5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
Παντως, εντελως ψυχρα, ο Παμπλο δεν απεδωσε -για διαφορους λογους,μερικοι απ τους οποιους ηταν περαν των δυνατοτητων του- τα 600.000 του συμβολαιου του. Ισως θα επρεπε να δεχτει μια μειωση αποδοχων για την επομενη χρονια ως ενδειξη καλης θελησης..Οπως και να χει η διοικηση ξερει τι πρεπει να κανει καλυτερα απ τον καθενα μας οποτε δε πρεπει ν ανησυχουμε..
Αυτο που χρειαζομαστε ειναι συσπειρωση, ειναι πασιφανες οτι τις τελευταιες μερες τα ΜΜΕ βρηκαν πατημα για να προσπαθησουν να διαταραξουν το κλιμα ενοτητας στην ομαδα..Μην τους κανουμε τη χαρη.
Αυτο που χρειαζομαστε ειναι συσπειρωση, ειναι πασιφανες οτι τις τελευταιες μερες τα ΜΜΕ βρηκαν πατημα για να προσπαθησουν να διαταραξουν το κλιμα ενοτητας στην ομαδα..Μην τους κανουμε τη χαρη.
Re: Pablo Garcia
Kass τι να πάρω προσωπικά ??
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά όσο αφορά τον ΠΑΟΚ. Μόνος μου είμαι ?
Δεν είμαι. Είμαστε όλοι μαζί.
Τα ωραία λόγια που έγραψες όμως δεν αναιρούν αυτά που λέω.
Μου το έχει μάθει η ζωή. Πρέπει να είσαι μέσα στο παιχνίδι και να το παίζεις. Δεν μπορεί να κάθεσαι μακριά και να λες απλά αυτός κακός αυτός καλός.
Υπάρχει ξέρεις και η περίπτωση να κάνεις λάθος στο ποιος είναι ο κακός.
Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση να φτάνει ο ΠΑΟΚ στο σημείο να κερδίζει αυτό που αξίζει και να του το κλέβουν για τον Ά ή ΄Β λόγο δεν μας βγάζει πουθενά. Δεν θα έχουμε τις αντοχές αδερφέ να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Και τότε τελειώνουν τα ωραία λόγια προς τα παιδιά μας.
Τότε αρχίζουν οι μαύρες μέρες πάλι. Με κυνηγητά Παντελάκη, με αμφίβολους προέδρους, με Παρί, με με με ένα κάρο. Να μην τα θυμίζω πάλι.
Η υπόθεση του Γκαρσία έχει καταλήξει να είναι πλέον μεγάλο θέμα. Και μεγάλο παράδειγμα για το τι ακολουθεί στην συνέχεια ...
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά όσο αφορά τον ΠΑΟΚ. Μόνος μου είμαι ?
Δεν είμαι. Είμαστε όλοι μαζί.
Τα ωραία λόγια που έγραψες όμως δεν αναιρούν αυτά που λέω.
Μου το έχει μάθει η ζωή. Πρέπει να είσαι μέσα στο παιχνίδι και να το παίζεις. Δεν μπορεί να κάθεσαι μακριά και να λες απλά αυτός κακός αυτός καλός.
Υπάρχει ξέρεις και η περίπτωση να κάνεις λάθος στο ποιος είναι ο κακός.
Σε κάθε περίπτωση η κατάσταση να φτάνει ο ΠΑΟΚ στο σημείο να κερδίζει αυτό που αξίζει και να του το κλέβουν για τον Ά ή ΄Β λόγο δεν μας βγάζει πουθενά. Δεν θα έχουμε τις αντοχές αδερφέ να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Και τότε τελειώνουν τα ωραία λόγια προς τα παιδιά μας.
Τότε αρχίζουν οι μαύρες μέρες πάλι. Με κυνηγητά Παντελάκη, με αμφίβολους προέδρους, με Παρί, με με με ένα κάρο. Να μην τα θυμίζω πάλι.
Η υπόθεση του Γκαρσία έχει καταλήξει να είναι πλέον μεγάλο θέμα. Και μεγάλο παράδειγμα για το τι ακολουθεί στην συνέχεια ...
