Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Μην τους φοβάστε και μπείτε για τη νίκη...
Το άλλο ματς τι ώρα είναι;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

PARASANDALOS έγραψε:χαλκιας

ετο(σναουτσερ) τσιριλο κοντρερας λινο

βιτολο αριας

φωτακης

ελ ζαρ βιερινια

σαλπι

χατ τρικ ο βυντ και ο μπουμσονγκ θα μας κανουν στον αερα ετσι .πιστευω ο τσουκ βασικος θα ναι
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova1

Δημοσίευση από cristiano4 »

18:15 αδερφέ,διπλό στην βαζέλα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από brigate4 »

Άντε μια διπλάρα στο καταραμένο ΟΑΚΑ ρε ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Karelias »

Ήρθε η ώρα.
Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή να σπάσει η κατάρα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Οπότε θα ξέρουμε το αποτέλεσμα στο Βόλο;
Χωρίς άγχος παληκάρια μας και με το σύστημα που ξέρετε...όσο για τα ψηλά μόνο τον ρουμανοβυντρα προσέξτε....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από slidar »

χαλκιας

ετο μαλεζας κοντρερας λινο

αριας βιτολο

ελ ζαρ τσουκαλας βιερι

σαλπι
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xlebouras »

Προτιμω φωτακη...
Ο Τσουκαλας δεν λεει για τετοιο παιχνιδι...
Ο φωτακης χθες ηταν θετικος..οχι καλος...
Ο τσουκαλας σαν ψιλοχαμενος μου φανηκε...
οποιος και να παιξει να ματωσει αυτην την φανελα.. :pano:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Αρίας γιατί του χρόνου αν μείνει με αυτόν θα παίζουμε και όχι τον Παυλάρα...
Ας το δοκιμάσουν το παιδί....τους άλλους τους ξέρουμε....
ασε που θα σουταρει και λίγο και με τον τζόρβα τερμα όλα γίνονται
εδω σουταρει ο βυντρα ο αριας δε θα σουταρει
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από paok87 »

Εικόνα

Savini - καλύτερος στο man2man από Contreras για Cisse. Contreras πάνω στον Leto.
Vitolo σκούπα.
Τσουκαλάς - Φωτάκης/Arias τρέξιμο στα χαφ.
Και μπροστά θα προτιμούσα το τρίγωνο του διαβόλου. Φουλ στην ταχύτητα. Κουτσιανικούλης ίσως φανεί χρήσιμος στο ματς. Και Vieirinha κορυφή / all around, αν και θα φάει πολύ ξύλο. Εχει τις περισσότερες πιθανότητες από οποιονδήποτε να σκοράρει, οπότε καλό είναι να μην παίξει στα εξτρέμ όπου ούτως ή άλλως έχεις καλές λύσεις.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xlebouras »

o Cirillo νομιζω δεν παιζει...
Να παρακαλατε να μην διαβαζει το forum o κυριος Ιωακειμ...
Γιατι αμα κατεβουμ ετσι θεμα χρονου ειναι μια ακομη συντριβη στο οακα...
Σοβαροτητα παιδια θελει..
Οχι υποτιμηση του αντιπαλου
Πολυ fm παιζεται ολοι :opaokara:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Ντάξει το μόνο που πρέπει να καταλάβουν οι παίκτες είναι ότι τίποτα δε τελείωσε και ότι η εκδίκηση που πήρανε στην κούλα δεν ήταν ο στόχος τους αλλά ότι ο στόχος τους είναι το τσουλου
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

O Cirillo παίζει, δε θα παίξει με Βόλο.

Διπλό.
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xlebouras »

Α οκ παραληψις μου...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παραδόξως θα συμφωνήσω με τον Παρασάνδαλο στη σύνθεση:

Χαλκιάς
Snau - Cirillo - Contreras - Lino (προτιμώ Savini, αλλά ο Χάβος αποφασίζει)
Vitolo - Arias
Vieirinha - Φωτάκης - El Zhar
Σαλπι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”