ειχα μιλησει με δουκα.απαντησε οτι δεν ειμαστε αδιαφοροι και τα ξερουμε .......obanebane έγραψε:Προφανώς,σου ξανά γράφω για τελευταία φορά.
Στείλε ένα αναλυτικό με τις σκέψεις σου στην ΠΑΕ.
Ποτέ δεν ξέρεις,μπορεί να αξιοποιηθεί.
Άλλωστε τη δουλειά την έχεις κάνει, τα αρχεία σου είναι γεμάτα.
Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά πράγματα.
Και αν δε θες εσύ,δώστα στους υπεύθυνους του σάιτ που έχουν επικοινωνία με την ΠΑΕ ,να τα προωθήσουν για λογαριασμό σου.
Είναι πολύ σημαντική η δουλειά σου για να αγνοηθεί και υποχρέωση των εδω παιδιών, προς την ομάδα αυτή η βοήθεια.
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Είμαι σχετικά αντικοινωνικός θα έλεγα και όχι απ αυτούς που χώνονται και τρυπώνουνobanebane έγραψε:Προφανώς,σου ξανά γράφω για τελευταία φορά.
Στείλε ένα αναλυτικό με τις σκέψεις σου στην ΠΑΕ.
Ποτέ δεν ξέρεις,μπορεί να αξιοποιηθεί.
Άλλωστε τη δουλειά την έχεις κάνει, τα αρχεία σου είναι γεμάτα.
Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά πράγματα.
Και αν δε θες εσύ,σωστά στους υπεύθυνους του σάιτ που έχουν επικοινωνία με την ΠΑΕ ,να τα προωθήσουν για λογαριασμό σου.
Είναι πολύ σημαντική η δουλειά σου για να αγνοηθεί και υποχρέωση των εδω παιδιών, προς την ομάδα αυτή η βοήθεια.
Ναι θα μπορούσα να κάνω μια παρουσίαση στην ΠΑΕ, στους παίκτες,έχω τον τρόπο να τους βάλω στην ευρωπαική πρίζα και να τους πωρώσω σε μεγάλο βαθμό
Όσο είμαι χαμηλών τόνων και χωρίς θράσος,εδώ και 12 χρόνια που τα γράφω,η ομάδα δεν κέρδισε τίποτα απ την Ευρώπη
Δεν χρειάζεται να γίνω υπάλληλος,δεν κρατανε οι αναλύσεις 40 ώρες την εβδομάδα επί 52
Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει κάποιος στην ΠΑΕ που να τα ψάχνει τόσο
Αν όχι,μπορει να με διαβάζουν ή να με ρωτάνε για κάποια ανάλυση
Ο Λουτσέσκου έχει 6-7 συνεργάτες
Ας εξειδικευτεί κάποιος μόνο για αυτά
Υπάρχουν μάτια της ΠΑΕ εδω μέσα (θα υπάρχουν,δε μπορεί) και ΔΕΝ έχουν άνθρωπο για ευρωαναλύσεις;
Εδώ είμαι για ότι χρειαστεί
Εγώ δεν πρόκειται να κάνω κάτι
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
gergeo4 έγραψε:ειχα μιλησει με δουκα.απαντησε οτι δεν ειμαστε αδιαφοροι και τα ξερουμε .......obanebane έγραψε:Προφανώς,σου ξανά γράφω για τελευταία φορά.
Στείλε ένα αναλυτικό με τις σκέψεις σου στην ΠΑΕ.
Ποτέ δεν ξέρεις,μπορεί να αξιοποιηθεί.
Άλλωστε τη δουλειά την έχεις κάνει, τα αρχεία σου είναι γεμάτα.
Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά πράγματα.
Και αν δε θες εσύ,δώστα στους υπεύθυνους του σάιτ που έχουν επικοινωνία με την ΠΑΕ ,να τα προωθήσουν για λογαριασμό σου.
Είναι πολύ σημαντική η δουλειά σου για να αγνοηθεί και υποχρέωση των εδω παιδιών, προς την ομάδα αυτή η βοήθεια.
Τα @@ μου ξέρουν, να του πεις του Δούκα.