Re: Pablo Garcia
tad, φιλικά, αδεφικά όπως θες πάρ' το... Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα... Είναι κάτι που πιστεύω ακράδαντα και είμαι σίγουρος ότι για να εξασφαλίσει ο κάθε Γκαγκάτσης ισοτιμία απέναντι στον ΠΑΟΚ μας δεν θα χρεισημοποιήσει και τα πιο καθαρά μέσα... Θα προτιμούσα τα επόμενα 20 χρόνια να βελτιωνόμαστε συνέχεια και όταν θα έρθει η στιγμή όλοι θα καταλάβουν το ποιο είναι το σωστο... Ίσως ακούγεται ουτοπικό αλλα δεν είναι... Καλύτερα στην 4-5 θέση χωρίς να προδώσω τα ιδανικά μοπυ, παρά να πάρω πρωτάθλημα χρησιμόποιόντας βρώμικα μέσα (άσχετα αν αυτά είναι για εξασφάλιση της ισότητας)
-
teacher
Re: Pablo Garcia
Δεν περίμενα τέτοια ποινή για μια παρεμπόδιση και ένα παιχνίδισμα στον προκλητικό σιμάο. Η πρόθεση των αθηναίων αλλά και πολλών εδώ επάνω είναι να τελειώσει από το ελληνικό πρωτάθλημα ο Πάμπλο. ένα από τα καλύτερα αμυντικά χαφ που είδαμε στην Τούμπα.
Αν τελικά η διοίκηση αποφασίσει να τον αλλάξει να είστε σίγουροι ότι και ο επόμενος Γκαρσία που θα έρθει στην Τούμπα θα στοχοποιηθεί άμεσα. Γιατί οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι και το ποδόσφαιρό μας βραχυκλωμένο . Δεν τιμωρούν τον Πάμπλο αλλά τον ΠΑΟΚ, αυτό ας το κρατήσουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας ...
Αν τελικά η διοίκηση αποφασίσει να τον αλλάξει να είστε σίγουροι ότι και ο επόμενος Γκαρσία που θα έρθει στην Τούμπα θα στοχοποιηθεί άμεσα. Γιατί οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι και το ποδόσφαιρό μας βραχυκλωμένο . Δεν τιμωρούν τον Πάμπλο αλλά τον ΠΑΟΚ, αυτό ας το κρατήσουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας ...
Re: Pablo Garcia
Γελάω πρώτα-πρώτα με την παιδική αγνότητα του αγαπημένου μας Γκίκα.
Tad, όλα αυτά που γράφεις τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι και τα καταλαβαίνω απόλυτα. Προσπαθώ, ίσως καμμιά φορά τραβώντας τα πράγματα στα άκρα, να σώσουμε ότι μπορούμε, να μη γίνουμε σαν τα μούτρα τους. Θα τα ξαναπούμε φίλε .
Tad, όλα αυτά που γράφεις τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι και τα καταλαβαίνω απόλυτα. Προσπαθώ, ίσως καμμιά φορά τραβώντας τα πράγματα στα άκρα, να σώσουμε ότι μπορούμε, να μη γίνουμε σαν τα μούτρα τους. Θα τα ξαναπούμε φίλε .
Re: Pablo Garcia
Kass ποτέ δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα τους !!!
Δεν θα το αφήσουμε εμείς.
Αυτό θα γίνει μέσω πολύ ωραίων τραγουδιών και ποιημάτων προς τα παιδιά μας. Θα πέσει προπαγάνδα !!!
Καλύτερα όμως να έχω αυτό τον προβληματισμό παρά οτιδήποτε άλλο.
O Gika είναι πουλέν. Είμαι σίγουρος ότι θυμίζει σε πολλούς τον ευατό τους στα 15. Το ίδιο και εμένα.
Αυτός βέβαια είναι πολύ πολύ καλύτερος. Εμείς είμασταν κάφροι ...
Δεν θα το αφήσουμε εμείς.
