Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από danirifle »

έτσι... μπλάνκο = υπερτιμημένος μέχρι εκεί που δεν πάει
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Αντε κυριακη σημερα φυλλο δεν κουνιεται,το εγκεφαλικο ερχεται,πηγα να αναψω και ενα κερακι να εχει ο υψιστος τους μεσοεπιθετικους μας καλα γιατι ερχονται δυσκολες μερες.Αναμενω τουλαχιστον την επιστροφη του ελζαρ και αναρωτιεμαι αν τελικα αυτος ο κριστιανο που ομολογουμενως δεν εδειξε πολλα αξιζε καλητερης τυχης για να του δινει 3,5 χρονια συμβολαιο η σπορτινγκ λισσαβωνας.

Υ.Γ Τον μπλανκο ιδιαιτερα δεν τον παω γιατι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ παικτη αλλα καποιον που εχει βαλει 80 γκολ σε 150 συμμετοχες και αμοιβοταν με 400.000 σιγουρα δεν τον λες υπερεκτιμημενο.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από cronos »

Εμένα πάλι μου θυμίζει τον τότε Φιλομένο του αστέρα σε καλύτερη βερσιόν.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από moican4 »

Χρονος ικανοποιητικος δεν δοθηκε στον παικτη...
Η Αληθεια ειναι αυτη..
Τουλάχιστον οσο έπαιξε έδειξε κάποια πράγματα..

Θα μπορούσε και περισσότερα αλλά στο μέλλον..

Πάει στην Σπόρτινγκ Λισαββόνας υατ΄λο κάτι λέει..
Απο τον Ελ ζαρ νομίζω πιο πολλά είχε να δώσει..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

το ιδιο πιστευω και εγω...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από gika »

Me too!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από danirifle »

moican4 έγραψε:Χρονος ικανοποιητικος δεν δοθηκε στον παικτη...
Η Αληθεια ειναι αυτη..
Τουλάχιστον οσο έπαιξε έδειξε κάποια πράγματα..

Θα μπορούσε και περισσότερα αλλά στο μέλλον..

Πάει στην Σπόρτινγκ Λισαββόνας υατ΄λο κάτι λέει..
Απο τον Ελ ζαρ νομίζω πιο πολλά είχε να δώσει..
σε όλα συμφωνώ, εκτός από το τελευταίο.
αλλά δεν έχει σημασία, αφού δε θα μπορέσουμε να μάθουμε ποτέ ποιός θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα... δυστυχώς, γιατί θεωρώ ότι και κριστιάνο και ελ ζαρ έχουν την ποιότητα που θέλουμα για τα άκρα μας.

ντάξ βιερίνια δεν είναι κανείς απ'τους 2 τους, αλλά για δεύτερες επιλογές είναι πολύ καλοί
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από danirifle »

joshua έγραψε:Αντε κυριακη σημερα φυλλο δεν κουνιεται,το εγκεφαλικο ερχεται,πηγα να αναψω και ενα κερακι να εχει ο υψιστος τους μεσοεπιθετικους μας καλα γιατι ερχονται δυσκολες μερες.Αναμενω τουλαχιστον την επιστροφη του ελζαρ και αναρωτιεμαι αν τελικα αυτος ο κριστιανο που ομολογουμενως δεν εδειξε πολλα αξιζε καλητερης τυχης για να του δινει 3,5 χρονια συμβολαιο η σπορτινγκ λισσαβωνας.

Υ.Γ Τον μπλανκο ιδιαιτερα δεν τον παω γιατι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ παικτη αλλα καποιον που εχει βαλει 80 γκολ σε 150 συμμετοχες και αμοιβοταν με 400.000 σιγουρα δεν τον λες υπερεκτιμημενο.
φίλε, μη σε ξεγελάει ο αριθμός των γκολ του...
δες μαζί αριθμό και δυσκολία των γκολ...