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πάντως η φάση ειδικά με το Europa league του χρόνου είναι μεγάλο μπέρδεμα.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοί θα παίξουν προκριματικά (πλην αυτών που αποκλείονται από τσλ)
Επίσης ισχύει ότι αν κάποιος αποκλειστεί από προκριματικά τσλ και προκριματικά γιουροπα, θα έχει και 3η ευκαιρία να παίξει στο κονφερενς;;
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοί θα παίξουν προκριματικά (πλην αυτών που αποκλείονται από τσλ)
Επίσης ισχύει ότι αν κάποιος αποκλειστεί από προκριματικά τσλ και προκριματικά γιουροπα, θα έχει και 3η ευκαιρία να παίξει στο κονφερενς;;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
gergeo4 έγραψε:ειχα μιλησει με δουκα.απαντησε οτι δεν ειμαστε αδιαφοροι και τα ξερουμε .......obanebane έγραψε:Προφανώς,σου ξανά γράφω για τελευταία φορά.
Στείλε ένα αναλυτικό με τις σκέψεις σου στην ΠΑΕ.
Ποτέ δεν ξέρεις,μπορεί να αξιοποιηθεί.
Άλλωστε τη δουλειά την έχεις κάνει, τα αρχεία σου είναι γεμάτα.
Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά πράγματα.
Και αν δε θες εσύ,δώστα στους υπεύθυνους του σάιτ που έχουν επικοινωνία με την ΠΑΕ ,να τα προωθήσουν για λογαριασμό σου.
Είναι πολύ σημαντική η δουλειά σου για να αγνοηθεί και υποχρέωση των εδω παιδιών, προς την ομάδα αυτή η βοήθεια.
Βέβαια μια απορία έχω που ακόμα δε μου λύθηκε
Ήξερε η ΠΑΕ πως αν νικούσαμε την Μπάτε,δεν θα είχαμε Άγιαξ το καλοκαίρι;
κι ας αποκλειόμασταν από τους 32
Αν θυμάσαι Γιώργο,ακόμα περιμένω απάντηση
Όχι πως μου την χρωστάει βέβαια κάποιος
Κι εγώ λέω πως θα περνούσαμε στο C.L με οποιονδήποτε άλλο αντίπαλο
Όχι??
Europa League σίγουρα
Και ξέρετε τι άλλο θα γινόταν;

Θα είχαμε πάρει τουλάχιστον 5 βαθμούς και η Ελλάδα θα ήταν 15η
Κάτι που θα σημαινε πως φέτος με την 2η θέση θα παίζαμε στο C.L
Δεν θα μαζεύαμε 5β???
Με 3 θαθμούς θα είμασταν 16οι
Η Κύπρος φέτος στέλνει τον κυπελλούχο στο E.L αντί του Conference
Γιατί?
Επειδή μια θέση στο Europa League παίρνει ο κάτοχος του Conference League
Κι επειδή δεν υπήρχε μέχρι τώρα ούτε διοργάνωση,άρα ούτε και κάτοχος,μένει μια θέση κενή
που πάει στον κυπελλούχο της 16ης χώρας
ΟΧΙ της Ελλάδας,επειδή δεν παίξαμε ΕΜΕΙΣ ομίλους
Ελπίζω να τα ξέρουν ΟΛΑ αυτα στην ΠΑΕ,αλλιώς δεν θα αλλάξει τίποτα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 28 Μάιος 2021, 16:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Mitsospaoki4 έγραψε:Πάντως η φάση ειδικά με το Europa league του χρόνου είναι μεγάλο μπέρδεμα.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοί θα παίξουν προκριματικά (πλην αυτών που αποκλείονται από τσλ)
Επίσης ισχύει ότι αν κάποιος αποκλειστεί από προκριματικά τσλ και προκριματικά γιουροπα, θα έχει και 3η ευκαιρία να παίξει στο κονφερενς;;
Ναι θα έρθουν Κονφερενς,ομάδες από το Γιουρόπα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εμείς μπορεί να διαφωνούμε, αλλά η βάση μας είναι το καλό του ΠΑΟΚ οπότε νο προμπλεμ μεταξύ μας. Στην δήλωση Ιβάν όταν δηλώνει "Ο στόχος του ΠΑΟΚ είναι να γίνει κομμάτι της ευρωπαϊκής ελίτ και να ριζώσει γερά σ' αυτό το περίπλοκο περιβάλλον", βλέπεις ότι οι δηλώσεις Βαρέλα δεν μου δείχνουν ότι έχει περάσει αυτό το όραμα για την Ευρώπη μέσα στην ομάδα αντίθετα κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση δηλώνοντας ως τιμητική την συμμετοχή μας στους ομίλους μια νεοσύστασης διοργάνωσης. Θα θεωρεί άραγε και ο Ιβάν τιμητική την παρουσία μας φέτος στους ομίλους του Κόνφερενς;obanebane έγραψε:tzelas έγραψε:Αυτό που διαβάζει κανείς πίσω από τις λέξεις είναι η νοοτροπία ότι δεν μπορούμε μαζί και πρωταθλητισμό και Ευρώπη. Οσο δεν ξεκινάει το πρωτάθλημα, εντάξει εστιάζουμε στην Ευρώπη και τα δίνουμε όλα για να μπούμε ομίλους αφού δεν έχουμε και κάτι άλλο να εστιάσουμε, μετά όμως όλο το βάρος πέφτει στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη κατεβάζουμε ταχύτητες, γιατί job done για την Ευρώπη, και δεν μπορούμε και τα δύο μαζί. Το θεωρεί τιμητικό (όπως και η υπόλοιπη ομάδα;) γιατί έτσι βολεύει.
