Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Δωστε κατι στο λαο ρε σειςςςςς......
ελπιδα δηλ. αλλο τιποτα δεν εμεινε....
μονο πεστε το πολυ πολυ σιγα μη μας ακουσουν οι οχτροι.
ελπιδα δηλ. αλλο τιποτα δεν εμεινε....
μονο πεστε το πολυ πολυ σιγα μη μας ακουσουν οι οχτροι.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
paok_athens_g4 έγραψε:Συγνωμη κιολας ρε αδερφε,αλλα που τις ξερεις εσυ αυτες τις λεπτομερειες??gash04 έγραψε: υγ
Τώρα αν σας πω ότι το πλάνο τους είναι έτοιμο εδώ και 1-2 χρόνια θα με πείτε ότι βλέπω έναν αετό με 8 κεφάλια?
Έχω Άγιο
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
πολυ ηρεμια εχει πεσει τις τελευταίες ωρες.....
σαν λιγα δευτερολεπτα πριν απο τον σεισμο που νεκρονουν τα παντα και.......μπουμ
σαν λιγα δευτερολεπτα πριν απο τον σεισμο που νεκρονουν τα παντα και.......μπουμ
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ο εκκωφαντικός ήχος της σιωπής!
Ποιος θα ρίξει την πρώτη τουφεκιά.
Αν και στην περίφτωση μας πρώτη κανονιά.

Ποιος θα ρίξει την πρώτη τουφεκιά.
Αν και στην περίφτωση μας πρώτη κανονιά.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
την επόμενη εβδομάδα λογικά θα έχουμε εξελίξεις και επειδή βλέπω οτι δεν κουνιέται τπτ για αποδεσμεύσεις η μεταγραφές,μάλλον εχουν σκάσει ήδη μύτη οι άραβες και τελειώνουν την συμφωνία και τα διαδικαστικά χωρίς να έχει πάρει κανείς χαμπάρι και μετα το ματσάκι με αστέρα θα βγει μια ανακοίνωση για συνέντευξη τύπου μέσα στην επόμενη εβδομάδα
-
Salta_paoki
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αμα ερθουν οι αραβες μπορουμε να κανουμε τραμπα πελεγκρινι-χαβου???
και αυτους θα τους σωσει ο χαβος(οταν ανελαβε σε μας ειμασταν 2οι απτο τελος)
και εμεις θα εχουμε εναν καινουριο και πολυ βελτιωμενη εκδοση του σαντος(ΠΛΑΝΟ)

και αυτους θα τους σωσει ο χαβος(οταν ανελαβε σε μας ειμασταν 2οι απτο τελος)
και εμεις θα εχουμε εναν καινουριο και πολυ βελτιωμενη εκδοση του σαντος(ΠΛΑΝΟ)
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Θα μπούνε τελικά ή δεν θα μπούνε οι άραβες δεν αντέχω άλλο αυτή την αναμονή έχω φτάσει στα οριά μου με αυτήν την αβεβαιότητα. 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Κάτσε, μπορεί λίγο πριν τα μεσάνυχτα της 19ης Ιανουαρίου να ζητήσουν καμιά παράταση..
Φέεεετα!
[youtube]HN4S0Ymuyds[/youtube]
Φέεεετα!
[youtube]HN4S0Ymuyds[/youtube]
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αντε μπείτε ρε! Τι το σκέφτεστε?? αφού ΠΑΟΚ είστε!! Όχι τίποτα άλλο,αλλα αρχισαν και μου την λένε και τα γαυροβαζελάκια τώρα πως μας δουλεύουν ψιλό γαζί.....Αντε μπείτε ρε να τρέχουν να κρυφτούν!!
Άντε μην κερδίσω κανα τζόκερ και σας πάρω την θέση!!!
Άντε μην κερδίσω κανα τζόκερ και σας πάρω την θέση!!!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μπουν δεν μπουν εμείς εδώ θα είμαστε. Βαρέθηκα να αναρωτιέμαι και να το συζητάω. Όπως φάνηκε και πέρσι, το πρόβλημα είναι στην οργάνωση και τις σωστές επιλογές. Όσο περισσότερο έχεις αυτά, τόσο καλύτερα εκμεταλλεύεσαι όσα χρήματα έχεις τυχόν στη διάθεσή σου.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Σωστός...
Όταν είσαι οργανωμένος, έστω και στην Ελλάδα κάτι μπορεί να πετύχεις ή και να μην το πετύχεις, πάντως σίγουρα θα έχεις προσπαθήσει σωστά...
Τώρα αν έρθουν εδώ θα είμαστε να κρίνουμε, αν δεν έρθουν πάλι εδώ θα είμαστε να κρίνουμε...
Σε λίγες μέρες τελειώνει...έτσι κι αλλιώς...
Όταν είσαι οργανωμένος, έστω και στην Ελλάδα κάτι μπορεί να πετύχεις ή και να μην το πετύχεις, πάντως σίγουρα θα έχεις προσπαθήσει σωστά...
Τώρα αν έρθουν εδώ θα είμαστε να κρίνουμε, αν δεν έρθουν πάλι εδώ θα είμαστε να κρίνουμε...
Σε λίγες μέρες τελειώνει...έτσι κι αλλιώς...
