Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Η περαίωση πάντως που έκανε η ΠΑΕ σήμερα έχει μεγάλη σχέση με την είσοδο επενδυτών. Είχε αναφερθεί κάποιες μέρες πριν ότι γίνεται προσπάθεια να περαιώσει η ΠΑΕ για να είναι πιο καθαρά τα πράγματα για τον όποιο επενδυτή.
Πρέπει να ξεχωρίζουμε απλα τα σημαντικά νέα από την κάθε μπούρδα του κάθε δημοσιογράφου που δεν έχει τι να γράψει...
Πρέπει να ξεχωρίζουμε απλα τα σημαντικά νέα από την κάθε μπούρδα του κάθε δημοσιογράφου που δεν έχει τι να γράψει...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Kolokotronis_4 έγραψε:Ακουσα σήμερα σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι οι άραβες αυτό το διάστημα είναι σε αναμονή και αξιολογούν τις αντιδράσεις του κόσμου σχετικά με την ενδεχομένη επένδυσή τους.
Αν αυτό είναι αλήθεια....
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΡΕ?
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΛΙΚΙΑ!
Αντε πάρτε μια απόφαση γιατί μας έχουν γίνει μπαλόνια με τις μηνιαίες σας παρατάσεις
να το πω ετσι πιο... λαικα
ΧΕΣΤΙΚΑΝ οι αραβες τις αντιδρασεις του κοσμου.
αν ειναι να μας παρουν θα μας παρουν και θα βαλουν οσα λεφτα θελουν και δεν θα ρωτησουν κανεναν.
οι ΑΡΔ κανουν την δουλεια τους... δηλαδη παραδίδουν ενα αρθρο η παραπάνω στον εργοδότη τους γιατι ετσι πρεπει.
τωρα στο τη θα γραψουν ειναι αναλογα τη ονειρο θα δουν.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αυτοί δεν είναι που αν θέλουν, θα κάνουν γήπεδο εκεί που γουστάρουν και δε θα ρωτήσουν κανέναν? 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Σχέδιο Σαχπαζίδη-Βρύζα για την απόκτηση των μετοχών του ΠΑΟΚ εξυφαίνεται στη σκιά της αναμονής των αποφάσεων των Αράβων, για επένδυση στην ΠΑΕ.
Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα τις επαφές του Ζήση Βρύζα με παρέες φίλων του ΠΑΟΚ, στους οποίους αναφέρει το σχέδιό του σε αντιδιαστολή με την υπόθεση των Αράβων.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ο Ζήσης Βρύζας κυρίως τις μέρες που βγήκε η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που επιβεβαίωνε το ενδιαφέρον των Αράβων, άρχισε να επισκέπτεται διάφορες παρέες φίλων της ομάδας και να αναφέρει το δικό του σχέδιο.
Με όσα έχουν γίνει γνωστά, αυτές οι επαφές επαναλήφθηκαν και παραμονές των Χριστουγέννων..
Ο Ζήσης Βρύζας θεωρεί ότι η κίνηση των Αράβων έχει γίνει από το Θόδωρο Ζαγοράκη σε αντιπερισπασμό («αντίμετρα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά), της δικής του κίνησης, την οποία θεωρεί ότι τορπίλισε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
Το σχέδιο
Ποιο ήταν αρχικά το σχέδιο Βρύζα; Ο έμμισθος πρώην τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, είχε προτείνει στο Θόδωρο Ζαγοράκη, να δημιουργηθεί ομάδα τεσσάρων ατόμων, από τον ίδιο το Βρύζα, το Γιώργο Σαχπαζίδη, το Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Σέρχιο Κονσεϊσάο, οι οποίοι θα λάμβαναν δάνειο από Πορτογαλική τράπεζα ύψους οκτώ εκατομμυρίων Ευρώ.
Με τα χρήματα αυτά, οι τέσσερίς τους θα έπαιρναν τις μετοχές του ΠΑΟΚ και ως κύριοι της ΠΑΕ, με την κερδοφορία που αυτή επιδείκνυε τα πρώτα δυο χρόνια και η οποία αναμενόταν να συνεχιστεί με τους κατάλληλους χειρισμούς, θα έκαναν απόσβεση του δανείου. Στο τέλος, θα έμεναν οι ίδιοι, ως απόλυτα κυρίαρχοι του ΠΑΟΚ, έχοντας τη μετοχική πλειοψηφία.
Αυτή η υπόθεση δεν περπάτησε, λόγω της απόλυτης άρνησης Ζαγοράκη και μάλιστα είχε χολωθεί μαζί του ο Κονσεϊσάο που υπολόγιζε σε αυτή την κίνηση. Έτσι, πλέον, ο Ζήσης Βρύζας θέτει το θέμα της απόκτησης των μετοχών, μόνο από αυτόν και το Σαχπαζίδη.
Οι κινήσεις που κάνει είναι για να βολιδοσκοπήσει το κλίμα στις τάξεις των οπαδών, να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις και να προετοιμάσει το έδαφος για όταν έρθει η στιγμή να κάνει την κίνησή του.
Στις προθέσεις του μάλιστα είναι, να επαναφέρει τον Άγγελο Αναστασιάδη ως προπονητή στην ομάδα…
Στα δικά μου αυτιά έφτασε από το ράδιο.
Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα τις επαφές του Ζήση Βρύζα με παρέες φίλων του ΠΑΟΚ, στους οποίους αναφέρει το σχέδιό του σε αντιδιαστολή με την υπόθεση των Αράβων.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ο Ζήσης Βρύζας κυρίως τις μέρες που βγήκε η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ που επιβεβαίωνε το ενδιαφέρον των Αράβων, άρχισε να επισκέπτεται διάφορες παρέες φίλων της ομάδας και να αναφέρει το δικό του σχέδιο.