Αυτό που λες tzela,είναι εκ του αποτελέσματος σωστό,δεν διαβάστηκε όμως πίσω από τις λέξεις του Βαρελα.
Επιμένω ότι συνεχίζουμε να τον αδικούμε.
Τέλος πάντων,δε μπορώ προφανώς να σας αλλάξω γνώμη.
Διαφωνούμε, δε πειράζει όπως είπε και ο doom.
Doom οι ευρωαναλυτές δεν μπορεί να είναι άτομα που θα εξειδικευτούν ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ της ομάδας αλλά πρέπει να είναι μόνιμα άτομα στην ΠΑΕ. Το έχουν δείξει όλοι οι προπονητές ότι δουλεύουν μόνο για το σήμερα, δεν μπαίνουν σε νοοτροπίες να χτίσουν για το μέλλον και τις 5ετείς βαθμολογίες μας. Μακάρι η δήλωση του Ιβάν για "περίπλοκο περιβάλλον" να αφήνει παράθυρο ελπίδας ότι έχει κατανοήσει την ανάγκη για άτομα σαν εσένα να βοηθήσουν την ομάδα γιατί οι πληροφορίες που δίνεις παραπάνω κάνουν μεγάλη διαφορά και είναι ζωτικής σημασίας για την ευρωπαική υπόσταση μας. Αν είχα άκρες θα το επεδίωκα.Doomlord4 έγραψε:Ο Λουτσέσκου έχει 6-7 συνεργάτες
Ας εξειδικευτεί κάποιος μόνο για αυτά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Παρ 28 Μάιος 2021, 16:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μου ειχε πει τα ξερουν ολα και καμμια ομάδα δε κατεβαίνει να χασει....
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Φυσικά και καμία ομάδα δεν κατεβαίνει για να χάσει σε κανέναν αγώνα ακόμη και όταν θα βάζει και τα δεύτερα της για να προφυλάξει τη πρώτη ομάδα. Σαχλή απάντηση σου έδωσε georgeo 
Εδιτ: Κατέβαινε για να μην χάσει ή έπαιζε για την νίκη και τους ευρωπαικούς πόντους;
Εδιτ: Κατέβαινε για να μην χάσει ή έπαιζε για την νίκη και τους ευρωπαικούς πόντους;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Παρ 28 Μάιος 2021, 16:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν είπα οτι κατεβήκαμε να χάσουμε
Αν κάποιος ήξερε από τον δεκέμβρη τους πιθανούς αντιπάλους του καλοκαιριού ρώτησα
Αν ξέραμε πως δεν παίζαμε μόνο για τους 32 εκείνης της χρονιάς,αλλά και για την ευκολότερη κλήρωση σε 6 μήνες μετά
Αν υπήρχε γνώση,δεν χρειάζεται να συζηταμε τίποτα άλλο
Η ΠΑΕ έχει γνώστες και όλα θα πάνε καλά
Αν κάποιος ήξερε από τον δεκέμβρη τους πιθανούς αντιπάλους του καλοκαιριού ρώτησα
Αν ξέραμε πως δεν παίζαμε μόνο για τους 32 εκείνης της χρονιάς,αλλά και για την ευκολότερη κλήρωση σε 6 μήνες μετά
Αν υπήρχε γνώση,δεν χρειάζεται να συζηταμε τίποτα άλλο
Η ΠΑΕ έχει γνώστες και όλα θα πάνε καλά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
@@ έχει ΛΑΙΜΑΙ.
