ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οσο για τους μλκς του αντ1....σαν να παιζαν με ξενη ομαδα τα χανουμοσκυλα.....ουστ κοπροσκυυλα...

Μπραβο για τον ΠΑμπλο στο τελος...αρχηγικος..
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
milanezos
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:10

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από milanezos »

δηλαδή τώρα που τελιέωσε μηδέν μηδέν, ο χάβος είναι καλός προπονητής η όχι? έτσι, ρωτάω από περιέργεια..

υ.γ. κάντε κάτι επιτέλους με αυτά τα σιχάματα που περιγραφουνε τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ στην χαβούζα. ήμαρτον.. :redcard:

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Να βγει ο πρόεδρος και να πει στα ίσα: Δεν θέλουν να πάρουμε κύπελο και τέρμα!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

gate4mitsos έγραψε:ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
σιδηροπουλε ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.....!!!!!!!!Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ....!!!!!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Caballo Viejo έγραψε:Να βγει ο πρόεδρος και να πει στα ίσα: Δεν θέλουν να πάρουμε κύπελο και τέρμα!
Το κύπελλο θα το πάρουμε νταϊλίκι....ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ!!!
:pano:
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από cristiano4 »

γαμω την ελλάδα σας
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Και μας θυμώσανε και μας απαλάξαν από 2 παίκτες που μόνο οι μανατζέρ τους ξέρουν γιατί παίζουν...
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Makis4444 »

Πάλι καλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Τετ 02 Μαρ 2011, 23:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Photis έγραψε:
gate4mitsos έγραψε:ΠΑΛΟΜΠΑΡΙΝΙ-ΡΑΒΟΥΣΗ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
σιδηροπουλε ΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ.....!!!!!!!!Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ....!!!!!!
:pano:

+ ΝΤαλουκα και το αλλο το αρχιδι που μτδιδαν τον αγωνα...


ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΑΚΑ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Έλεεεοοοος ρεεεεεε! Δεν αντέχουμε άλλο ρεεεεεεεεεε! Άντε και $$%#$#&& όλοι σας κούλες, κοράκια, κανάλια...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

interted έγραψε:τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
Λάθος φίλε μου...Πάει για 1 αποτέλεσμα....ΉΤΤΑ!!!!Και θα δεις αν πάει για 2 ή όχι....!!Παίζεται με τα μυαλά μας με τις μαλακίες σας ορισμένοι....Εδώ σε γαμήσανε με τη διαιτησία πάλι και συ μου λες πάει για 2???Αυτή η ομάδα σε είχε 20 λεπτά με 9 παίκτες δεν έπαιζε ο καλύτερος παίκτης σου και μου λες πάει για 2????Θα δεις για τι πάει σε 2 βδομάδες...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Doomlord4 έγραψε:Και μας θυμώσανε και μας απαλάξαν από 2 παίκτες που μόνο οι μανατζέρ τους ξέρουν γιατί παίζουν...
++++++
:pano:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Steenage »

ελατε τωρα στην ΤΟΥΜΠΑ μουνοπανα αεκακια μαμω τα σπιτια σας

η πιο σιχαμενη και υπουλη ομαδα της ελλαδος

τα παντα εκανε το κορακι για να βαλει γκολ το αεκακι

ελατε ΤΟΥΜΠΑ να σας μαμησουμε τα ματια πουθεναδες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”