Το πιο πιθανο ειναι να την δουμε οταν του ανακοινωσουν οτι θα παιξει ολοκληρο 90 λεπτο. Μαλλον τοτε θα βαλει τα κλαμματα απο την χαρα του
3. Bryce Daren Moon
Re: 3. Bryce Daren Moon
Αυτη και αν ειναι δυσευρευτη
Το πιο πιθανο ειναι να την δουμε οταν του ανακοινωσουν οτι θα παιξει ολοκληρο 90 λεπτο. Μαλλον τοτε θα βαλει τα κλαμματα απο την χαρα του

Το πιο πιθανο ειναι να την δουμε οταν του ανακοινωσουν οτι θα παιξει ολοκληρο 90 λεπτο. Μαλλον τοτε θα βαλει τα κλαμματα απο την χαρα του
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: 3. Bryce Daren Moon
Aν ήταν ο Μουν, τσιμέντο να γίνει!shark4 έγραψε:Λυπαμαι αδερφε αλλα ανταλλαγη : γιοκ.
Την φωτο του Μουν με κοντομανικο την εχω . Νομιζα θα ειχες καμμια με μακρυμανικο που ειναι και απο τις σπανιες.
Ισως μια αλλη φορα![]()
Εδώ, μιλάμε για καραμπινάτο Μάρκος Αντόνιο.
Re: 3. Bryce Daren Moon
τι βλέπουν τα γαλαζομπίρμμπιλα ματάκια μου;;;
μπρε καςς.....
κοροϊδεύεις τα μπραδέρια σου μπρεεεε;;;;;;
μέχρι κι εγώ το κατάλαβα...
μπρε καςς.....
κοροϊδεύεις τα μπραδέρια σου μπρεεεε;;;;;;
μέχρι κι εγώ το κατάλαβα...
Re: 3. Bryce Daren Moon
Κι εγώ για τον Μαρκαντώνη τον βλέπω..
Βρε μπας κι άλλαξε ο Μουν χαρακτηριστικά!

Βρε μπας κι άλλαξε ο Μουν χαρακτηριστικά!
Re: 3. Bryce Daren Moon
οσο και να αλλαξει χαρακτηριστικα παλι μουν θα ειναι οποτε θα ξεχωριζεται ευκολα
Re: 3. Bryce Daren Moon
Είναι που είναι μουν, είναι και ξυρισμένο... Τα σπάει...
(εκτός αν είναι φαλακρός για άλλο λόγο...
)
(εκτός αν είναι φαλακρός για άλλο λόγο...
Re: 3. Bryce Daren Moon
Και χθες ησουν απολαυστικος οπως σε ολους τους τελευταιους αγωνες
Τωρα εσυ εχθες χαρηκες η' στεναχωρεθηκες ?

Τωρα εσυ εχθες χαρηκες η' στεναχωρεθηκες ?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 3. Bryce Daren Moon
«Εξαιρετική είδηση, ειδικά τώρα που πλησιάζει το Μουντιάλ»
Χαρούμενος για την κλήση του στην εθνική ομάδα της Ν. Αφρικής για το φιλικό με την Ναμίμπια στις 3 Μαρτίου εμφανίστηκε ο Μπράις Μουν, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα της πατρίδας του, “The Citizen”. «Είναι μια είδηση που με έκανε εξαιρετικά χαρούμενο, ειδικά τώρα που πλησιάζει το Μουντιάλ», ανέφερε ο αμυντικός του ΠΑΟΚ (δανεικός απ’ τον Παναθηναϊκό).
Ο Μουν συμπεριλήφθηκε στις επιλογές του Κάρλος Αλμπέρτο Παρέιρα για το ματς με την Ναμίμπια, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου το καλοκαίρι του 2010, την οποία θα φιλοξενήσει η αφρικανική χώρα.
sportfm.gr
Χαρούμενος για την κλήση του στην εθνική ομάδα της Ν. Αφρικής για το φιλικό με την Ναμίμπια στις 3 Μαρτίου εμφανίστηκε ο Μπράις Μουν, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα της πατρίδας του, “The Citizen”. «Είναι μια είδηση που με έκανε εξαιρετικά χαρούμενο, ειδικά τώρα που πλησιάζει το Μουντιάλ», ανέφερε ο αμυντικός του ΠΑΟΚ (δανεικός απ’ τον Παναθηναϊκό).
Ο Μουν συμπεριλήφθηκε στις επιλογές του Κάρλος Αλμπέρτο Παρέιρα για το ματς με την Ναμίμπια, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου το καλοκαίρι του 2010, την οποία θα φιλοξενήσει η αφρικανική χώρα.
sportfm.gr
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 3. Bryce Daren Moon
Αφού είναι παικταράς ο άνθρωπος! Άσχετα αν οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν την αξία του!
Re: 3. Bryce Daren Moon
Παιχταρα μου τι ειδα ???????????
Κληση στην Εθνικη της Νοτιου Αφρικης ενοψει Μουντιαλ ?
Παντα το ελεγα οτι οι αξιες στο τελος ανταμειβονται.
Προσεχε ομως να μην τραυματιστεις γιατι ακολουθουν δυσκολα παιχνιδια εδω .
Το νου σου λαιμαι και το καλοκαιρι θα ξαναπας σαν πρωταθλητης πια.

Κληση στην Εθνικη της Νοτιου Αφρικης ενοψει Μουντιαλ ?
Παντα το ελεγα οτι οι αξιες στο τελος ανταμειβονται.
Προσεχε ομως να μην τραυματιστεις γιατι ακολουθουν δυσκολα παιχνιδια εδω .
Το νου σου λαιμαι και το καλοκαιρι θα ξαναπας σαν πρωταθλητης πια.
Re: 3. Bryce Daren Moon
Προσωπικα είμαι αντιθετος στο να δανειζομαστε παικτες απο ομαδες του ΠΟΚ. Και δεν προσφερουν ουσιαστικα τιποτα και δημιουργουν την εντυπωση οτι ειμαστε μικρότερη ομαδα.
Re: 3. Bryce Daren Moon
αυτος νομιζεις το ξερει οτι τον δανειστηκαμε ??????
Ουτως η' αλλως δεν αλλαξε καθολου η καθημερινοτητα του
αλλα για μενα παντα θα ειναι παιχταρας.
Ουτως η' αλλως δεν αλλαξε καθολου η καθημερινοτητα του
Re: 3. Bryce Daren Moon
Εμ, βεβαια. Αν ειχε καταλαβει οτι αλλαξε κατι, δε θα κλαδευε τον Σναουτσνερ (!!) στα Γιάννενα.
Η πλακα ειναι οτι ο διαιτητης εδωσε φάουλ (!!!)

Η πλακα ειναι οτι ο διαιτητης εδωσε φάουλ (!!!)