Και εδώ είναι ένα κομμάτι που πρέπει να την ακούσουν από εμάς οι διοικητικοί και μάλιστα χοντρά.
Δε γίνεται και σε αυτό το κομμάτι να έχει ευθύνη ο Ιβάν.
Πρέπει να υπάρξει ένας άνθρωπος που θα αναλύει όλα τα ευρωπαϊκά σενάρια σε παίχτες και προπονητή.
Και εδώ είναι ένα κομμάτι που πρέπει να την ακούσουν από εμάς οι διοικητικοί και μάλιστα χοντρά.
Δε γίνεται και σε αυτό το κομμάτι να έχει ευθύνη ο Ιβάν.
Πρέπει να υπάρξει ένας άνθρωπος που θα αναλύει όλα τα ευρωπαϊκά σενάρια σε παίχτες και προπονητή.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ειχε απαντήσει αοριστα και οχι ειδικά .δε φανηκε κατα την γνωμη μου να ασχολούνται ιδιαίτερα και εμπεριστατωμένα
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε ναι ρε Γιώργη και είναι κρίμα,είναι εγκληματικό για την ακρίβεια.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο ΠΑΟΚ έχασε την ευκαιρία να ξεκινήσει την ευρωπαϊκή του πορεία από τον 3ο προκριματικό γύρο του Conference League για μία ελάχιστη λεπτομέρεια…
Με τα αν δεν φτιάχνεις πραγματικότητες. Και η πραγματικότητα είναι ότι ο ΠΑΟΚ θα ξεκινήσει την επόμενη ευρωπαϊκή του περιοδεία από τον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League και θα δώσει το πρώτο του επίσημο παιχνίδι για την νέα σεζόν στις 22 Ιουλίου.
Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πως για μία οποιαδήποτε ισοπαλία οποιασδήποτε ελληνικής ή ελβετικής ομάδας σε βάθος της προηγούμενης πενταετίας, αλλά και για μία αυτοκτονία της Λέστερ έχασε την ευκαιρία να κερδίσει έναν γύρο και να ξεκινήσει από τον 3ο προκριματικό.
Η κατάκτηση του Europa League από την Βιγιαρεάλ έφερε ένα μικρό χάος στην access list των επόμενων ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αφού το κίτρινο υποβρύχιο είχε τερματίσει στην 7η θέση στο πρωτάθλημα του και ως εκ τούτου είχε κερδίσει ένα εισιτήριο για το επόμενο Conference League.
Ωστόσο, η κατάκτηση του Europa League από την Ουνάι Έμερι εκτός από τον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο στην ιστορία της, έφερε στην ισπανική ομάδα και ένα απευθείας εισιτήριο για τους ομίλους του Champions League!
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της UEFA το εισιτήριο αυτό που άλλαξε διοργάνωση δεν αναπληρώθηκε από κάποια άλλη ομάδα από το πρωτάθλημα. Ως εκ τούτου το πρώτο Europa Conference League της ιστορίας ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ εκπρόσωπο από την Ισπανία, με ότι συνεπάγεται αυτό στην οικονομία της διοργάνωσης.
Αυτή η κενή θέση λοιπόν (η Βιγιαρεάλ θα ξεκινούσε από τα πλέι-οφ του Conference League) έπρεπε με κάποιο τρόπο να καλυφθεί. Κάπως έτσι, ενεργοποιήθηκε το λεγόμενο re-balancing, που έφερε αρκετές καραμπόλες.
Η ομάδα που κατέκτησε την 5η θέση στο πορτογαλικό πρωτάθλημα (Πάσος Φερέιρα) κέρδισε έναν γύρο και από τον 3ο προκριματικό βρέθηκε στα πλέι-οφ. Η τρίτη ομάδα της Δανίας (Κοπεγχάγη) ή η Κυπελλούχος Ελβετίας (Λουκέρνη) κέρδισε ένα γύρο και από τον 2ο προκριματικό, θα ξεκινήσει από τον τρίτο, κάτι που θα γίνει γνωστό τις προσεχείς ημέρες.