Αυτό θα γίνει μέσω πολύ ωραίων τραγουδιών και ποιημάτων προς τα παιδιά μας. Θα πέσει προπαγάνδα !!!
Καλύτερα όμως να έχω αυτό τον προβληματισμό παρά οτιδήποτε άλλο.
O Gika είναι πουλέν. Είμαι σίγουρος ότι θυμίζει σε πολλούς τον ευατό τους στα 15. Το ίδιο και εμένα.
Αυτός βέβαια είναι πολύ πολύ καλύτερος. Εμείς είμασταν κάφροι ...
Re: Pablo Garcia
Για τον Κας
http://www.youtube.com/watch?v=qxMc7Eqf ... re=related
Όπου κι αν πήγα είχα ανοιχτά τα βλέφαρα μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρά μου.
Σαν όπλο τότε κράτησα μονάχα την καρδιά μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρα μου.
Κι ακόμα μόνος μάχομαι για τα ιδανικά μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρα μου.
Ένα τραγούδι απο τον Εξοκοσμικό... Κρατάω το ρεφρεν μονο το οποίο και είναι η απάντηση μου για την παιδική μου αγνότητα... Αν παραδώσεις τα όπλα και παίξεις με τους όρους τους είσαι ένας απ' αυτούς αδερφέ. Και γω δεν θέλω να γίνω τέτοιος...
http://www.youtube.com/watch?v=qxMc7Eqf ... re=related
Όπου κι αν πήγα είχα ανοιχτά τα βλέφαρα μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρά μου.
Σαν όπλο τότε κράτησα μονάχα την καρδιά μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρα μου.
Κι ακόμα μόνος μάχομαι για τα ιδανικά μου,
μαγκιά μου που θέλω να ζω μεσ' τα όνειρα μου.
Ένα τραγούδι απο τον Εξοκοσμικό... Κρατάω το ρεφρεν μονο το οποίο και είναι η απάντηση μου για την παιδική μου αγνότητα... Αν παραδώσεις τα όπλα και παίξεις με τους όρους τους είσαι ένας απ' αυτούς αδερφέ. Και γω δεν θέλω να γίνω τέτοιος...
Re: Pablo Garcia
Θα συμφωνησω με το Δασκαλο κατ' αρχην. Οπως επισης και με τον Kass και τον Tad, σε οτι αφορα τον Gika...το νεο μασκωτ του φορουμ!!!
Gika μικρουλη αδερφε μου, σου το ειχα γραψει πριν απο αρκετο καιρο, οτι χαιρομαι για τη νοημοσυνη και το τροπο σκεψης σου με τα 15 σου χρονια. Συνεχισε ετσι και θα γινεις μεγαλος μια μερα, κυριολεκτικα και μεταφορικα.
Μπραβο σου...
ΥΓ Οντως Tad ο Gika ειναι πουλεν...

Gika μικρουλη αδερφε μου, σου το ειχα γραψει πριν απο αρκετο καιρο, οτι χαιρομαι για τη νοημοσυνη και το τροπο σκεψης σου με τα 15 σου χρονια. Συνεχισε ετσι και θα γινεις μεγαλος μια μερα, κυριολεκτικα και μεταφορικα.
Μπραβο σου...
ΥΓ Οντως Tad ο Gika ειναι πουλεν...
Re: Pablo Garcia
Λοιπόν διάβασα την ποινή και τον κανονισμό.
Του έριξαν 4 γιατί είναι υπότροπος 3η φορά (2η υποτροπή). Σε αυτή την περίπτωση διπλασιάζεται η ποινή της πρώτης υποτροπής που ήταν 2 αγώνες.
Δεν έφαγε τίποτα για οτιδήποτε άλλο, δλδ συμπεριφορές αυτά που είπε κλπ. Αυτός είναι ο λόγος που δεν το κάλεσαν και σε απολογία. Δεν κάλεσαν και κανέναν άλλο.
Δεν ξέρω αν σηκώνει έφεση. Ο κανονισμός λέει ότι αυτά γίνονται αυτόματα και δεν είναι θέμα ερμηνείας του κανονισμού οπότε τι έφεση να κάνεις.
