3. Bryce Daren Moon

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

Αυτη και αν ειναι δυσευρευτη :o :o :o :o
Το πιο πιθανο ειναι να την δουμε οταν του ανακοινωσουν οτι θα παιξει ολοκληρο 90 λεπτο. Μαλλον τοτε θα βαλει τα κλαμματα απο την χαρα του :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

kass4 έγραψε:Χαρχαρία δείξε...Εικόνα
shark4 έγραψε:Λυπαμαι αδερφε αλλα ανταλλαγη : γιοκ.
Την φωτο του Μουν με κοντομανικο την εχω . Νομιζα θα ειχες καμμια με μακρυμανικο που ειναι και απο τις σπανιες.
Ισως μια αλλη φορα :( :(
Aν ήταν ο Μουν, τσιμέντο να γίνει!
Εδώ, μιλάμε για καραμπινάτο Μάρκος Αντόνιο. :lol:
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από kass4 »

:lol:
και θολό τον πήρες πρέφα ρε σκύλε
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από interad »

τι βλέπουν τα γαλαζομπίρμμπιλα ματάκια μου;;;

μπρε καςς.....

κοροϊδεύεις τα μπραδέρια σου μπρεεεε;;;;;;


μέχρι κι εγώ το κατάλαβα...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από free4 »

Κι εγώ για τον Μαρκαντώνη τον βλέπω..
Βρε μπας κι άλλαξε ο Μουν χαρακτηριστικά! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ronaldo »

οσο και να αλλαξει χαρακτηριστικα παλι μουν θα ειναι οποτε θα ξεχωριζεται ευκολα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από gika »

Είναι που είναι μουν, είναι και ξυρισμένο... Τα σπάει... :opaokara: :opaokara: :opaokara:

(εκτός αν είναι φαλακρός για άλλο λόγο... :o )
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

Και χθες ησουν απολαυστικος οπως σε ολους τους τελευταιους αγωνες :lol: :lol:
Τωρα εσυ εχθες χαρηκες η' στεναχωρεθηκες ? :roll: :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Νομίζω ότι θα μπει σαν αλλαγή στην Ξάνθη (έχω το προαίσθημα).
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από gergeo4 »

«Εξαιρετική είδηση, ειδικά τώρα που πλησιάζει το Μουντιάλ»

Χαρούμενος για την κλήση του στην εθνική ομάδα της Ν. Αφρικής για το φιλικό με την Ναμίμπια στις 3 Μαρτίου εμφανίστηκε ο Μπράις Μουν, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα της πατρίδας του, “The Citizen”. «Είναι μια είδηση που με έκανε εξαιρετικά χαρούμενο, ειδικά τώρα που πλησιάζει το Μουντιάλ», ανέφερε ο αμυντικός του ΠΑΟΚ (δανεικός απ’ τον Παναθηναϊκό).

Ο Μουν συμπεριλήφθηκε στις επιλογές του Κάρλος Αλμπέρτο Παρέιρα για το ματς με την Ναμίμπια, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου το καλοκαίρι του 2010, την οποία θα φιλοξενήσει η αφρικανική χώρα.

sportfm.gr
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αφού είναι παικταράς ο άνθρωπος! Άσχετα αν οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν την αξία του!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

Παιχταρα μου τι ειδα ??????????? :o
Κληση στην Εθνικη της Νοτιου Αφρικης ενοψει Μουντιαλ ?
Παντα το ελεγα οτι οι αξιες στο τελος ανταμειβονται.
Προσεχε ομως να μην τραυματιστεις γιατι ακολουθουν δυσκολα παιχνιδια εδω .
Το νου σου λαιμαι και το καλοκαιρι θα ξαναπας σαν πρωταθλητης πια. :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από fanatikos »

Προσωπικα είμαι αντιθετος στο να δανειζομαστε παικτες απο ομαδες του ΠΟΚ. Και δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα και δημιουργουν την εντυπωση οτι ειμαστε μικρότερη ομαδα.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από shark4 »

αυτος νομιζεις το ξερει οτι τον δανειστηκαμε ?????? :lol: :lol: :lol:
Ουτως η' αλλως δεν αλλαξε καθολου η καθημερινοτητα του ;) αλλα για μενα παντα θα ειναι παιχταρας.
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 3. Bryce Daren Moon

Δημοσίευση από fanatikos »

Εμ, βεβαια. Αν ειχε καταλαβει οτι αλλαξε κατι, δε θα κλαδευε τον Σναουτσνερ (!!) στα Γιάννενα.
Η πλακα ειναι οτι ο διαιτητης εδωσε φάουλ (!!!) :D :D :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”