Ουσιαστικά το τελευταίο ματς αυτής της εξαντλητικής σαιζόν είναι. Ας δώσουν οι παίχτες μας οτι έχουν και δεν έχουν και ο κόσμος θα τους χειροκροτήσει ότι και να γίνει.
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ.
+1000. ΠΑΟΚ είσαι και θα κατέβεις για την Νίκη.Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα παίξεις φουλ επίθεση.Το κλασικό 4-2-3-1 με man to man τον Σνάουτνσερ στον Λέτο.Κόβεις και τις πάσες του Νίνη στον Σισσέ που σκοτώνει και είσαι οκ.Με εναν απ τους Σαλπιγγίδη,Βιερίνια,Ελ Ζαρ θα μπορέσουμε πιστεύω να σκοράρουμε.Pegasus έγραψε:Κατεβείτε για το Χ και θα φάτε τρία, μπορεί και τέσσερα.
Κατεβείτε για το διπλό και τα πράγματα θα πάνε καλά.
Ένα απλό 4-5-1 με Φωτάκη αντι-Ίβιτς και Αρίας αντι-Γκαρσία.
Τα δυο γκολ ο Φωτάκης και ο Μαλεζάς.
ναι ρε μεγάλε!!! αυτή είναι η ιδανική εντεκάδα! ΄΄έτσι πάμε για διπλό!!!paok87 έγραψε:
Savini - καλύτερος στο man2man από Contreras για Cisse. Contreras πάνω στον Leto.
Vitolo σκούπα.
Τσουκαλάς - Φωτάκης/Arias τρέξιμο στα χαφ.
Και μπροστά θα προτιμούσα το τρίγωνο του διαβόλου. Φουλ στην ταχύτητα. Κουτσιανικούλης ίσως φανεί χρήσιμος στο ματς. Και Vieirinha κορυφή / all around, αν και θα φάει πολύ ξύλο. Εχει τις περισσότερες πιθανότητες από οποιονδήποτε να σκοράρει, οπότε καλό είναι να μην παίξει στα εξτρέμ όπου ούτως ή άλλως έχεις καλές λύσεις.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