tzelas έγραψε:Αυτό που διαβάζει κανείς πίσω από τις λέξεις είναι η νοοτροπία ότι δεν μπορούμε μαζί και πρωταθλητισμό και Ευρώπη. Οσο δεν ξεκινάει το πρωτάθλημα, εντάξει εστιάζουμε στην Ευρώπη και τα δίνουμε όλα για να μπούμε ομίλους αφού δεν έχουμε και κάτι άλλο να εστιάσουμε, μετά όμως όλο το βάρος πέφτει στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη κατεβάζουμε ταχύτητες, γιατί job done για την Ευρώπη, και δεν μπορούμε και τα δύο μαζί. Το θεωρεί τιμητικό (όπως και η υπόλοιπη ομάδα;) γιατί έτσι βολεύει.
Αυτό που λες tzela,είναι εκ του αποτελέσματος σωστό,δεν διαβάστηκε όμως πίσω από τις λέξεις του Βαρελα.
Επιμένω ότι συνεχίζουμε να τον αδικούμε.
Τέλος πάντων,δε μπορώ προφανώς να σας αλλάξω γνώμη.
Διαφωνούμε, δε πειράζει όπως είπε και ο doom.
