obanebane έγραψε:Προφανώς,σου ξανά γράφω για τελευταία φορά.
Στείλε ένα αναλυτικό με τις σκέψεις σου στην ΠΑΕ.
Ποτέ δεν ξέρεις,μπορεί να αξιοποιηθεί.
Άλλωστε τη δουλειά την έχεις κάνει, τα αρχεία σου είναι γεμάτα.
Δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά πράγματα.
Και αν δε θες εσύ,σωστά στους υπεύθυνους του σάιτ που έχουν επικοινωνία με την ΠΑΕ ,να τα προωθήσουν για λογαριασμό σου.
Είναι πολύ σημαντική η δουλειά σου για να αγνοηθεί και υποχρέωση των εδω παιδιών, προς την ομάδα αυτή η βοήθεια.
Είμαι σχετικά αντικοινωνικός θα έλεγα και όχι απ αυτούς που χώνονται και τρυπώνουν
Ναι θα μπορούσα να κάνω μια παρουσίαση στην ΠΑΕ, στους παίκτες,έχω τον τρόπο να τους βάλω στην ευρωπαική πρίζα και να τους πωρώσω σε μεγάλο βαθμό
Όσο είμαι χαμηλών τόνων και χωρίς θράσος,εδώ και 12 χρόνια που τα γράφω,η ομάδα δεν κέρδισε τίποτα απ την Ευρώπη
Δεν χρειάζεται να γίνω υπάλληλος,δεν κρατανε οι αναλύσεις 40 ώρες την εβδομάδα επί 52
Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει κάποιος στην ΠΑΕ που να τα ψάχνει τόσο
Αν όχι,μπορει να με διαβάζουν ή να με ρωτάνε για κάποια ανάλυση
Ο Λουτσέσκου έχει 6-7 συνεργάτες
Ας εξειδικευτεί κάποιος μόνο για αυτά
Υπάρχουν μάτια της ΠΑΕ εδω μέσα (θα υπάρχουν,δε μπορεί) και
ΔΕΝ έχουν άνθρωπο για ευρωαναλύσεις;
Εδώ είμαι για ότι χρειαστεί
Εγώ δεν πρόκειται να κάνω κάτι