Το ΦΑ παίρνουν και ότι γράφει από κάρτες αυτά εφαρμόζουν. Από τη στιγμή που υπογράφουμε το ΦΑ τότε δεχόμαστε ότι έφαγε την κάρτα και τέλος.
Δεν ξέρω περίπτωση που να έγινε έφεση για ποινή από κάρτες.
Πιστεύω ότι η διοίκηση ήξερε ακριβώς τι θα του ρίξουν, δε νομίζω να ήταν έκπληξη γι'αυτούς.
Του έριξαν 4 γιατί είναι υπότροπος 3η φορά (2η υποτροπή). Σε αυτή την περίπτωση διπλασιάζεται η ποινή της πρώτης υποτροπής που ήταν 2 αγώνες.
Δεν έφαγε τίποτα για οτιδήποτε άλλο, δλδ συμπεριφορές αυτά που είπε κλπ. Αυτός είναι ο λόγος που δεν το κάλεσαν και σε απολογία. Δεν κάλεσαν και κανέναν άλλο.
Δεν ξέρω αν σηκώνει έφεση. Ο κανονισμός λέει ότι αυτά γίνονται αυτόματα και δεν είναι θέμα ερμηνείας του κανονισμού οπότε τι έφεση να κάνεις.
Το ΦΑ παίρνουν και ότι γράφει από κάρτες αυτά εφαρμόζουν. Από τη στιγμή που υπογράφουμε το ΦΑ τότε δεχόμαστε ότι έφαγε την κάρτα και τέλος.
Δεν ξέρω περίπτωση που να έγινε έφεση για ποινή από κάρτες.
Πιστεύω ότι η διοίκηση ήξερε ακριβώς τι θα του ρίξουν, δε νομίζω να ήταν έκπληξη γι'αυτούς.
Re: Pablo Garcia
Σόρρυ κι όλας αλλά νομίζω ότι πρέπει να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε. Είναι άλλο θέμα αν έπρεπε να φάει την κόκκινη και άλλο θέμα η ποινή. Την κόκκινη τη συζητάμε και τη συζητήσαμε κάργα.teacher έγραψε:Δεν περίμενα τέτοια ποινή για μια παρεμπόδιση και ένα παιχνίδισμα στον προκλητικό σιμάο. Η πρόθεση των αθηναίων αλλά και πολλών εδώ επάνω είναι να τελειώσει από το ελληνικό πρωτάθλημα ο Πάμπλο. ένα από τα καλύτερα αμυντικά χαφ που είδαμε στην Τούμπα.
Αν τελικά η διοίκηση αποφασίσει να τον αλλάξει να είστε σίγουροι ότι και ο επόμενος Γκαρσία που θα έρθει στην Τούμπα θα στοχοποιηθεί άμεσα. Γιατί οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι και το ποδόσφαιρό μας βραχυκλωμένο . Δεν τιμωρούν τον Πάμπλο αλλά τον ΠΑΟΚ, αυτό ας το κρατήσουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας ...
Από την άλλη η ποινή δεδομένου του ότι την έφαγε την κάρτα (καλώς ή κακώς), σύμφωνα με τον κανονισμό δεν μπορεί να είναι άλλη από αυτή που έριξαν. Άρθρο 10 παρ. 1β και 5 α & β. Δεν εξετάζουν αν ήταν σωστή η κάρτα ή όχι, γι'αυτό και δεν καλούν τους παίχτες σε απολογία. Αν θεωρήσουν ότι η κάρτα ήταν λάθος θα πρέπει η επιτροπή διαιτησίας να καλέσει τον Κάκο σε απολογία. Ακόμα κι αν τον τιμωρήσει (λέμε τώρα) η κάρτα έγραψε και δεν αλλάζει.
Αυτά ξέρω εγώ, αν ξέρει κανείς περισσότερα ας τα πει.