Κι εδώ στρέφεται όλο το ενδιαφέρον μας. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, οι Κυπελλούχοι σχεδόν πάντα έχουν ένα προβάδισμα ιεραρχικά σε σχέση με τις ομάδες που κατακτούν ευρωπαϊκό εισιτήριο για την ίδια διοργάνωση μέσω του πρωταθλήματος. Επομένως, η λογική λέει ότι η ευνοημένη της καραμπόλας θα είναι η Λουκέρνη.
Στην θέση της Λουκέρνης θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ο κυπελλούχος Ελλάδας, δηλαδή ο ΠΑΟΚ. Κι αυτό γιατί η διαφορά ανάμεσα στην 17η χώρα της ευρωπαϊκής κατάταξης Ελβετία με την 18η Ελλάδα στην πενταετή βαθμολογία χωρών της ΟΥΕΦΑ ήταν μόλις 100 βαθμοί (26.400 έναντι 26.300), τουτέστιν μία οποιαδήποτε ισοπαλία, οποιασδήποτε ελληνικής ή ελβετικής ομάδας την περασμένη πενταετία!
Η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν υπάρχει αδιάφορο παιχνίδι στην Ευρώπη, ακόμα κι όταν μιλάμε για αναμέτρηση που η πρόκριση έχει κριθεί. Κάθε αποτέλεσμα, οποιασδήποτε ομάδας αφήνει αποτύπωμα στο εθνικό ranking για μία ολόκληρη πενταετία, αλλά και για μία δεκαετία αν μιλάμε για το συλλογικό ranking, που προσμετράται στον καταμερισμό του Coefficient Bonus, για τις ομάδες που προκρίνονται στους ομίλους.
Το παιχνίδι για τον ΠΑΟΚ χάθηκε ουσιαστικά στην τελευταία αγωνιστική της Premier League! Αν η Λέστερ είχε κερδίσει την Τότεναμ (είχε προηγηθεί με 2-1) και κέρδισε την 4η θέση, άφηνε την Τσέλσι στην 5η θέση. Σε περίπτωση που οι μπλε κέρδιζαν λοιπόν το Champions League, τότε άφηναν κενή μία θέση στο Europa League, που μετά το νέο re-balancing θα έπαιρνε η Κυπελλούχος Ελβετίας που θα άλλαζε διοργάνωση (κάπως έτσι η Κυπελλούχος Κύπρου Ανόρθωση βρέθηκε στο Europa League), βοηθώντας τον επιλαχόντα Κυπελλούχο Ελλάδας, δηλαδή τον ΠΑΟΚ, να κερδίσει έναν γύρο στο Conference League!
Κι αν νομίσετε ότι ένας γύρος είναι μικρό πράγμα, κάνετε λάθος. Δεν είναι μόνο οι 20 ημέρες περισσότερης και καλύτερης προετοιμασίας είναι και ο μηδενισμός του ρίσκου για έναν πρόωρο αποκλεισμό στον 2ο γύρο, τα καλοκαιρινά προκριματικά κρύβουν πάντα απρόοπτα κι εκπλήξεις.
sdna
Με τα αν δεν φτιάχνεις πραγματικότητες. Και η πραγματικότητα είναι ότι ο ΠΑΟΚ θα ξεκινήσει την επόμενη ευρωπαϊκή του περιοδεία από τον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League και θα δώσει το πρώτο του επίσημο παιχνίδι για την νέα σεζόν στις 22 Ιουλίου.
Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πως για μία οποιαδήποτε ισοπαλία οποιασδήποτε ελληνικής ή ελβετικής ομάδας σε βάθος της προηγούμενης πενταετίας, αλλά και για μία αυτοκτονία της Λέστερ έχασε την ευκαιρία να κερδίσει έναν γύρο και να ξεκινήσει από τον 3ο προκριματικό.
Η κατάκτηση του Europa League από την Βιγιαρεάλ έφερε ένα μικρό χάος στην access list των επόμενων ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αφού το κίτρινο υποβρύχιο είχε τερματίσει στην 7η θέση στο πρωτάθλημα του και ως εκ τούτου είχε κερδίσει ένα εισιτήριο για το επόμενο Conference League.
Ωστόσο, η κατάκτηση του Europa League από την Ουνάι Έμερι εκτός από τον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο στην ιστορία της, έφερε στην ισπανική ομάδα και ένα απευθείας εισιτήριο για τους ομίλους του Champions League!
