Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από thief »

Δεν ξέρω πως αλλά πρέπει να τα καταφέρουμε την Κυριακή. Δεν γίνεται να πηγαίνουμε στα γήπεδα της Ευρώπης και να τρώμε σίδερα, να έχουμε κάνει το Καραισκάκη εξοχικό μας αλλά μέσα στο ΟΑΚΑ πάντα να παρουσιάζουμε το χειρότερο ευατό μας...
Ουσιαστικά το τελευταίο ματς αυτής της εξαντλητικής σαιζόν είναι. Ας δώσουν οι παίχτες μας οτι έχουν και δεν έχουν και ο κόσμος θα τους χειροκροτήσει ότι και να γίνει.

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ. :pano:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Petm »

τελικά όλοι κρuβουμε ένα Μάκη Χάβo μέσα μας .....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤ@Ν@Σ ΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από alex ntepo »

Παιδιά θα έχουμε κόσμο στο ΟΑΚΑ; 'Ενας φίλος το σκέφτεται να πάει αν βολέψει μιας και θα είναι έτσι κι αλλιώς περαστικός από Αθήνα. Σε ποια θύρα να πάει; Θα ρωτούσε ο ίδιος αλλά δε μπορεί να κάνει log in για κάποιο λόγο. Αν έχει κάποιος να προτείνει κάτι ας στείλει ένα pm. Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Αυτά δεν μπορούν να ειπωθούν αδερφέ απο εδώ.
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από alex ntepo »

Το ξέρω gash γι' αυτό ζήτησα να επικοινωνήσει με pm όποιος φίλος θέλει.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Odi »

Pegasus έγραψε:Κατεβείτε για το Χ και θα φάτε τρία, μπορεί και τέσσερα.
Κατεβείτε για το διπλό και τα πράγματα θα πάνε καλά.
Ένα απλό 4-5-1 με Φωτάκη αντι-Ίβιτς και Αρίας αντι-Γκαρσία.

Τα δυο γκολ ο Φωτάκης και ο Μαλεζάς.
+1000. ΠΑΟΚ είσαι και θα κατέβεις για την Νίκη.Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα παίξεις φουλ επίθεση.Το κλασικό 4-2-3-1 με man to man τον Σνάουτνσερ στον Λέτο.Κόβεις και τις πάσες του Νίνη στον Σισσέ που σκοτώνει και είσαι οκ.Με εναν απ τους Σαλπιγγίδη,Βιερίνια,Ελ Ζαρ θα μπορέσουμε πιστεύω να σκοράρουμε.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

--------------------------Χαλκιάς---------------------

Κοντρέρας-------Τσιρίλο------Μαλεζάς---------Λίνο

---------------Βιτόλο-------------Αρίας----------------

Βιερίνια---------------Φωτάκης---------------Ελ Ζαρ

---------------------------Σάλπι------------------------

Και ας πάνε αυτοί να κυνηγούν τους κοντούς μέσα στο γήπεδο.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Federacion »

γεια σου παπα.
αυτό κ τελος.
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από elpaoki »

http://olapaok.gr/podosfairo/Synentefxs ... 66978.html
Δηλώσεις που θα συζητηθούν έκανε στον "Novasport FM" ο Αχιλλέας Μπέος. Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου, αφού δεσμεύτηκε ότι η φιλοξενία της ΑΕΚ θα είναι άψογη την Κυριακή (22/5) στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, αναφέρθηκε και σε άλλα ζητήματα όπως ο ορισμός του Σιδηρόπουλου στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ. "Είναι ανίκανος ο Τεροβίτσας κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι όρισε δύο φορές τον Σιδηρόπουλο στην Τούμπα. Ο άνθρωπος φεύγει το καλοκαίρι και κάνει ό,τι θέλει".
Εξάλλου, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τα σενάρια που θέλουν τον Ολυμπιακό Βόλου να χάνει σίγουρα από τον ΠΑΟΚ την τελευταία αγωνιστική για να μην βγει η ΑΕΚ πρώτη (και άρα ο Ατρόμητος στην Ευρώπη στη θέση της θεσσαλικής ομάδας), τόνισε: "Και γιατί να μην τον κερδίσω τον ΠΑΟκ στην Τούμπα 2-0 για να βγω τρίτος; Σιγά την ομάδα..."


αν το εχω βαλει σε λαθος θεμα αλλαξτε το...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Pegasus »

Ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Ένα σκηνικό παρόμοιο με το χθεσινό αλλά πριν το 90 και χωρίς νικηφόρο αποτέλεσμα για τον ΠΑΟΚ θα ήταν κουτί. Αλλά έχουμε ως τότε να ασχοληθούμε με το Μπέο. Προς το παρόν προέχει η σικ ομάδα των Αθηνών. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Σεμνά και ταπεινά με τα εκτρώματα της διαπλοκής.

Κατεβαίνουμε χτυπάμε στο ήρεμο αυτή την φορά.

Τελειώνουμε ψεκάζουμε πανηγυρίζουμε.

υγ

Κάκο cancer δήλωσε κόλλημα ρε ταγάρι όπως έκανες στην Τούμπα.
Τι σου ταξε ο κατεστραμμένος?
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Χωρικός »

paok87 έγραψε:Εικόνα

Savini - καλύτερος στο man2man από Contreras για Cisse. Contreras πάνω στον Leto.
Vitolo σκούπα.
Τσουκαλάς - Φωτάκης/Arias τρέξιμο στα χαφ.
Και μπροστά θα προτιμούσα το τρίγωνο του διαβόλου. Φουλ στην ταχύτητα. Κουτσιανικούλης ίσως φανεί χρήσιμος στο ματς. Και Vieirinha κορυφή / all around, αν και θα φάει πολύ ξύλο. Εχει τις περισσότερες πιθανότητες από οποιονδήποτε να σκοράρει, οπότε καλό είναι να μην παίξει στα εξτρέμ όπου ούτως ή άλλως έχεις καλές λύσεις.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ
ναι ρε μεγάλε!!! αυτή είναι η ιδανική εντεκάδα! ΄΄έτσι πάμε για διπλό!!! :nairepaok:
Dimg4

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Βιερινια αριστερα, Σαλπι κορυφη, Ελ Ζαρ δεξια με χαφ Φωτακη Τσουκαλα και Βιτολο και αμυνα Λινο Τσιριλο Κοντρερας και Σναουτσνερ (γιατι αμα πιασει ο Ετο τον Λετο... γαμτα ταμτα)
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ξεχασες τον Κλαους..μονο αυτος μπορει να σκοραρει και να τους καρφωσει εκει μεσα..κι ας μην ηταν καλα την Τεταρτη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”