Με όσα έχουν γίνει γνωστά, αυτές οι επαφές επαναλήφθηκαν και παραμονές των Χριστουγέννων..
Ο Ζήσης Βρύζας θεωρεί ότι η κίνηση των Αράβων έχει γίνει από το Θόδωρο Ζαγοράκη σε αντιπερισπασμό («αντίμετρα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά), της δικής του κίνησης, την οποία θεωρεί ότι τορπίλισε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
Το σχέδιο
Ποιο ήταν αρχικά το σχέδιο Βρύζα; Ο έμμισθος πρώην τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, είχε προτείνει στο Θόδωρο Ζαγοράκη, να δημιουργηθεί ομάδα τεσσάρων ατόμων, από τον ίδιο το Βρύζα, το Γιώργο Σαχπαζίδη, το Θόδωρο Ζαγοράκη και τον Σέρχιο Κονσεϊσάο, οι οποίοι θα λάμβαναν δάνειο από Πορτογαλική τράπεζα ύψους οκτώ εκατομμυρίων Ευρώ.
Με τα χρήματα αυτά, οι τέσσερίς τους θα έπαιρναν τις μετοχές του ΠΑΟΚ και ως κύριοι της ΠΑΕ, με την κερδοφορία που αυτή επιδείκνυε τα πρώτα δυο χρόνια και η οποία αναμενόταν να συνεχιστεί με τους κατάλληλους χειρισμούς, θα έκαναν απόσβεση του δανείου. Στο τέλος, θα έμεναν οι ίδιοι, ως απόλυτα κυρίαρχοι του ΠΑΟΚ, έχοντας τη μετοχική πλειοψηφία.
Αυτή η υπόθεση δεν περπάτησε, λόγω της απόλυτης άρνησης Ζαγοράκη και μάλιστα είχε χολωθεί μαζί του ο Κονσεϊσάο που υπολόγιζε σε αυτή την κίνηση. Έτσι, πλέον, ο Ζήσης Βρύζας θέτει το θέμα της απόκτησης των μετοχών, μόνο από αυτόν και το Σαχπαζίδη.
Οι κινήσεις που κάνει είναι για να βολιδοσκοπήσει το κλίμα στις τάξεις των οπαδών, να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις και να προετοιμάσει το έδαφος για όταν έρθει η στιγμή να κάνει την κίνησή του.
Στις προθέσεις του μάλιστα είναι, να επαναφέρει τον Άγγελο Αναστασιάδη ως προπονητή στην ομάδα…
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.baladoros.com/nea/4511Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Κλά(π)σε...
Άκου ρε... Στο τέλος θα μας πουν ότι και τον Άραβα στο Φενέρ-ΠΑΟΚ τον έβαλε ο Ζαγοράκης και ο "κύριος Οντέι".
Άκου ρε... Στο τέλος θα μας πουν ότι και τον Άραβα στο Φενέρ-ΠΑΟΚ τον έβαλε ο Ζαγοράκης και ο "κύριος Οντέι".
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εσύ να κλάψεις ή να γελάσεις, ή κανα δυο άλλοι...?Lord_GayrosSlayer έγραψε:Να γελάσω ή να κλάψω??
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
yiannisPAOKitalia έγραψε:Εσύ να κλάψεις ή να γελάσεις, ή κανα δυο άλλοι...?Lord_GayrosSlayer έγραψε:Να γελάσω ή να κλάψω??
ποιούς ακριβως εννοεις ιταλε;
υγ για να δουμε ...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Δεν περίμενα ποτέ ότι θα γραφτεί δημοσιως αυτο το πράγμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι "επιβεβαιωθηκαν" οι πληροφοριες, που μου ειπε πριν μερικους μηνες καποια ψυχη...
Τωρα αν αληθευει, ο Θεος και η ψυχη του...
Τωρα αν αληθευει, ο Θεος και η ψυχη του...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
το <<επιβεβαιωνεις>> λοιπον.χμ ...
αποκτα εξεχον ενδιαφερον η υποθεση!
αποκτα εξεχον ενδιαφερον η υποθεση!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Δεν χρειαζονται ειρωνειες... Απλα ειπα οτι "καποιος" μου ειπε αυτα τα πραγματα μηνες πριν και δυσκολευτηκα να το πιστεψω... Ειναι πολυ βαρύ να γραφτεί δημοσίως και για αυτο απόρησα οτι καποιος εβγαλε το θεμα, ασχετα αν αληθευει ή όχι... Ουτε διεκδικώ δαφνες προφητη, ουτε "επιβεβαιωνω" σαν παντογνωστης...
Τελικα ο Ζαγορακης και ο Βρυζας μιλανε μεταξυ τους; Το λυσαμε το ζητημα ή όχι;
Τελικα ο Ζαγορακης και ο Βρυζας μιλανε μεταξυ τους; Το λυσαμε το ζητημα ή όχι;
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
κ εγω την ειχα ακουσει αυτη τη φημη με βρυζα κ κονσεισαο,......καπως διαφορετικα βεβαια απ'οσα διαβαζω εδω(για δανεια που στην ουσια θα ξεπληρωσει ο κοσμος του ΠΑΟΚ...)δηλαδη ο κυριος σαχπαζιδης δεν εχει 8 μυρια να διαθεσει στην ομαδα??