Re: Pablo Garcia
Tώρα μόλις θυμήθηκα μια φράση που έγραψε ο Γιάνκος, ως τίτλο αρθρου αναφερόμενος στο θέμα Σαλπιγγίδη, την οποία θέλω να προσθέσω στα προηγούμενα ποστ μου για να ολοκληρώσω τις σκέψεις μου...
ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΙΜΗ ΖΟΥΜΕ...
Αυτα, απο μένα...
ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΙΜΗ ΖΟΥΜΕ...
Αυτα, απο μένα...
Re: Pablo Garcia
Σε μια μέρα 10 σελίδες σαυτό το ποστ και 3 στου ΑΥΡΙΑΝΟΥ ΑΓΩΝΑ!...
Μήπως χάσαμε τη μπάλα...?
Ελπίζω η ομάδα όπως απέδειξε και την κυριακή να είναι πιο συγκεντρωμένη απο εμάς...
Μήπως χάσαμε τη μπάλα...?
Ελπίζω η ομάδα όπως απέδειξε και την κυριακή να είναι πιο συγκεντρωμένη απο εμάς...
Re: Pablo Garcia
Ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα!
Ο ΠΑΟΚ πρεσβευει καποιες αξιες. Ακομα και το αγωνιστικο κομματι ερχεται σε δευτερη μοιρα μπροστα τους. Τι να το κανω αν βγουμε πρωταθλητες, ενω θα εχουμε ξεπουλησει τις αξιες μας ως ομαδα? Αυτες τις αξιες τις βλεπω ενσαρκωμενες στον Παμπλο Γκαρσια και γι'αυτο δεν θελω να φυγει! Ας αφησε την ομαδα με 10, ας βγουμε μονο ΟΥΕΦΑ, ολα αυτα ειναι δευτερευοντα μπροστα στο ιδεολογικο κομματι.
Ο στοχος της ομαδας μας ειναι να βγαζει στο γηπεδο την ταυτοτητα της. Διαφερουμε απο τους αλλους. Το αγωνιστικο κομματι ειναι το μεσο για να εκφρασουμε ως ΠΑΟΚ αυτα που μας πρεσβευουν. Και ο Παμπλο Γκαρσια το εχει καταφερει αυτο καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλον παικτη, γι'αυτο η παραμονη του στην ομαδα ειναι επιτακτικη αναγκη! Και ας παιζει μονο 20 παιχνιδια τη χρονια.
Ο ΠΑΟΚ πρεσβευει καποιες αξιες. Ακομα και το αγωνιστικο κομματι ερχεται σε δευτερη μοιρα μπροστα τους. Τι να το κανω αν βγουμε πρωταθλητες, ενω θα εχουμε ξεπουλησει τις αξιες μας ως ομαδα? Αυτες τις αξιες τις βλεπω ενσαρκωμενες στον Παμπλο Γκαρσια και γι'αυτο δεν θελω να φυγει! Ας αφησε την ομαδα με 10, ας βγουμε μονο ΟΥΕΦΑ, ολα αυτα ειναι δευτερευοντα μπροστα στο ιδεολογικο κομματι.
Ο στοχος της ομαδας μας ειναι να βγαζει στο γηπεδο την ταυτοτητα της. Διαφερουμε απο τους αλλους. Το αγωνιστικο κομματι ειναι το μεσο για να εκφρασουμε ως ΠΑΟΚ αυτα που μας πρεσβευουν. Και ο Παμπλο Γκαρσια το εχει καταφερει αυτο καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλον παικτη, γι'αυτο η παραμονη του στην ομαδα ειναι επιτακτικη αναγκη! Και ας παιζει μονο 20 παιχνιδια τη χρονια.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Pablo Garcia
Καλύτερα στην 4-5 θέση χωρίς να προδώσω τα ιδανικά μοπυ, παρά να πάρω πρωτάθλημα χρησιμόποιόντας βρώμικα μέσα (άσχετα αν αυτά είναι για εξασφάλιση της ισότητας)[/quote]
κανενα μεσο που σου εξασφαληζει την ισότητα δεν είναι βρώμικο
κανενα μεσο που σου εξασφαληζει την ισότητα δεν είναι βρώμικο