ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
οσο για τους μλκς του αντ1....σαν να παιζαν με ξενη ομαδα τα χανουμοσκυλα.....ουστ κοπροσκυυλα...
Μπραβο για τον ΠΑμπλο στο τελος...αρχηγικος..
Μπραβο για τον ΠΑμπλο στο τελος...αρχηγικος..
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
δηλαδή τώρα που τελιέωσε μηδέν μηδέν, ο χάβος είναι καλός προπονητής η όχι? έτσι, ρωτάω από περιέργεια..
υ.γ. κάντε κάτι επιτέλους με αυτά τα σιχάματα που περιγραφουνε τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ στην χαβούζα. ήμαρτον..

υ.γ. κάντε κάτι επιτέλους με αυτά τα σιχάματα που περιγραφουνε τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ στην χαβούζα. ήμαρτον..
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Να βγει ο πρόεδρος και να πει στα ίσα: Δεν θέλουν να πάρουμε κύπελο και τέρμα!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++gate4mitsos έγραψε:ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
σιδηροπουλε ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.....!!!!!!!!Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ....!!!!!!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Το κύπελλο θα το πάρουμε νταϊλίκι....ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ!!!Caballo Viejo έγραψε:Να βγει ο πρόεδρος και να πει στα ίσα: Δεν θέλουν να πάρουμε κύπελο και τέρμα!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Και μας θυμώσανε και μας απαλάξαν από 2 παίκτες που μόνο οι μανατζέρ τους ξέρουν γιατί παίζουν...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Πάλι καλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Τετ 02 Μαρ 2011, 23:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Photis έγραψε:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++gate4mitsos έγραψε:ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
σιδηροπουλε ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.....!!!!!!!!Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ....!!!!!!
+ ΝΤαλουκα και το αλλο το αρχιδι που μτδιδαν τον αγωνα...
ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΑΚΑ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Έλεεεοοοος ρεεεεεε! Δεν αντέχουμε άλλο ρεεεεεεεεεε! Άντε και $$%#$#&& όλοι σας κούλες, κοράκια, κανάλια...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Λάθος φίλε μου...Πάει για 1 αποτέλεσμα....ΉΤΤΑ!!!!Και θα δεις αν πάει για 2 ή όχι....!!Παίζεται με τα μυαλά μας με τις μαλακίες σας ορισμένοι....Εδώ σε γαμήσανε με τη διαιτησία πάλι και συ μου λες πάει για 2???Αυτή η ομάδα σε είχε 20 λεπτά με 9 παίκτες δεν έπαιζε ο καλύτερος παίκτης σου και μου λες πάει για 2????Θα δεις για τι πάει σε 2 βδομάδες...interted έγραψε:τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
++++++Doomlord4 έγραψε:Και μας θυμώσανε και μας απαλάξαν από 2 παίκτες που μόνο οι μανατζέρ τους ξέρουν γιατί παίζουν...
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ελατε τωρα στην ΤΟΥΜΠΑ μουνοπανα αεκακια μαμω τα σπιτια σας
η πιο σιχαμενη και υπουλη ομαδα της ελλαδος
τα παντα εκανε το κορακι για να βαλει γκολ το αεκακι
ελατε ΤΟΥΜΠΑ να σας μαμησουμε τα ματια πουθεναδες
η πιο σιχαμενη και υπουλη ομαδα της ελλαδος
τα παντα εκανε το κορακι για να βαλει γκολ το αεκακι
ελατε ΤΟΥΜΠΑ να σας μαμησουμε τα ματια πουθεναδες