Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Αντε κυριακη σημερα φυλλο δεν κουνιεται,το εγκεφαλικο ερχεται,πηγα να αναψω και ενα κερακι να εχει ο υψιστος τους μεσοεπιθετικους μας καλα γιατι ερχονται δυσκολες μερες.Αναμενω τουλαχιστον την επιστροφη του ελζαρ και αναρωτιεμαι αν τελικα αυτος ο κριστιανο που ομολογουμενως δεν εδειξε πολλα αξιζε καλητερης τυχης για να του δινει 3,5 χρονια συμβολαιο η σπορτινγκ λισσαβωνας.
Υ.Γ Τον μπλανκο ιδιαιτερα δεν τον παω γιατι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ παικτη αλλα καποιον που εχει βαλει 80 γκολ σε 150 συμμετοχες και αμοιβοταν με 400.000 σιγουρα δεν τον λες υπερεκτιμημενο.
Υ.Γ Τον μπλανκο ιδιαιτερα δεν τον παω γιατι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ παικτη αλλα καποιον που εχει βαλει 80 γκολ σε 150 συμμετοχες και αμοιβοταν με 400.000 σιγουρα δεν τον λες υπερεκτιμημενο.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Εμένα πάλι μου θυμίζει τον τότε Φιλομένο του αστέρα σε καλύτερη βερσιόν.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Χρονος ικανοποιητικος δεν δοθηκε στον παικτη...
Η Αληθεια ειναι αυτη..
Τουλάχιστον οσο έπαιξε έδειξε κάποια πράγματα..
Θα μπορούσε και περισσότερα αλλά στο μέλλον..
Πάει στην Σπόρτινγκ Λισαββόνας υατ΄λο κάτι λέει..
Απο τον Ελ ζαρ νομίζω πιο πολλά είχε να δώσει..
Η Αληθεια ειναι αυτη..
Τουλάχιστον οσο έπαιξε έδειξε κάποια πράγματα..
Θα μπορούσε και περισσότερα αλλά στο μέλλον..
Πάει στην Σπόρτινγκ Λισαββόνας υατ΄λο κάτι λέει..
Απο τον Ελ ζαρ νομίζω πιο πολλά είχε να δώσει..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
σε όλα συμφωνώ, εκτός από το τελευταίο.moican4 έγραψε:Χρονος ικανοποιητικος δεν δοθηκε στον παικτη...
Η Αληθεια ειναι αυτη..
Τουλάχιστον οσο έπαιξε έδειξε κάποια πράγματα..
Θα μπορούσε και περισσότερα αλλά στο μέλλον..
Πάει στην Σπόρτινγκ Λισαββόνας υατ΄λο κάτι λέει..
Απο τον Ελ ζαρ νομίζω πιο πολλά είχε να δώσει..
αλλά δεν έχει σημασία, αφού δε θα μπορέσουμε να μάθουμε ποτέ ποιός θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα... δυστυχώς, γιατί θεωρώ ότι και κριστιάνο και ελ ζαρ έχουν την ποιότητα που θέλουμα για τα άκρα μας.
ντάξ βιερίνια δεν είναι κανείς απ'τους 2 τους, αλλά για δεύτερες επιλογές είναι πολύ καλοί
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
φίλε, μη σε ξεγελάει ο αριθμός των γκολ του...joshua έγραψε:Αντε κυριακη σημερα φυλλο δεν κουνιεται,το εγκεφαλικο ερχεται,πηγα να αναψω και ενα κερακι να εχει ο υψιστος τους μεσοεπιθετικους μας καλα γιατι ερχονται δυσκολες μερες.Αναμενω τουλαχιστον την επιστροφη του ελζαρ και αναρωτιεμαι αν τελικα αυτος ο κριστιανο που ομολογουμενως δεν εδειξε πολλα αξιζε καλητερης τυχης για να του δινει 3,5 χρονια συμβολαιο η σπορτινγκ λισσαβωνας.
Υ.Γ Τον μπλανκο ιδιαιτερα δεν τον παω γιατι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ παικτη αλλα καποιον που εχει βαλει 80 γκολ σε 150 συμμετοχες και αμοιβοταν με 400.000 σιγουρα δεν τον λες υπερεκτιμημενο.
δες μαζί αριθμό και δυσκολία των γκολ...
γιατί σε βαθμό δυσκολίας τα περισσότερα γκολ του ήταν πολύ εύκολα
έτρεχε όλο το χανούμι πάνω κάτω, ζάλιζε ο σκόκο και έσπρωχνε τη μπάλα στα δίχτυα ο μπλάνκο... (εγώ πάντως αυτή την εντύπωση έχω, αν και τη δίνω υπερβάλοντας λίγο)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Τότε:
"Ποιον ρε αυτόν που τότε ντεμέκ τον είχαμε αρπάξει μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ...?? Χαχαχαχαχα...!! Τι λέτε ρε, μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ.. αν τον ήθελαν θα ερχόταν στον ΠΑΟΚ????"
Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυπς, και Φαπ..
Ο Κριστιάνο στην Σπόρτινγκ για 3,5 χρόνια...
Και τώρα:
"Ποιον έχει μανατζερ, το φορτώθηκαν το παλτο, τους ξεγέλασε με τόσο μεγάλο συμβόλαιο και μπλα μπλα μπλα..."
Όντως είναι χαζοί αυτοί οι Πορτογάλοι, αφού να φανταστείς τόσα χρόνια έχουν ένα χαζογκόλη μπροστά.... χμμμ Liedson τον λένε θαρρώ....
