Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από moican4 »

Παντως ειτε ειναι αληθεια ειτε οχι , ή προκειται για παιχτουρα ,
ή παει η Λιβερπουλ να τον ξεφορτωθει κανοντας παιχνιδι με ολους..!!
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από xlebouras »

GERARD ΛΑΙΜΑΙ!!!!!!!!

ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ....
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerard_L%C3%B3pez
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από bL@De »

:idea: :idea: ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΟN RIBERY!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από sidpanos »

akis_1987 έγραψε:
sidpanos έγραψε:ε ρε γέλιο...παπάδες εδώ και εκεί...
και έχεις και τους τυπους που χάνονται όλο το χρόνο,και βγαίνουν μόνο στις μεταγραφές,να σου λένε για παίχτες σίγουρα κλεισμένους και έγκυρες πηγες... 8-)
sidpanos, το φόρουμ το παρακολουθώ ανελλιπώς, άσχετα αν δεν ποστάρω..Δλδ επείδη δεν έχω τα δικά σου πόστ δεν μου επιτρέπεται να ρίξω κανά παπά..Τόσο και τόσα έχουμε ακούσει τις τελευταίες μέρες..Και πριν την ανανέωση του φόρουμ, είχα και καμιά 50αριά παραπάνω..Τεσπα, να χαμε να λέγαμε..Πιρές λέμε.. :opaokara:
για να σας έχω στην μπρίζα τα λέω... :lol: :twisted:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Ελ Ζαρ ειναι πολυ καλος παικτης και εξελιξιμος.Θυμαμαι περυσι επαιξε μερικα παιχνιδια και σαν βασικος και ηταν αξιοπρεπεστατος, εβαλε και μερικα γκολ.Μακαρι να ερθει, τι να λεμε τωρα, θα ειναι μεγαλη μεταγγραφη για τον ΠΑΟΚ!!! Φυσικα δεν παρακαλαμε κανεναν αν δεν θελει αυτος θα βρουμε αλλον!!

ΥΓ: Εσωτερικη μεταγγραφη σκεφτηκαμε;;;ΚΟΥΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Fear of the dark
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Fear of the dark »

Όσο περνάει η ώρα, η ιδέα για Κoke, αρχίζει να μου φαίνεται καλή......
Η ζέστη, το άγχος, η αγωνία, δεν ξέρω.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από pagotatzis »

στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Eιπα δεν θα γράψω, αλλα δεν αντέχω. Τετοιες στιγμές που όλοι περιμένουμε μια σοβαρη ενημέρωση οταν ο καθένας γράφει της π!υτσας τον χαβα καταντάει εκτος απο ενοχλητικο και απιστευτα εκνευριστικο... Αλλο να γράφεις παπάδες σε μια νεκρη περίοδο οπως τις προηγουμενες μέρες και άλλο 2 ωρες πριν την λήξη της μεταγραφικης περιόδου. Ηρεμιστε λίγο με τα οφ-τοπικ και τους παπάδες και τις δηθεν ανακοινώσεις γιατι η ώρα δεν αρμόζει για τετοια... Παντα φιλικά!
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από 8emis4 »

ρε πλακα που έχει η μεταγραφολογία κι εγώ ο μ@λάκας τόσο καιρό στο forum δεν το πήρα πρέφα!

:redcard: σε μένα
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Steenage »

pagotatzis έγραψε:στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
ποιος το ειπε αυτο ? εκεινος που μιλουσε και ελεγε για γενικα μεταγραφες απο εξωτερικο κτλ ?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Sera4 »

DaFFy_NaSH έγραψε:Eιπα δεν θα γράψω, αλλα δεν αντέχω. Τετοιες στιγμές που όλοι περιμένουμε μια σοβαρη ενημέρωση οταν ο καθένας γράφει της π!υτσας τον χαβα καταντάει εκτος απο ενοχλητικο και απιστευτα εκνευριστικο... Αλλο να γράφεις παπάδες σε μια νεκρη περίοδο οπως τις προηγουμενες μέρες και άλλο 2 ωρες πριν την λήξη της μεταγραφικης περιόδου. Ηρεμιστε λίγο με τα οφ-τοπικ και τους παπάδες και τις δηθεν ανακοινώσεις γιατι η ώρα δεν αρμόζει για τετοια... Παντα φιλικά!
ετσι ειναι αδερφια...λιγο υπομονη θελει...ειπαμε λιγο χαβαλε αλλα εχετε ξεφυγει εδω και ωρα...
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από xlebouras »

Steenage έγραψε:
pagotatzis έγραψε:στο 103 είναι αλήθεια ότι το είπε
έινια παιχνίδι του manager του που θέλει να τον ξεφορτωθεί και δεν παίζει gia mas
ποιος το ειπε αυτο ? εκεινος που μιλουσε και ελεγε για γενικα μεταγραφες απο εξωτερικο κτλ ?
Ναι προς το τελος της εκπομπης το ειπε...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από pagotatzis »

yes
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από Tolaros »

El Zhar Zhar, el Zhar.. Zhar El.. Αυτός δεν είναι ο μπαμπάς του Σούπερμαν? Παικτάρα πρέπει να είναι..
professor v
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 03:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Δημοσίευση από professor v »

105......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”