15. Pablo Andrés Contreras Fica

Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από cristiano4 »

Ελπίζω να μη φύγει,του χρονου τον περιμενα να την κάνει,αρχίζουμε να αραιώνουμε βλέπω αμέσως,τι να πω μου φαινεται ακυρο να τον κάνει τον προγραμμτισμό για παιχτες ο παντελής.Πάρε προπονητη να αποφασίσει αυτός ρε Ζαγόρ,τα ίδια ισχύουν και για τσιρίλο ανανέωση σε ένα παιχτη που μπορει να μην τον γουστάρει ο προπονητής,ας ελπίσουμε να μην οριστικοποιήσουν κινήσεις χωρις να έχουν την γνώμη του,μην αρχίσουμε τα λάθη με το καλημέρα
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Karelias »

Πρέπει να μείνει.
Πειράματα με αυτόν τον παίχτη δε χωράνε.
Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από bane1980 »

Αν σου πουν οτι από τη μείωση σε Σάλπι και Πάμπλο προσδοκούν να βγάλουν την αύξηση στο Βιερίνια, τι θα πούμε;
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Zorro4 »

dj_timo έγραψε:Τα αξιζει τα λεφτα ο καλυτερος σεντερ μπακ που ειχαμε ποτε και εχει μπροστα του τουλαχιστον μια διετια υψηλου επειπεδου.
ΣΥΜΦΩΝΩ... ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΤΕ...
(Είμαι 43)
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ώριμο σέντερ μπακ .......εγκεφαλικός με επιθετικές αρετές!!!

Παίκτες σαν κι αυτόν βοηθήσανε τον ΠΑΟΚ στον αυτόματο πιλότο φέτος!!!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teod1980 »

Θα μείνει ρε παιδιά γιατί είναι δέλεαρ το τριετές συμβόλαιο...
Ελπίζω δηλαδή
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από niko70 »

Karelias έγραψε:Πρέπει να μείνει.
Πειράματα με αυτόν τον παίχτη δε χωράνε.
Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Συμφωνώ απόλυτα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gika »

Karelias έγραψε:Δεν ξέρω πως, βρείτε τα λεφτά που πρέπει και τελειώνετε.
Μειώνονται οι χορηγίες, φθιναίνουν τα διαρκείας, ο επενδυτής λαός υποφέρει οικονομικά...
Δεν είναι και το πιο εύκολο...
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teratios2 »

σε εμπιστεύομαι εσένα, είσαι αλάνι, τα πετροδόλαρα δε σε συγκινούν...εδώ και για τα επόμενα 3 χρόνια


Υ.Γ.
κόπα αμέρικα και μαλακίες...την έχεις δει την χαλκιδική Ιούλιο;...άραξε καβουρότρυπες κάνε κανά μπανάκι και άσε τώρα, που θα τρέχεις στην άλλη άκρη του πλανήτη...
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από indian chief »

συνταξη στον ΠΑΟΚ λενε τα σπορ σημερα και με 40% μειωση :!: ...μακαρι :opaokara: :opaokara:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/197169-ta-protoselida-tes-paraskeues
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Photis »

Παπαριές λένε...περίμενε...Για να πουλήσουν το γράφουν...
:pano:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από paok87 »

gika έγραψε:
paok87 έγραψε:Η φορολογία στα νέα συμβόλαια είναι πλέον (από πέρσι) 40%.
Ο Κοντρέρας αμοίβεται με 600.000 ετησίως συμπεριλαμβανομένης της εφορίας [με τον παλιό συντελεστή].
(όταν πρόκειται να τονίσουμε το βαρύ συμβόλαιο, κοτσάρουμε στα ρεπορτάζ και ένα 50.000 παραπάνω - έχοντας ως άλλοθι τα bonus.)

Πώς λοιπόν τού μειώνουμε το συμβόλαιο, προσφέροντάς του καθαρά 400.000 ετησίως, όταν με τη φορολογία το ποσό αυτό θα είναι 666.666 :?:

Ή κάνω κάπου λάθος ή τα καθαρά χρήματα που τού προτάθηκαν είναι πολύ λιγότερα.

Καλού κακού ρίξτε του και κανα χειροκρότημα σήμερα, αν είναι στα επίσημα.

ΥΓ. Πάντως οι προτεραιότητες της διοίκησης(με τον τρόπο που αυτές διοχετεύονται επικοινωνιακά) όσον αφορά την αποσυμφόρηση του ποδοσφαιρικού budget, όπως επίσης και στο θέμα επαναστελέχωσης του διοικητικού σχήματος (κωλυσιεργία στην πρόσληψη [part-time ?] οικονομικού διευθυντή) μού προκαλούν ανησυχία. Οψόμεθα.
Τα 600.000 + bonus από όσο ξέρω είναι χωρίς 20% ΦΠΑ...
Δηλαδή σύνολο πήγαινε γύρω στα 750...
Τώρα με 400.000 + bonus και με ΦΠΑ γύρω στο 40% πάει 560.000 me 600.000............

Αρα γλιτώνεις κανα 100άρι το λιγότερο και κρατάς τον καλύτερο σου παίκτη. Λίγα γλιτώνεις, αλλά αν υπολογίσεις πόσο ανέβηκε η φορολογία είναι μια χαρά.
Επιμένω στα παραπάνω νούμερα που έγραψα, βάσει των οποίων προκύπτει το αντιφατικό της μείωσης του συμβολαίου του.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teod1980 »

Νομίζω η εφορία είναι 45%
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από paok87 »

Πράγματι έχεις δίκιο. Μόλις το έψαξα. Είναι 45%.

Ακόμα χειρότερα δηλαδή. :) [το ποσό πάει στα 720 χιλιάρικα]
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από gika »

ΠΑΟΚ97 μήπως έχεις χαλασμένο κομπιουτεράκι;;
400.000 + 40% * 400.000 = 560.000 και όχι 666.666
400.000 + 45% * 400.000 = 580.000 και όχι 720.000

Το υπάρχον συμβόλαιο είναι 650.000 + 20% * 650.000= 780.000
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”