γιατί σε βαθμό δυσκολίας τα περισσότερα γκολ του ήταν πολύ εύκολα

έτρεχε όλο το χανούμι πάνω κάτω, ζάλιζε ο σκόκο και έσπρωχνε τη μπάλα στα δίχτυα ο μπλάνκο... (εγώ πάντως αυτή την εντύπωση έχω, αν και τη δίνω υπερβάλοντας λίγο)
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Parolos »

Τότε:
"Ποιον ρε αυτόν που τότε ντεμέκ τον είχαμε αρπάξει μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ...?? Χαχαχαχαχα...!! Τι λέτε ρε, μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ.. αν τον ήθελαν θα ερχόταν στον ΠΑΟΚ????"

Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυπς, και Φαπ.. ;)
Ο Κριστιάνο στην Σπόρτινγκ για 3,5 χρόνια...

Και τώρα:
"Ποιον έχει μανατζερ, το φορτώθηκαν το παλτο, τους ξεγέλασε με τόσο μεγάλο συμβόλαιο και μπλα μπλα μπλα..."
Όντως είναι χαζοί αυτοί οι Πορτογάλοι, αφού να φανταστείς τόσα χρόνια έχουν ένα χαζογκόλη μπροστά.... χμμμ Liedson τον λένε θαρρώ....

Όλα καλά λοιπόν... ονειρευτείτε και κάναν Αμπντούν τώρα που "άδειασε" και μια θέση και ούτε γάτα ούτε ζημιά...
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Πραγματικα για εναν παικτη με προσφορα σχεδον μηδενικη, το οτι προσποιηθηκε τραυματισμο, κ σε συνδιασμο με το συμβολαιο του δεν καταλαβαινω τις τοσες συμπαθειες
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Η σπορτινγκ 10η δεν είναι στο πρωτάθλημα ; Ε τέτοιες επιλογές κάνει γιαυτο παει κατα διαόλου....
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από joshua »

Το πως καταφεραν οσοι ασχολουνται με τον σχεδιασμο της ομαδας κανοντας 7 μεταγραφες σε σχεση με περσι να εχει μεινει η ομαδα χωρις μεσοεπιθετικους και να καταφευγουμε σε τεχνασματα στυλ φωτακη και τσουκαλα στα ακρα ειναι πραγματικα αξιοθαυμαστο.Ελπιζω σημερα τελευταια μερα στο θαυμα αλλα πλεον εχω πειστει οτι οσοι ασχολουνται με τον σχηματισμο του ροστερ ειναι απλα ανικανοι.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από eorptol »

αντε ας κλεισει και αυτο μεχρι τον μαιο γιατι πολυ κλαμα επεσε επειδη δεν καναμε σαν το ρουλη 10 κινησεις με σακατα
μακατα μπομπαχοντροντινια κλπ. :lol: :lol:
εμεις την δουλεια μας να κανουμε που ειναι να βοηθησουμε την ομαδα και ας αφησουμε προσωρινα το ρολο τεχνικου διευθηντη σκαουτερ προπονητη κλπ. ο ρολος μας βασικα ειναι στις κερκιδες οπαδοι ειμαστε αν το ξεχασατε μερικοι.....

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Οι ακραίοι παίκτες στο ρόστερ μας είναι ο Αντελίνο και ο Κουτσιανικούλης.
Όπως ακριβώς έφυγαν Μπουσαϊντί και Ζουέλα και αποκτήθηκε αναγκαστικά δεξιός μπακ,
ομοίως θα έπρεπε να αποκτηθεί και ένας ακραίος επιθετικός λόγω της φυγής του Κριστιάνο και του παροπλισμού του Ελ Ζαρ.
Δυστυχώς δεν βλέπω να κουνιέται φύλλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Aureliano Buendia την Δευ 31 Ιαν 2011, 18:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι παίζουμε την Τετάρτη το πιο κρίσιμο παιχνίδι μέχρι τώρα, χωρίς Vitolo, χωρίς Φωτάκη, και με ανέτοιμο Ivic.
Να συμπληρώσω και χωρίς Contreras, αν και το τελευταίο δεν προέρχεται από μεταγραφικό σχεδιασμό.
Αν o Arias δεν μπορεί να βοηθήσει επειδή είναι ανέτοιμος, και ο Eto δεν μπορεί να παίξει στην Ευρώπη τότε τι *&$@# μεταγραφές κάναμε;
Πάλι στον Τσουκαλά και τον Κάτσε θα στηριχθούμε;
Να 'παιζε τουλάχιστον ο Μπαλάφας...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”