Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Θα δεις.. :twisted:
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Da_Paok »

Δωστε κατι στο λαο ρε σειςςςςς......
ελπιδα δηλ. αλλο τιποτα δεν εμεινε....
μονο πεστε το πολυ πολυ σιγα μη μας ακουσουν οι οχτροι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

paok_athens_g4 έγραψε:
gash04 έγραψε: υγ
Τώρα αν σας πω ότι το πλάνο τους είναι έτοιμο εδώ και 1-2 χρόνια θα με πείτε ότι βλέπω έναν αετό με 8 κεφάλια?
Συγνωμη κιολας ρε αδερφε,αλλα που τις ξερεις εσυ αυτες τις λεπτομερειες??

Έχω Άγιο
:D
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

πολυ ηρεμια εχει πεσει τις τελευταίες ωρες.....
σαν λιγα δευτερολεπτα πριν απο τον σεισμο που νεκρονουν τα παντα και.......μπουμ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Ο εκκωφαντικός ήχος της σιωπής!

Ποιος θα ρίξει την πρώτη τουφεκιά.
Αν και στην περίφτωση μας πρώτη κανονιά.
:D
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από cristiano4 »

την επόμενη εβδομάδα λογικά θα έχουμε εξελίξεις και επειδή βλέπω οτι δεν κουνιέται τπτ για αποδεσμεύσεις η μεταγραφές,μάλλον εχουν σκάσει ήδη μύτη οι άραβες και τελειώνουν την συμφωνία και τα διαδικαστικά χωρίς να έχει πάρει κανείς χαμπάρι και μετα το ματσάκι με αστέρα θα βγει μια ανακοίνωση για συνέντευξη τύπου μέσα στην επόμενη εβδομάδα
Salta_paoki
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Salta_paoki »

Αμα ερθουν οι αραβες μπορουμε να κανουμε τραμπα πελεγκρινι-χαβου???

και αυτους θα τους σωσει ο χαβος(οταν ανελαβε σε μας ειμασταν 2οι απτο τελος)
και εμεις θα εχουμε εναν καινουριο και πολυ βελτιωμενη εκδοση του σαντος(ΠΛΑΝΟ)

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Enide »

Θα μπούνε τελικά ή δεν θα μπούνε οι άραβες δεν αντέχω άλλο αυτή την αναμονή έχω φτάσει στα οριά μου με αυτήν την αβεβαιότητα. :?
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Κάτσε, μπορεί λίγο πριν τα μεσάνυχτα της 19ης Ιανουαρίου να ζητήσουν καμιά παράταση..

Φέεεετα!

[youtube]HN4S0Ymuyds[/youtube]
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theoPAOK »

Αντε μπείτε ρε! Τι το σκέφτεστε?? αφού ΠΑΟΚ είστε!! Όχι τίποτα άλλο,αλλα αρχισαν και μου την λένε και τα γαυροβαζελάκια τώρα πως μας δουλεύουν ψιλό γαζί.....Αντε μπείτε ρε να τρέχουν να κρυφτούν!! 8-)
Άντε μην κερδίσω κανα τζόκερ και σας πάρω την θέση!!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Pegasus »

Μπουν δεν μπουν εμείς εδώ θα είμαστε. Βαρέθηκα να αναρωτιέμαι και να το συζητάω. Όπως φάνηκε και πέρσι, το πρόβλημα είναι στην οργάνωση και τις σωστές επιλογές. Όσο περισσότερο έχεις αυτά, τόσο καλύτερα εκμεταλλεύεσαι όσα χρήματα έχεις τυχόν στη διάθεσή σου.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Σωστός...
Όταν είσαι οργανωμένος, έστω και στην Ελλάδα κάτι μπορεί να πετύχεις ή και να μην το πετύχεις, πάντως σίγουρα θα έχεις προσπαθήσει σωστά...
Τώρα αν έρθουν εδώ θα είμαστε να κρίνουμε, αν δεν έρθουν πάλι εδώ θα είμαστε να κρίνουμε...
Σε λίγες μέρες τελειώνει...έτσι κι αλλιώς...
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Βάσει του αρχικού προγραμματισμού, η άφιξη του Οντάι Αλ Σαμαρί στη Θεσσαλονίκη ήταν ορισμένη για το Σάββατο (8/1). Αυτό, άλλωστε, ανέφερε στις συνεχείς δημόσιες τοποθετήσεις του τον τελευταίο καιρό ο δικηγόρος των υποψήφιων επενδυτών, Παρασκευάς Σπυράτος.

Ωστόσο, το πρωί της Παρασκευής (7/1), τα δεδομένα διαφοροποιήθηκαν, αφού ο Σαμαρί επικοινώνησε με τους δικηγόρους του στην Ελλλάδα και τους ειδοποίησε ότι θα καθυστερήσει να επιστρέψει από το Κατάρ.

Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Παρασκευά Σπυράτο, ο οποίος επιβεβαίωσε την πληροφορία, λέγοντας "Ο κύριος Σαμαρί μας ενημέρωσε ότι θα πάρει μία μικρή καθυστέρηση η άφιξή του στην Ελλάδα. Θα είναι διάρκειας δύο-τριών ημερών. Τη Δευτέρα θα έχουμε, πλέον, ξεκάθαρη ενημέρωση για το πότε ακριβώς θα έρθει".

Όσον αφορά το αν αυτή η καθυστέρηση δημιουργεί αρνητικά δεδομένα στην επένδυση στον ΠΑΟΚ, ο κύριος Σπυράτος τόνισε: "Δεν έχει αλλάξει κάτι, είμαστε σε συνεχή επαφή με τον ΠΑΟΚ και τον έχουμε ενημερώσει για την καθυστέρηση".

Οσο κ να θελω να ειμαι αισιοδοξος,το εχω δει παρα πολλες φορες αυτο το εργο κ το βαρεθηκα....
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ποιά Δευτέρα δεν μας είπε...
Σε 3 μέρες;
Μια Δευτέρα του Γενάρη;
Μια κάποια Δευτέρα κάποιου έτους;
Την Δευτέρα Παρουσία;
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

Θέλω να είμαι και είμαι αισιόδοξος, αλλά εάν συνεχίσει πολύ το καβλ@ντισμα, θα χάσουν πόντους πριν ακόμα ξεκινήσουν να τους μαζεύουν και είναι κρίμα για όλους.

Και επειδή αναβολές ταξιδιών συμβαίνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για ΕΝΑ ΣΩΡΟ λόγους, αρχίζω πιο πολύ να τα παίρνω με τους αρδ που κάθε κλανιά πρέπει να την κάνουν είδηση. Μέχρι τις 20 θα ξέρουμε, τέλος, είτε θετικά είτε αρνητικά, τώρα να μας κάνουν ρεπορτάζ ακόμα και για το εάν σταμάτησε για βενζίνη η γκαμηλολιμουζίνα του τέτοιου στο δρόμο για το αεροδρόμιο της Ντόχα και έτσι θα καθυστερήσει η πτήση και θα προσγειωθεί 15 λεπτά αργότερα, το μόνο που καταφέρνουν είναι αυτό: @@ --> @@
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”