειώνουμε το συμβόλαιο, προσφέροντάς του καθαρά 400.000 ετησίως, όταν με τη φορολογία το ποσό αυτό θα είναι 666.666![]()
Ή κάνω κάπου λάθος ή τα καθαρά χρήματα που τού προτάθηκαν είναι πολύ λιγότερα.
Καλού κακού ρίξτε του και κανα χειροκρότημα σήμερα, αν είναι στα επίσημα.
ΥΓ. Πάντως οι προτεραιότητες της διοίκησης(με τον τρόπο που αυτές διοχετεύονται επικοινωνιακά) όσον αφορά την αποσυμφόρηση του ποδοσφαιρικού budget, όπως επίσης και στο θέμα επαναστελέχωσης του διοικητικού σχήματος (κωλυσιεργία στην πρόσληψη [part-time ?] οικονομικού διευθυντή) μού προκαλούν ανησυχία. Οψόμεθα.
Δηλαδή σύνολο πήγαινε γύρω στα 750...
Τώρα με 400.000 + bonus και με ΦΠΑ γύρω στο 40% πάει 560.000 me 600.000............
Αρα γλιτώνεις κανα 100άρι το λιγότερο και κρατάς τον καλύτερο σου παίκτη. Λίγα γλιτώνεις, αλλά αν υπολογίσεις πόσο ανέβηκε η φορολογία είναι μια χαρά.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Πράγματι έχεις δίκιο. Μόλις το έψαξα. Είναι 45%.
Ακόμα χειρότερα δηλαδή.
[το ποσό πάει στα 720 χιλιάρικα]
Ακόμα χειρότερα δηλαδή.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ΠΑΟΚ97 μήπως έχεις χαλασμένο κομπιουτεράκι;;
400.000 + 40% * 400.000 = 560.000 και όχι 666.666
400.000 + 45% * 400.000 = 580.000 και όχι 720.000
Το υπάρχον συμβόλαιο είναι 650.000 + 20% * 650.000= 780.000
400.000 + 40% * 400.000 = 560.000 και όχι 666.666
400.000 + 45% * 400.000 = 580.000 και όχι 720.000
Το υπάρχον συμβόλαιο είναι 650.000 + 20% * 650.000= 780.000