Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από novito »

ελεος ρε.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από teod1980 »

Εγώ από 20άρης επί Παρασίδη έμεινα 20άρης...δε ξέρω για σας... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Federacion »

"Από το 1977 και μετά από πολλά βασανιστήρια που πέρασαν οι Αθηναίοι και Πειραιώτες ταγαρόμαγκες τα προηγούμενα χρόνια, καταργήσανε την Τούμπα. Ο Αρειανός που ερχότανε μέχρι τότε με τον φίλο του ΠΑΟΚτσή στην Τούμπα, κλείστηκε σπίτι του και δεν ξαναβγήκε. Τα χρόνια της αθωότητας είχαν περάσει ανεπιστρεπτί. Ο ΠΑΟΚτσής είχε αγριέψει."...απο την ιστορία της Θ4, δε νομίζω οτι τα βγάζω απ το μυαλό μου ετσι; ;) λινκ http://www.paokgate4.gr/history.asp?Mode=2

για την ιστορία είμαι 33 φίλε μπαφε.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από mpafos4 »

emeissaspsirizoume4 έγραψε:μπαφε απο τελη '90 στις εκπομπες του ΠΑΡΑΣΙΔΗ ακουγα για 40αρηδες ΠΑΟΚτσηδες,τι γινεται αυτοι δεν μεγαλωσαν αλλο? :lol: :lol: :lol: :lol:
50αρηδες να λεμε καλυτερα :opaokara:
Αυτοι,λοιπον,φιλε μου...μεγαλωσαν και δεν ασχολουνται με αυτα που συμβαινουν σημερα........και ξερεις γιατι?......Γιατι οτι εκαναν δεν το εκαναν για να λενε οτι το εκαναν αλλα ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ....ΤΟΝ ΓΑΜΟΥΣΑΝ....

Και κατι ακομα,γαι σας τους νεοτερους.....Η ΤΟΥΜΠΑ ΚΟΧΛΑΖΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ..........ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ.....

Γουσταρω τρελα να να δω και αλλα γελακια............
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από kos »

φιλε μου Federacion το μοντελο που δεν γουσταρω ειναι αυτο του επαναστατη χωρις αιτια.
η οποια βια στην τουμπα ειχε παντοτε αιτια. εαν οχι παντα, σχεδον παντα.
η αιτια λοιπον ηταν και ειναι η αδικια προς την ομαδα.
να μην αναφερω παλαιοτερα σκηνικα. θα αναφερω μονο αυτο με τον γαυρο πριν απο 2 χρονια, μετα την σφαγη του κουκουλακη στο τηγανι και τις μανουρες στην διοικηση του ΠΑΟΚ στην σουιτα. πετρες, μολοτοφ, γυαλινα μπουκαλια και οτι αλλο χωραει η ανθρωπινη. ελαχιστοι Παοκτσηδες τα καταδικασαν. επειδη υπηρχε αιτια.
εχθες για την γαμημενη την κροτιδα υπηρχε καποια αιτια? ελεος δηλαδη με την μαλακια του καθενα.

και σε εμενα δεν αρεσει αυτη η λογικη ορισμενων που βγαζουν κομπιουτερακι και μετρανε 15 πυρσοι χ 10χιλ = 150,000.
αλλα απο το να αναψεις εναν πυρσο στο πεταλο μεχρι να πεταξει χωρις λογο την κροτιδα στον εποπτη υπαρχει τεραστια αποσταση.

γενικοτερα η γνωμη μου ειναι οτι το νομισμα εχει περισσοτερες απο δυο αποψεις.
δεν υπαρχουν μονο τα χαρουμενα αγγλακια που στην χειροτερη φωναζουν το "the referee is a wanker" και οι ανεγκεφαλοι που χωρις λογο και αφορμη προκαλουν ζημια. υπαρχει και μεση κατασταση.

και απο την αλλη ρε γαμωτο δεν μπορει μια τουμπα που αναβει σε ματς πρωταθληματος 2500 πυρσουν να πειθαρχει και να βαζει μπροστα το συμφερον της ομαδας και να υπαρχουν 5 μαλακες που δεν παιρνουν χαμπαρι.
τοσο μαγκια κουβαλανε πανω τους? τοσο μεγαλα @@ εχουν? και ολοι οι αλλοι που εχουμε καταλαβει οτι πρεπει να το παμε συμφωνα με τους κανονες της ουεφα τι ειμαστε? μαλακες ή φλωροι?

καπου τα εχεις παρεξηγησει τα πραγματα.
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

mpafe εχω μιλησει με παρα πολλους απο αυτους που ειτανε πρωτη γραμμη και εχω ζησει και κανει πραγματα με μερικους φιλε πιστεψε με και ξερω παρα πολλα,δεν περιμενω να μαθω απο σενα τιποτα ;)

και αμα δεν νιωθεις και δεν καταλαβενεις απο χιουμορ δικο σου προβλημα
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από mpafos4 »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Sorry,αλλα επειδη ειμαι,τρελα φορτισμενος,απο αυτα που εζησα χθες στο γηπεδο,ισως ξεφυγα.Και παλι συγγνωμη!!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Pegasus »

kos έγραψε:φιλε μου Federacion το μοντελο που δεν γουσταρω ειναι αυτο του επαναστατη χωρις αιτια.
η οποια βια στην τουμπα ειχε παντοτε αιτια. εαν οχι παντα, σχεδον παντα.
η αιτια λοιπον ηταν και ειναι η αδικια προς την ομαδα.
Χαίρομαι που υπάρχεις. Ειλικρινά.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Federacion »

Ποιός μίλησε για αναίτια βια;
Φυσικά η βία που ασκησε το πλήθος του λαού μας στη τεράστια πλειοψηφια των περιπτώσεων και κατα κανόνα ήταν και είναι εως και δικαιολογημένη.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Να δουμε και ποσο θα ανεβουν οι βασεις.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Δεν έχει extra.Από τους 8 και μετά.Επίσης δεν είναι και σίγουρο πως θα ....ανέβουν οι βάσεις.Μπορεί και να πέσουν
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Maximus »

Καλα, καθηστε να βγαλουμε την Β λυκειου και συζηταμε για τις βασεις του χρονου, που θα ειμαστε Γ λυκείου...
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Doomlord4 »

:lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από free4 »

Ο Φενερμπαχτσε μπάι μπάι ξαναχτυπά!!

[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Pegasus »

Κάπου είχα βρει ένα e-mail τους εκεί και τους είπα να παίρνουν όποτε μπορούν αγώνες του ΠΑΟΚ για να τους βλέπουμε "δορυφορικά" και να βάζουν αυτόν εδώ τον εκφωνητή που μπροστά του ο Κανελλάκης είναι τσίμπλα. Φαίνεται ότι έκαναν και άλλοι το ίδιο και μας άκουσαν. :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”