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Βάσει του αρχικού προγραμματισμού, η άφιξη του Οντάι Αλ Σαμαρί στη Θεσσαλονίκη ήταν ορισμένη για το Σάββατο (8/1). Αυτό, άλλωστε, ανέφερε στις συνεχείς δημόσιες τοποθετήσεις του τον τελευταίο καιρό ο δικηγόρος των υποψήφιων επενδυτών, Παρασκευάς Σπυράτος.
Ωστόσο, το πρωί της Παρασκευής (7/1), τα δεδομένα διαφοροποιήθηκαν, αφού ο Σαμαρί επικοινώνησε με τους δικηγόρους του στην Ελλλάδα και τους ειδοποίησε ότι θα καθυστερήσει να επιστρέψει από το Κατάρ.
Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Παρασκευά Σπυράτο, ο οποίος επιβεβαίωσε την πληροφορία, λέγοντας "Ο κύριος Σαμαρί μας ενημέρωσε ότι θα πάρει μία μικρή καθυστέρηση η άφιξή του στην Ελλάδα. Θα είναι διάρκειας δύο-τριών ημερών. Τη Δευτέρα θα έχουμε, πλέον, ξεκάθαρη ενημέρωση για το πότε ακριβώς θα έρθει".
Όσον αφορά το αν αυτή η καθυστέρηση δημιουργεί αρνητικά δεδομένα στην επένδυση στον ΠΑΟΚ, ο κύριος Σπυράτος τόνισε: "Δεν έχει αλλάξει κάτι, είμαστε σε συνεχή επαφή με τον ΠΑΟΚ και τον έχουμε ενημερώσει για την καθυστέρηση".
Οσο κ να θελω να ειμαι αισιοδοξος,το εχω δει παρα πολλες φορες αυτο το εργο κ το βαρεθηκα....
Ωστόσο, το πρωί της Παρασκευής (7/1), τα δεδομένα διαφοροποιήθηκαν, αφού ο Σαμαρί επικοινώνησε με τους δικηγόρους του στην Ελλλάδα και τους ειδοποίησε ότι θα καθυστερήσει να επιστρέψει από το Κατάρ.
Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Παρασκευά Σπυράτο, ο οποίος επιβεβαίωσε την πληροφορία, λέγοντας "Ο κύριος Σαμαρί μας ενημέρωσε ότι θα πάρει μία μικρή καθυστέρηση η άφιξή του στην Ελλάδα. Θα είναι διάρκειας δύο-τριών ημερών. Τη Δευτέρα θα έχουμε, πλέον, ξεκάθαρη ενημέρωση για το πότε ακριβώς θα έρθει".
Όσον αφορά το αν αυτή η καθυστέρηση δημιουργεί αρνητικά δεδομένα στην επένδυση στον ΠΑΟΚ, ο κύριος Σπυράτος τόνισε: "Δεν έχει αλλάξει κάτι, είμαστε σε συνεχή επαφή με τον ΠΑΟΚ και τον έχουμε ενημερώσει για την καθυστέρηση".
Οσο κ να θελω να ειμαι αισιοδοξος,το εχω δει παρα πολλες φορες αυτο το εργο κ το βαρεθηκα....
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ποιά Δευτέρα δεν μας είπε...
Σε 3 μέρες;
Μια Δευτέρα του Γενάρη;
Μια κάποια Δευτέρα κάποιου έτους;
Την Δευτέρα Παρουσία;
Σε 3 μέρες;
Μια Δευτέρα του Γενάρη;
Μια κάποια Δευτέρα κάποιου έτους;
Την Δευτέρα Παρουσία;
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Θέλω να είμαι και είμαι αισιόδοξος, αλλά εάν συνεχίσει πολύ το καβλ@ντισμα, θα χάσουν πόντους πριν ακόμα ξεκινήσουν να τους μαζεύουν και είναι κρίμα για όλους.
Και επειδή αναβολές ταξιδιών συμβαίνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για ΕΝΑ ΣΩΡΟ λόγους, αρχίζω πιο πολύ να τα παίρνω με τους αρδ που κάθε κλανιά πρέπει να την κάνουν είδηση. Μέχρι τις 20 θα ξέρουμε, τέλος, είτε θετικά είτε αρνητικά, τώρα να μας κάνουν ρεπορτάζ ακόμα και για το εάν σταμάτησε για βενζίνη η γκαμηλολιμουζίνα του τέτοιου στο δρόμο για το αεροδρόμιο της Ντόχα και έτσι θα καθυστερήσει η πτήση και θα προσγειωθεί 15 λεπτά αργότερα, το μόνο που καταφέρνουν είναι αυτό: @@ --> @@
Και επειδή αναβολές ταξιδιών συμβαίνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για ΕΝΑ ΣΩΡΟ λόγους, αρχίζω πιο πολύ να τα παίρνω με τους αρδ που κάθε κλανιά πρέπει να την κάνουν είδηση. Μέχρι τις 20 θα ξέρουμε, τέλος, είτε θετικά είτε αρνητικά, τώρα να μας κάνουν ρεπορτάζ ακόμα και για το εάν σταμάτησε για βενζίνη η γκαμηλολιμουζίνα του τέτοιου στο δρόμο για το αεροδρόμιο της Ντόχα και έτσι θα καθυστερήσει η πτήση και θα προσγειωθεί 15 λεπτά αργότερα, το μόνο που καταφέρνουν είναι αυτό: @@ --> @@