Group Stage Europa League
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Group Stage Europa League
"Από το 1977 και μετά από πολλά βασανιστήρια που πέρασαν οι Αθηναίοι και Πειραιώτες ταγαρόμαγκες τα προηγούμενα χρόνια, καταργήσανε την Τούμπα. Ο Αρειανός που ερχότανε μέχρι τότε με τον φίλο του ΠΑΟΚτσή στην Τούμπα, κλείστηκε σπίτι του και δεν ξαναβγήκε. Τα χρόνια της αθωότητας είχαν περάσει ανεπιστρεπτί. Ο ΠΑΟΚτσής είχε αγριέψει."...απο την ιστορία της Θ4, δε νομίζω οτι τα βγάζω απ το μυαλό μου ετσι;
λινκ http://www.paokgate4.gr/history.asp?Mode=2
για την ιστορία είμαι 33 φίλε μπαφε.
για την ιστορία είμαι 33 φίλε μπαφε.
Re: Group Stage Europa League
Αυτοι,λοιπον,φιλε μου...μεγαλωσαν και δεν ασχολουνται με αυτα που συμβαινουν σημερα........και ξερεις γιατι?......Γιατι οτι εκαναν δεν το εκαναν για να λενε οτι το εκαναν αλλα ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!!!!!emeissaspsirizoume4 έγραψε:μπαφε απο τελη '90 στις εκπομπες του ΠΑΡΑΣΙΔΗ ακουγα για 40αρηδες ΠΑΟΚτσηδες,τι γινεται αυτοι δεν μεγαλωσαν αλλο?![]()
![]()
![]()
![]()
50αρηδες να λεμε καλυτερα
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ....ΤΟΝ ΓΑΜΟΥΣΑΝ....
Και κατι ακομα,γαι σας τους νεοτερους.....Η ΤΟΥΜΠΑ ΚΟΧΛΑΖΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ..........ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ.....
Γουσταρω τρελα να να δω και αλλα γελακια............
Re: Group Stage Europa League
φιλε μου Federacion το μοντελο που δεν γουσταρω ειναι αυτο του επαναστατη χωρις αιτια.
η οποια βια στην τουμπα ειχε παντοτε αιτια. εαν οχι παντα, σχεδον παντα.
η αιτια λοιπον ηταν και ειναι η αδικια προς την ομαδα.
να μην αναφερω παλαιοτερα σκηνικα. θα αναφερω μονο αυτο με τον γαυρο πριν απο 2 χρονια, μετα την σφαγη του κουκουλακη στο τηγανι και τις μανουρες στην διοικηση του ΠΑΟΚ στην σουιτα. πετρες, μολοτοφ, γυαλινα μπουκαλια και οτι αλλο χωραει η ανθρωπινη. ελαχιστοι Παοκτσηδες τα καταδικασαν. επειδη υπηρχε αιτια.
εχθες για την γαμημενη την κροτιδα υπηρχε καποια αιτια? ελεος δηλαδη με την μαλακια του καθενα.
και σε εμενα δεν αρεσει αυτη η λογικη ορισμενων που βγαζουν κομπιουτερακι και μετρανε 15 πυρσοι χ 10χιλ = 150,000.
αλλα απο το να αναψεις εναν πυρσο στο πεταλο μεχρι να πεταξει χωρις λογο την κροτιδα στον εποπτη υπαρχει τεραστια αποσταση.
γενικοτερα η γνωμη μου ειναι οτι το νομισμα εχει περισσοτερες απο δυο αποψεις.
δεν υπαρχουν μονο τα χαρουμενα αγγλακια που στην χειροτερη φωναζουν το "the referee is a wanker" και οι ανεγκεφαλοι που χωρις λογο και αφορμη προκαλουν ζημια. υπαρχει και μεση κατασταση.
και απο την αλλη ρε γαμωτο δεν μπορει μια τουμπα που αναβει σε ματς πρωταθληματος 2500 πυρσουν να πειθαρχει και να βαζει μπροστα το συμφερον της ομαδας και να υπαρχουν 5 μαλακες που δεν παιρνουν χαμπαρι.
τοσο μαγκια κουβαλανε πανω τους? τοσο μεγαλα @@ εχουν? και ολοι οι αλλοι που εχουμε καταλαβει οτι πρεπει να το παμε συμφωνα με τους κανονες της ουεφα τι ειμαστε? μαλακες ή φλωροι?
καπου τα εχεις παρεξηγησει τα πραγματα.
η οποια βια στην τουμπα ειχε παντοτε αιτια. εαν οχι παντα, σχεδον παντα.
η αιτια λοιπον ηταν και ειναι η αδικια προς την ομαδα.