Όλα καλά λοιπόν... ονειρευτείτε και κάναν Αμπντούν τώρα που "άδειασε" και μια θέση και ούτε γάτα ούτε ζημιά...
"Ποιον ρε αυτόν που τότε ντεμέκ τον είχαμε αρπάξει μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ...?? Χαχαχαχαχα...!! Τι λέτε ρε, μέσα από τα χέρια της Σπόρτινγκ.. αν τον ήθελαν θα ερχόταν στον ΠΑΟΚ????"
Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυπς, και Φαπ..
Ο Κριστιάνο στην Σπόρτινγκ για 3,5 χρόνια...
Και τώρα:
"Ποιον έχει μανατζερ, το φορτώθηκαν το παλτο, τους ξεγέλασε με τόσο μεγάλο συμβόλαιο και μπλα μπλα μπλα..."
Όντως είναι χαζοί αυτοί οι Πορτογάλοι, αφού να φανταστείς τόσα χρόνια έχουν ένα χαζογκόλη μπροστά.... χμμμ Liedson τον λένε θαρρώ....
Όλα καλά λοιπόν... ονειρευτείτε και κάναν Αμπντούν τώρα που "άδειασε" και μια θέση και ούτε γάτα ούτε ζημιά...
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Πραγματικα για εναν παικτη με προσφορα σχεδον μηδενικη, το οτι προσποιηθηκε τραυματισμο, κ σε συνδιασμο με το συμβολαιο του δεν καταλαβαινω τις τοσες συμπαθειες
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Η σπορτινγκ 10η δεν είναι στο πρωτάθλημα ; Ε τέτοιες επιλογές κάνει γιαυτο παει κατα διαόλου....
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Το πως καταφεραν οσοι ασχολουνται με τον σχεδιασμο της ομαδας κανοντας 7 μεταγραφες σε σχεση με περσι να εχει μεινει η ομαδα χωρις μεσοεπιθετικους και να καταφευγουμε σε τεχνασματα στυλ φωτακη και τσουκαλα στα ακρα ειναι πραγματικα αξιοθαυμαστο.Ελπιζω σημερα τελευταια μερα στο θαυμα αλλα πλεον εχω πειστει οτι οσοι ασχολουνται με τον σχηματισμο του ροστερ ειναι απλα ανικανοι.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
αντε ας κλεισει και αυτο μεχρι τον μαιο γιατι πολυ κλαμα επεσε επειδη δεν καναμε σαν το ρουλη 10 κινησεις με σακατα
μακατα μπομπαχοντροντινια κλπ.
εμεις την δουλεια μας να κανουμε που ειναι να βοηθησουμε την ομαδα και ας αφησουμε προσωρινα το ρολο τεχνικου διευθηντη σκαουτερ προπονητη κλπ. ο ρολος μας βασικα ειναι στις κερκιδες οπαδοι ειμαστε αν το ξεχασατε μερικοι.....

μακατα μπομπαχοντροντινια κλπ.
εμεις την δουλεια μας να κανουμε που ειναι να βοηθησουμε την ομαδα και ας αφησουμε προσωρινα το ρολο τεχνικου διευθηντη σκαουτερ προπονητη κλπ. ο ρολος μας βασικα ειναι στις κερκιδες οπαδοι ειμαστε αν το ξεχασατε μερικοι.....
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Οι ακραίοι παίκτες στο ρόστερ μας είναι ο Αντελίνο και ο Κουτσιανικούλης.
Όπως ακριβώς έφυγαν Μπουσαϊντί και Ζουέλα και αποκτήθηκε αναγκαστικά δεξιός μπακ,
ομοίως θα έπρεπε να αποκτηθεί και ένας ακραίος επιθετικός λόγω της φυγής του Κριστιάνο και του παροπλισμού του Ελ Ζαρ.
Δυστυχώς δεν βλέπω να κουνιέται φύλλο.
Όπως ακριβώς έφυγαν Μπουσαϊντί και Ζουέλα και αποκτήθηκε αναγκαστικά δεξιός μπακ,
ομοίως θα έπρεπε να αποκτηθεί και ένας ακραίος επιθετικός λόγω της φυγής του Κριστιάνο και του παροπλισμού του Ελ Ζαρ.
Δυστυχώς δεν βλέπω να κουνιέται φύλλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Aureliano Buendia την Δευ 31 Ιαν 2011, 18:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2011
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι παίζουμε την Τετάρτη το πιο κρίσιμο παιχνίδι μέχρι τώρα, χωρίς Vitolo, χωρίς Φωτάκη, και με ανέτοιμο Ivic.
Να συμπληρώσω και χωρίς Contreras, αν και το τελευταίο δεν προέρχεται από μεταγραφικό σχεδιασμό.
Αν o Arias δεν μπορεί να βοηθήσει επειδή είναι ανέτοιμος, και ο Eto δεν μπορεί να παίξει στην Ευρώπη τότε τι *&$@# μεταγραφές κάναμε;
Πάλι στον Τσουκαλά και τον Κάτσε θα στηριχθούμε;
Να 'παιζε τουλάχιστον ο Μπαλάφας...
Να συμπληρώσω και χωρίς Contreras, αν και το τελευταίο δεν προέρχεται από μεταγραφικό σχεδιασμό.
Αν o Arias δεν μπορεί να βοηθήσει επειδή είναι ανέτοιμος, και ο Eto δεν μπορεί να παίξει στην Ευρώπη τότε τι *&$@# μεταγραφές κάναμε;
Πάλι στον Τσουκαλά και τον Κάτσε θα στηριχθούμε;
Να 'παιζε τουλάχιστον ο Μπαλάφας...