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της UEFA το εισιτήριο αυτό που άλλαξε διοργάνωση δεν αναπληρώθηκε από κάποια άλλη ομάδα από το πρωτάθλημα. Ως εκ τούτου το πρώτο Europa Conference League της ιστορίας ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ εκπρόσωπο από την Ισπανία, με ότι συνεπάγεται αυτό στην οικονομία της διοργάνωσης.
Αυτή η κενή θέση λοιπόν (η Βιγιαρεάλ θα ξεκινούσε από τα πλέι-οφ του Conference League) έπρεπε με κάποιο τρόπο να καλυφθεί. Κάπως έτσι, ενεργοποιήθηκε το λεγόμενο re-balancing, που έφερε αρκετές καραμπόλες.
Η ομάδα που κατέκτησε την 5η θέση στο πορτογαλικό πρωτάθλημα (Πάσος Φερέιρα) κέρδισε έναν γύρο και από τον 3ο προκριματικό βρέθηκε στα πλέι-οφ. Η τρίτη ομάδα της Δανίας (Κοπεγχάγη) ή η Κυπελλούχος Ελβετίας (Λουκέρνη) κέρδισε ένα γύρο και από τον 2ο προκριματικό, θα ξεκινήσει από τον τρίτο, κάτι που θα γίνει γνωστό τις προσεχείς ημέρες.
Κι εδώ στρέφεται όλο το ενδιαφέρον μας. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, οι Κυπελλούχοι σχεδόν πάντα έχουν ένα προβάδισμα ιεραρχικά σε σχέση με τις ομάδες που κατακτούν ευρωπαϊκό εισιτήριο για την ίδια διοργάνωση μέσω του πρωταθλήματος. Επομένως, η λογική λέει ότι η ευνοημένη της καραμπόλας θα είναι η Λουκέρνη.
Στην θέση της Λουκέρνης θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ο κυπελλούχος Ελλάδας, δηλαδή ο ΠΑΟΚ. Κι αυτό γιατί η διαφορά ανάμεσα στην 17η χώρα της ευρωπαϊκής κατάταξης Ελβετία με την 18η Ελλάδα στην πενταετή βαθμολογία χωρών της ΟΥΕΦΑ ήταν μόλις 100 βαθμοί (26.400 έναντι 26.300), τουτέστιν μία οποιαδήποτε ισοπαλία, οποιασδήποτε ελληνικής ή ελβετικής ομάδας την περασμένη πενταετία!
Η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν υπάρχει αδιάφορο παιχνίδι στην Ευρώπη, ακόμα κι όταν μιλάμε για αναμέτρηση που η πρόκριση έχει κριθεί. Κάθε αποτέλεσμα, οποιασδήποτε ομάδας αφήνει αποτύπωμα στο εθνικό ranking για μία ολόκληρη πενταετία, αλλά και για μία δεκαετία αν μιλάμε για το συλλογικό ranking, που προσμετράται στον καταμερισμό του Coefficient Bonus, για τις ομάδες που προκρίνονται στους ομίλους.
Το παιχνίδι για τον ΠΑΟΚ χάθηκε ουσιαστικά στην τελευταία αγωνιστική της Premier League! Αν η Λέστερ είχε κερδίσει την Τότεναμ (είχε προηγηθεί με 2-1) και κέρδισε την 4η θέση, άφηνε την Τσέλσι στην 5η θέση. Σε περίπτωση που οι μπλε κέρδιζαν λοιπόν το Champions League, τότε άφηναν κενή μία θέση στο Europa League, που μετά το νέο re-balancing θα έπαιρνε η Κυπελλούχος Ελβετίας που θα άλλαζε διοργάνωση (κάπως έτσι η Κυπελλούχος Κύπρου Ανόρθωση βρέθηκε στο Europa League), βοηθώντας τον επιλαχόντα Κυπελλούχο Ελλάδας, δηλαδή τον ΠΑΟΚ, να κερδίσει έναν γύρο στο Conference League!
Κι αν νομίσετε ότι ένας γύρος είναι μικρό πράγμα, κάνετε λάθος. Δεν είναι μόνο οι 20 ημέρες περισσότερης και καλύτερης προετοιμασίας είναι και ο μηδενισμός του ρίσκου για έναν πρόωρο αποκλεισμό στον 2ο γύρο, τα καλοκαιρινά προκριματικά κρύβουν πάντα απρόοπτα κι εκπλήξεις.
sdna