να μην αναφερω παλαιοτερα σκηνικα. θα αναφερω μονο αυτο με τον γαυρο πριν απο 2 χρονια, μετα την σφαγη του κουκουλακη στο τηγανι και τις μανουρες στην διοικηση του ΠΑΟΚ στην σουιτα. πετρες, μολοτοφ, γυαλινα μπουκαλια και οτι αλλο χωραει η ανθρωπινη. ελαχιστοι Παοκτσηδες τα καταδικασαν. επειδη υπηρχε αιτια.
εχθες για την γαμημενη την κροτιδα υπηρχε καποια αιτια? ελεος δηλαδη με την μαλακια του καθενα.
και σε εμενα δεν αρεσει αυτη η λογικη ορισμενων που βγαζουν κομπιουτερακι και μετρανε 15 πυρσοι χ 10χιλ = 150,000.
αλλα απο το να αναψεις εναν πυρσο στο πεταλο μεχρι να πεταξει χωρις λογο την κροτιδα στον εποπτη υπαρχει τεραστια αποσταση.
γενικοτερα η γνωμη μου ειναι οτι το νομισμα εχει περισσοτερες απο δυο αποψεις.
δεν υπαρχουν μονο τα χαρουμενα αγγλακια που στην χειροτερη φωναζουν το "the referee is a wanker" και οι ανεγκεφαλοι που χωρις λογο και αφορμη προκαλουν ζημια. υπαρχει και μεση κατασταση.
και απο την αλλη ρε γαμωτο δεν μπορει μια τουμπα που αναβει σε ματς πρωταθληματος 2500 πυρσουν να πειθαρχει και να βαζει μπροστα το συμφερον της ομαδας και να υπαρχουν 5 μαλακες που δεν παιρνουν χαμπαρι.
τοσο μαγκια κουβαλανε πανω τους? τοσο μεγαλα @@ εχουν? και ολοι οι αλλοι που εχουμε καταλαβει οτι πρεπει να το παμε συμφωνα με τους κανονες της ουεφα τι ειμαστε? μαλακες ή φλωροι?
καπου τα εχεις παρεξηγησει τα πραγματα.
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Group Stage Europa League
mpafe εχω μιλησει με παρα πολλους απο αυτους που ειτανε πρωτη γραμμη και εχω ζησει και κανει πραγματα με μερικους φιλε πιστεψε με και ξερω παρα πολλα,δεν περιμενω να μαθω απο σενα τιποτα
και αμα δεν νιωθεις και δεν καταλαβενεις απο χιουμορ δικο σου προβλημα
και αμα δεν νιωθεις και δεν καταλαβενεις απο χιουμορ δικο σου προβλημα
Re: Group Stage Europa League
Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam
Sorry,αλλα επειδη ειμαι,τρελα φορτισμενος,απο αυτα που εζησα χθες στο γηπεδο,ισως ξεφυγα.Και παλι συγγνωμη!!!
Thx, AdminTeam
Sorry,αλλα επειδη ειμαι,τρελα φορτισμενος,απο αυτα που εζησα χθες στο γηπεδο,ισως ξεφυγα.Και παλι συγγνωμη!!!
Re: Group Stage Europa League
Χαίρομαι που υπάρχεις. Ειλικρινά.kos έγραψε:φιλε μου Federacion το μοντελο που δεν γουσταρω ειναι αυτο του επαναστατη χωρις αιτια.
η οποια βια στην τουμπα ειχε παντοτε αιτια. εαν οχι παντα, σχεδον παντα.
η αιτια λοιπον ηταν και ειναι η αδικια προς την ομαδα.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Group Stage Europa League
Ποιός μίλησε για αναίτια βια;
Φυσικά η βία που ασκησε το πλήθος του λαού μας στη τεράστια πλειοψηφια των περιπτώσεων και κατα κανόνα ήταν και είναι εως και δικαιολογημένη.
Φυσικά η βία που ασκησε το πλήθος του λαού μας στη τεράστια πλειοψηφια των περιπτώσεων και κατα κανόνα ήταν και είναι εως και δικαιολογημένη.
Re: Group Stage Europa League
Δεν έχει extra.Από τους 8 και μετά.Επίσης δεν είναι και σίγουρο πως θα ....ανέβουν οι βάσεις.Μπορεί και να πέσουν
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Group Stage Europa League
Καλα, καθηστε να βγαλουμε την Β λυκειου και συζηταμε για τις βασεις του χρονου, που θα ειμαστε Γ λυκείου...
Re: Group Stage Europa League
Ο Φενερμπαχτσε μπάι μπάι ξαναχτυπά!!
[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
Re: Group Stage Europa League
Κάπου είχα βρει ένα e-mail τους εκεί και τους είπα να παίρνουν όποτε μπορούν αγώνες του ΠΑΟΚ για να τους βλέπουμε "δορυφορικά" και να βάζουν αυτόν εδώ τον εκφωνητή που μπροστά του ο Κανελλάκης είναι τσίμπλα. Φαίνεται ότι έκαναν και άλλοι το ίδιο και μας άκουσαν. 