Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Παντως ειτε ειναι αληθεια ειτε οχι , ή προκειται για παιχτουρα ,
ή παει η Λιβερπουλ να τον ξεφορτωθει κανοντας παιχνιδι με ολους..!!
ή παει η Λιβερπουλ να τον ξεφορτωθει κανοντας παιχνιδι με ολους..!!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
για να σας έχω στην μπρίζα τα λέω...akis_1987 έγραψε:sidpanos, το φόρουμ το παρακολουθώ ανελλιπώς, άσχετα αν δεν ποστάρω..Δλδ επείδη δεν έχω τα δικά σου πόστ δεν μου επιτρέπεται να ρίξω κανά παπά..Τόσο και τόσα έχουμε ακούσει τις τελευταίες μέρες..Και πριν την ανανέωση του φόρουμ, είχα και καμιά 50αριά παραπάνω..Τεσπα, να χαμε να λέγαμε..Πιρές λέμε..sidpanos έγραψε:ε ρε γέλιο...παπάδες εδώ και εκεί...
και έχεις και τους τυπους που χάνονται όλο το χρόνο,και βγαίνουν μόνο στις μεταγραφές,να σου λένε για παίχτες σίγουρα κλεισμένους και έγκυρες πηγες...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ο Ελ Ζαρ ειναι πολυ καλος παικτης και εξελιξιμος.Θυμαμαι περυσι επαιξε μερικα παιχνιδια και σαν βασικος και ηταν αξιοπρεπεστατος, εβαλε και μερικα γκολ.Μακαρι να ερθει, τι να λεμε τωρα, θα ειναι μεγαλη μεταγγραφη για τον ΠΑΟΚ!!! Φυσικα δεν παρακαλαμε κανεναν αν δεν θελει αυτος θα βρουμε αλλον!!
ΥΓ: Εσωτερικη μεταγγραφη σκεφτηκαμε;;;ΚΟΥΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
ΥΓ: Εσωτερικη μεταγγραφη σκεφτηκαμε;;;ΚΟΥΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
- Fear of the dark
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
- Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Όσο περνάει η ώρα, η ιδέα για Κoke, αρχίζει να μου φαίνεται καλή......
Η ζέστη, το άγχος, η αγωνία, δεν ξέρω....

Η ζέστη, το άγχος, η αγωνία, δεν ξέρω....
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4161
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Eιπα δεν θα γράψω, αλλα δεν αντέχω. Τετοιες στιγμές που όλοι περιμένουμε μια σοβαρη ενημέρωση οταν ο καθένας γράφει της π!υτσας τον χαβα καταντάει εκτος απο ενοχλητικο και απιστευτα εκνευριστικο... Αλλο να γράφεις παπάδες σε μια νεκρη περίοδο οπως τις προηγουμενες μέρες και άλλο 2 ωρες πριν την λήξη της μεταγραφικης περιόδου. Ηρεμιστε λίγο με τα οφ-τοπικ και τους παπάδες και τις δηθεν ανακοινώσεις γιατι η ώρα δεν αρμόζει για τετοια... Παντα φιλικά!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ρε πλακα που έχει η μεταγραφολογία κι εγώ ο μ@λάκας τόσο καιρό στο forum δεν το πήρα πρέφα!
σε μένα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ποιος το ειπε αυτο ? εκεινος που μιλουσε και ελεγε για γενικα μεταγραφες απο εξωτερικο κτλ ?pagotatzis έγραψε:στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
ετσι ειναι αδερφια...λιγο υπομονη θελει...ειπαμε λιγο χαβαλε αλλα εχετε ξεφυγει εδω και ωρα...DaFFy_NaSH έγραψε:Eιπα δεν θα γράψω, αλλα δεν αντέχω. Τετοιες στιγμές που όλοι περιμένουμε μια σοβαρη ενημέρωση οταν ο καθένας γράφει της π!υτσας τον χαβα καταντάει εκτος απο ενοχλητικο και απιστευτα εκνευριστικο... Αλλο να γράφεις παπάδες σε μια νεκρη περίοδο οπως τις προηγουμενες μέρες και άλλο 2 ωρες πριν την λήξη της μεταγραφικης περιόδου. Ηρεμιστε λίγο με τα οφ-τοπικ και τους παπάδες και τις δηθεν ανακοινώσεις γιατι η ώρα δεν αρμόζει για τετοια... Παντα φιλικά!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
Ναι προς το τελος της εκπομπης το ειπε...Steenage έγραψε:ποιος το ειπε αυτο ? εκεινος που μιλουσε και ελεγε για γενικα μεταγραφες απο εξωτερικο κτλ ?pagotatzis έγραψε:στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4161
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)
El Zhar Zhar, el Zhar.. Zhar El.. Αυτός δεν είναι ο μπαμπάς του Σούπερμαν? Παικτάρα πρέπει να είναι..
-
professor v
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 03:34