Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από jrousis »

Η περαίωση πάντως που έκανε η ΠΑΕ σήμερα έχει μεγάλη σχέση με την είσοδο επενδυτών. Είχε αναφερθεί κάποιες μέρες πριν ότι γίνεται προσπάθεια να περαιώσει η ΠΑΕ για να είναι πιο καθαρά τα πράγματα για τον όποιο επενδυτή.
Πρέπει να ξεχωρίζουμε απλα τα σημαντικά νέα από την κάθε μπούρδα του κάθε δημοσιογράφου που δεν έχει τι να γράψει...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

Kolokotronis_4 έγραψε:Ακουσα σήμερα σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι οι άραβες αυτό το διάστημα είναι σε αναμονή και αξιολογούν τις αντιδράσεις του κόσμου σχετικά με την ενδεχομένη επένδυσή τους.

Αν αυτό είναι αλήθεια....

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΡΕ?
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΛΙΚΙΑ!

Αντε πάρτε μια απόφαση γιατί μας έχουν γίνει μπαλόνια με τις μηνιαίες σας παρατάσεις

να το πω ετσι πιο... λαικα

ΧΕΣΤΙΚΑΝ οι αραβες τις αντιδρασεις του κοσμου.
αν ειναι να μας παρουν θα μας παρουν και θα βαλουν οσα λεφτα θελουν και δεν θα ρωτησουν κανεναν.

οι ΑΡΔ κανουν την δουλεια τους... δηλαδη παραδίδουν ενα αρθρο η παραπάνω στον εργοδότη τους γιατι ετσι πρεπει.
τωρα στο τη θα γραψουν ειναι αναλογα τη ονειρο θα δουν.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αυτοί δεν είναι που αν θέλουν, θα κάνουν γήπεδο εκεί που γουστάρουν και δε θα ρωτήσουν κανέναν? :?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από teod1980 »

Ραδιο-φονικές εκπομπές της Θεσσαλονίκης....
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Σχέδιο Σαχπαζίδη-Βρύζα για την απόκτηση των μετοχών του ΠΑΟΚ εξυφαίνεται στη σκιά της αναμονής των αποφάσεων των Αράβων, για επένδυση στην ΠΑΕ.

Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα τις επαφές του Ζήση Βρύζα με παρέες φίλων του ΠΑΟΚ, στους οποίους αναφέρει το σχέδιό του σε αντιδιαστολή με την υπόθεση των Αράβων.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ο Ζήσης Βρύζας κυρίως τις μέρες που βγήκε η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που επιβεβαίωνε το ενδιαφέρον των Αράβων, άρχισε να επισκέπτεται διάφορες παρέες φίλων της ομάδας και να αναφέρει το δικό του σχέδιο.

Με όσα έχουν γίνει γνωστά, αυτές οι επαφές επαναλήφθηκαν και παραμονές των Χριστουγέννων..

Ο Ζήσης Βρύζας θεωρεί ότι η κίνηση των Αράβων έχει γίνει από το Θόδωρο Ζαγοράκη σε αντιπερισπασμό («αντίμετρα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά), της δικής του κίνησης, την οποία θεωρεί ότι τορπίλισε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.

Το σχέδιο
Ποιο ήταν αρχικά το σχέδιο Βρύζα; Ο έμμισθος πρώην τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, είχε προτείνει στο Θόδωρο Ζαγοράκη, να δημιουργηθεί ομάδα τεσσάρων ατόμων, από τον ίδιο το Βρύζα, το Γιώργο Σαχπαζίδη, το Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Σέρχιο Κονσεϊσάο, οι οποίοι θα λάμβαναν δάνειο από Πορτογαλική τράπεζα ύψους οκτώ εκατομμυρίων Ευρώ.

Με τα χρήματα αυτά, οι τέσσερίς τους θα έπαιρναν τις μετοχές του ΠΑΟΚ και ως κύριοι της ΠΑΕ, με την κερδοφορία που αυτή επιδείκνυε τα πρώτα δυο χρόνια και η οποία αναμενόταν να συνεχιστεί με τους κατάλληλους χειρισμούς, θα έκαναν απόσβεση του δανείου. Στο τέλος, θα έμεναν οι ίδιοι, ως απόλυτα κυρίαρχοι του ΠΑΟΚ, έχοντας τη μετοχική πλειοψηφία.

Αυτή η υπόθεση δεν περπάτησε, λόγω της απόλυτης άρνησης Ζαγοράκη και μάλιστα είχε χολωθεί μαζί του ο Κονσεϊσάο που υπολόγιζε σε αυτή την κίνηση. Έτσι, πλέον, ο Ζήσης Βρύζας θέτει το θέμα της απόκτησης των μετοχών, μόνο από αυτόν και το Σαχπαζίδη.

Οι κινήσεις που κάνει είναι για να βολιδοσκοπήσει το κλίμα στις τάξεις των οπαδών, να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις και να προετοιμάσει το έδαφος για όταν έρθει η στιγμή να κάνει την κίνησή του.

Στις προθέσεις του μάλιστα είναι, να επαναφέρει τον Άγγελο Αναστασιάδη ως προπονητή στην ομάδα…

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.baladoros.com/nea/4511
Στα δικά μου αυτιά έφτασε από το ράδιο.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Lord »

Να γελάσω ή να κλάψω?? :roll:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Pegasus »

Κλά(π)σε...

Άκου ρε... Στο τέλος θα μας πουν ότι και τον Άραβα στο Φενέρ-ΠΑΟΚ τον έβαλε ο Ζαγοράκης και ο "κύριος Οντέι".
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εικόνα
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Να γελάσω ή να κλάψω?? :roll:
Εσύ να κλάψεις ή να γελάσεις, ή κανα δυο άλλοι...?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Lord »

:twisted:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
Lord_GayrosSlayer έγραψε:Να γελάσω ή να κλάψω?? :roll:
Εσύ να κλάψεις ή να γελάσεις, ή κανα δυο άλλοι...?

ποιούς ακριβως εννοεις ιταλε;


υγ για να δουμε ... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Maximus »

Δεν περίμενα ποτέ ότι θα γραφτεί δημοσιως αυτο το πράγμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι "επιβεβαιωθηκαν" οι πληροφοριες, που μου ειπε πριν μερικους μηνες καποια ψυχη...

Τωρα αν αληθευει, ο Θεος και η ψυχη του...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

το <<επιβεβαιωνεις>> λοιπον.χμ ...

αποκτα εξεχον ενδιαφερον η υποθεση! :pano:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Maximus »

Δεν χρειαζονται ειρωνειες... Απλα ειπα οτι "καποιος" μου ειπε αυτα τα πραγματα μηνες πριν και δυσκολευτηκα να το πιστεψω... Ειναι πολυ βαρύ να γραφτεί δημοσίως και για αυτο απόρησα οτι καποιος εβγαλε το θεμα, ασχετα αν αληθευει ή όχι... Ουτε διεκδικώ δαφνες προφητη, ουτε "επιβεβαιωνω" σαν παντογνωστης...

Τελικα ο Ζαγορακης και ο Βρυζας μιλανε μεταξυ τους; Το λυσαμε το ζητημα ή όχι;
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

κ εγω την ειχα ακουσει αυτη τη φημη με βρυζα κ κονσεισαο,......καπως διαφορετικα βεβαια απ'οσα διαβαζω εδω(για δανεια που στην ουσια θα ξεπληρωσει ο κοσμος του ΠΑΟΚ...)δηλαδη ο κυριος σαχπαζιδης δεν εχει 8 μυρια να διαθεσει στην ομαδα??
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”